Hadas Parush/Flash90

אני רוצה להחליף את נתניהו / ח"כ בצלאל סמוטריץ'

אני רוצה להחליף אותו כי אני חלוק על התפיסה המדינית שלו, כי הוא הסיר את המגנומטרים בכניסה להר הבית, כי הוא לא מקדם את הביטוח הסיעודי הממלכתי, אבל בכל זאת אני תומך בו היום כי ראש ממשלה מחליפים בקלפי ולא בהפגנות אלימות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אני רוצה להחליף את נתניהו ובכל זאת אני תומך בו היום.

אני רוצה להחליף אותו כי אני חלוק על התפיסה המדינית שלו שדוגלת בהקמת מדינת טרור ערבית בארץ ישראל, ובכל זאת אני תומך בו היום כי ראש ממשלה במדינה דמוקרטית מחליפים בקלפי ולא בהפגנות אלימות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא פספס הזדמנות של פעם בחמישים שנה לשינוי הדירקטיבה המדינית כשטראמפ עלה לשלטון בארה"ב, ובכל זאת אני תומך בו היום כי את ראש הממשלה במדינה דמוקרטית מחליף העם ולא תקשורת שמאלנית שניסתה לעשות את זה בצורה בוטה בבחירות האחרונות ונכשלה ועכשיו מנסה לעשות את זה שוב.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא הסיר את המגנומטרים בכניסה להר הבית בהחלטה מסוכנת שהיא למעשה כניעה לטרור ולאיומים באלימות, ובכל זאת אני תומך בו היום כי יש הרבה יותר מתחושה שמה שעושים לו היום בשם שלטון החוק מריח כמו רדיפה ומסע ציד שבו יורים לכל הכיוונים בתקווה שלפחות אחד מהם יפגע. זו הדרך הבטוחה ביותר להרוס את השלטון החוק ולרסק את אמון הציבור בו.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא לא מקדם את הביטוח הסיעודי הממלכתי שכל כך חשוב לנו כדי שנוכל להזדקן בכבוד וכי אנחנו פשוט חייבים את זה להורים ולסבים והסבתות שלנו, ובכל זאת אני תומך בו היום כי למרות שנהנתנות וסיגרים זה מגעיל אותי לא מפילים על זה ראש ממשלה ולא גוררים מדינה שלמה לסחרור ולבחירות.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא שתה לנו מנדטים בבחירות, הפר את הבטחתו לתת לנו את תיק הביטחון וחתם עם כחלון על הסכם קואליציוני שמאפשר לו למנוע יוזמות חקיקה חשובות שלנו בתחום המשפטי, ובכל זאת אני תומך בו היום כי חברי כנסת שהפסידו בקלפי ומשתתפים בהפגנות שנועדו להפעיל לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה מפחידים אותי ומסוכנים לדמוקרטיה ולמדינה פי אלף מתיק אלף, אלפיים ואפילו עשרת אלפים.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא מקפיא את הבניה בירושלים וביהודה ושומרון וכי הוא מגבה את הטיפול הרופס של שר הביטחון בטרור, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לפי המידע שקיים היום (וזה כמובן יכול להשתנות אם יתברר שהחשדות חמורים יותר) החשדות נגדו הם בגדר "זוטי דברים" והם הרבה פחות חשובים אל מול האינטרס הציבורי שבכיבוד ההכרעה הדמוקרטית של הבוחר ובמניעת הנזק שייגרם למדינה מהקדמת הבחירות.

אני רוצה להחליף אותו כי לדעתי הוא כבר יותר מידי זמן בשלטון וכי לדעתי אדם שחושב שאין לו תחליף זו בעיה קשה, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לפי המידע שקיים היום אם הוא יועמד לדין על התרגיל המסריח שהוא רצה לעשות עם נוני מוזס זו תהיה אכיפה סלקטיבית בטירוף על רקע אין ספור קשרים כאלה בין פוליטיקאים לאנשי תקשורת.

אני רוצה להחליף אותו כי הוא גמגם ומגמגם בעמונה, בנתיב האבות, בשדה בעז ובעוד ועוד ישובים ושכונות שכבר מזמן הגיע הזמן להסדיר, ובכל זאת אני תומך בו היום כי לקחת חשוד בפלילים שהודה, להעמיד אותו מול בחירה של או ללכת לכלא או לבגוד באמון של האדם שהוא היה הכי קרוב אליו רק כדי להציל את עורו, ואחר כך עוד לסמוך על מילה שלו – נראה לי זיהום של ההליך הפלילי ופגיעה קשה בתחושת הצדק שהוא אמור לשרת.

לכן אני תומך היום בראש הממשלה וקורא לו לא לחשוב אפילו על להתפטר. אדוני רה"מ, תישאר בבקשה עד הבחירות הקרובות ואז בע"ה תהיה לנו הזדמנות לנסות לשכנע את העם שהגיע הזמן למישהו אחר.

את הטור פרסם ח"כ בצלאל סמוטריץ' ברשת החברתית

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture