צילום: פלאש 90

נתניהו בגני התערוכה: "השמאל והתקשורת מנסים לבצע הפיכה שלטונית"

רה"מ נאם הערב במפגן התמיכה של הליכוד בגני התערוכה, על רקע חקירות המשטרה: "מתנהל מסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדי ונגד משפחתי במטרה לבצע הפיכה שלטונית", אמר נתניהו – ותקף גם את אהוד ברק: "איש ישן עם זקן חדש"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עצרת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, החלה: אלפי בני אדם התייצבו הערב (ד') בגני התערוכה בתל אביב למפגן תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, שנמצא בימים אלה תחת חקירה משטרתית בשתי פרשות.

"אני אוהב אתכם", אמר נתניהו בפתח נאומו. "תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי".

"בימים האחרונים אתם הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה שאני לא זוכר. אחד אמר לי בחוכמה 'הם לא רוצים להפיל רק אותך, הם רוצים להפיל אותנו, את כולנו, את הליכוד ואת המחנה הלאומי'. הוא אמר לי 'הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, אז הם מנסים לעקוף את הדמוקרטיה ולהפיל אותנו בלי בחירות', ואני אומר לכם לא בכדי. כי הם יודעים שלא בכדי אנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות כי אנחנו הבאנו את ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה".

נתניהו תקף בנאומו את התקשורת ואת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכם. היא פמפמה לנו שאם לא ניסוג משטחי מולדת ישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה. אתם זוכרים את הזעקות? בידוד, בידוד בידוד, איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש? הוא היה פעם ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר. הוא אמר 'הצונאמי המדיני בדרך'. איזה צונאמי, איזה בידוד, איזה שטויות. מדינת ישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים".

"התקשורת והשמאל מייצרים אין סוף פרשיו , כתבות וכותרות כדי שאולי משהו יתפוס – אם לא צוללות, סיגרים; אם לא סיגרים, אז שיחות עם מו"ל; אם לא תיק 1000, אז תיק 2000", המשיך והטיח. "הם מבקשים מגורמי האכיפה: 'תנו לנו משהו, לא משנה מה'. זו לא הפעם הראשונה שהתקשורת משתמשת בתרגיל הזה", המשיך. "ב-1992 הם הצליחו להפיל את שמיר בהאשמת שווא 'מושחתים נמאסתם' והם הביאו את אסון אוסלו ואוטובוסים. ב-1999 הם חזרו על התרגיל עם עמותות ברק ו'שחר של יום חדש' – שהביא את האינתיפאדה".

"מה שאני אומר מבאס מספר אנשים, את הפלסטינים שמייחלים לנפילתי, גם הם יתאכזבו כי זה לא יקרה!, הצהיר, אני נאלץ לאכזב את עיתון הארץ שהבוקר פרסם מאמר שהציע לי באופן מופרש הצעת איתרוג, רק תיסוג מיו"ש ונרד ממך, אז הנה התשובה שלי, לא! לא תודה!. ובבחירות הבאות נקבל לא 30 מנדטים, אלא 40 מנדטים", הכריז לקול תשואות הקהל".

ראש הממשלה אף הביע תמיכה ברעייתו -נגדה יוגש כתב אישום בגין ארבע עבירות שונות. "הם לא יספרו לציבור שהיא תומכת ומלווה משפחות שכולות, ניצולי שואה, ילדים חולי סרטן, במקום זה הם מעדיפים לעסוק בדברים שברומו בעולם: הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שהוגש לאביה על ערש דווי. איזו בושה".

את דברי הפתיחה נשא יו"ר הקואליציה דוד ביטן, אשר הודה לפעילי הליכוד שהגיעו למפגן התמיכה ואמר: "בנימין נתניהו יישאר ראש הממשלה עוד שנים רבות, אותם אנשים שעומדים מדי שבת מול ביתו של היועמ"ש מנסים לכפות עליו את מה שלא הצליחו לעשות בקלפי".


במקום האירוע, שאליו הגיעו מרבית השרים וחברי הכנסת של הליכוד, הוצבו כרזות תמיכה רבות בראש הממשלה נתניהו. בין היתר נכתב על הכרזות "תיקי 1000 לילה ולילה", "אוהבים את נתניהו, שומרים על הדמוקרטיה", ו-"העם בוחר, השמאל חופר".

במערכת הכריזה נשמע השיר "ביבי אין כמוך בעולם, אוהבים אותך כולם". הנוכחים על הבמה קראו "העם רוצה את ביבי בשלטון" וכל הקהל הצטרף לקריאה.

האירוע הערב מתקיים ארבעה ימים אחרי מפגן התמיכה שקיימו אנשי הליכוד בפתח תקווה, מול הפגנת השמאל בסמוך לביתו של היועמ"ש מנדלבליט. בהפגנה הזו טענו מפגינים שראש הממשלה לא צריך להתפטר גם אם יוגש נגדו כתב אישום, ויש להמתין להחלטה חלוטה של בית המשפט.

האם פסק הדין נגד נתניהו "יתהפך" על שופטי העליון?


נתניהו מצדו מנסה משדר ביטחון. וטוען כי מדובר ב"רעשי רקע" וקובע כי החקירות "לא יפילו אותו". בשיחות עם מקורביו נטען כי ליועמ"ש אין די ראיות שיצדיקו הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן למרות ההתפתחויות הדרמטיות בחקירה וחתימת הסכם עד המדינה עם ארי הרו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי ה'ברק'ת! איש ישן עם זקן חדש! חחחחחח

חבל שלא רואים מאחוריו מספר גנרלים שרושמים כל מילה שלו
הוא זכאי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture