לוחמה פסיכולוגית, בעברית: ההמלצות של חיזבאללה לאזרחי ישראל

ארגון הטרור השיעי מציין 11 שנים למלחמת לבנון השניה בהתגרות מתמשכת כלפי ישראל. לאחר הנאום המתרברב של נאסרללה והשיירה בסמוך לגבול, יוצא הארגון בקמפיין בעברית (משובשת משהו) שנועד להלך אימים על אזרחי ישראל. תיעוד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כשהוא מבושם מההישגים האחרונים שלו בזירה הסורית מציין ארגון חיזבאללה 11 שנים למלחמת לבנון השניה בהתרסה ובהתגרות מתמשכת כלפי ישראל.

אמש נשא מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, נאום לוחמני ומיד לאחריו יצאו אנשי הארגון בשיירה צבאית סמוך לגבול עם ישראל.

הבוקר יוצא הארגון בקמפיין חדש, בעברית, שמטרתו להלך אימים על אזרחי ישראל. במרכז הקמפיין: "המלצות" לאזרחי ישראל על המוצרים שבהם כדי להם להצטייד לקראת המערכה הבאה. מדובר על נעלי בריחה, פנסי חירום ועוד.

בדומה לקמפיינים דומים של חמאס, גם הקמפיין של חיזבאללה מתאפיין בעברית קלוקלת ומשובשת, כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות:

//www.jdn.co.il/breakingnews/861188

כזכור, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא אמש (יום א') נאום באירוע בלבנון לציון 11 שנים לסיום מלחמת לבנון השנייה. "התבוסה שהוסבה לישראל ב-2006 תוסב לה פעם נוספת, אך בעוצמה רבה יותר", אמר נסראללה.

בנאומו, שהועבר מעל מסכי ענק, התגאה נסראללה כי "הדוגמה לכך שישראל מכבדת את ההתנגדות ומכירה בכוחה הוא הנושא של פינוי מכל האמוניה בחיפה: אנחנו מקווים שהם יבחנו גם את העברת הכור הגרעיני בדימונה כיוון שהוא מסוכן יותר וצריך לטפל בו".

נסראללה הוסיף ואמר כי "כיוון שהאויב יודע שהמלחמה הצבאית לא יכולה להשיג את מטרתו ולחסל את ההתנגדות, ושהמחיר שלה יהיה יקר, ומצד שני היא לא יכולה לשתוק על ההתעצמות של חיזבאללה, אז ישראל פונה לאמצעים אחרים".

לדבריו, "ישראל תולה תקוות בממשל טראמפ והלחץ שהוא יפעיל לשם המטרה הזו – על העם הלבנוני, על ממשלת לבנון ועל החברים והתומכים של חיזבאללה ולמעשה כל אחד שאומר מילה טובה. כל אחד כזה נתקל בלחץ ואיומים. הם החלו בנושא של חוק הסנקציות הפיננסיות ומה שנדרש הוא לא להיכנע. אני אומר לממשל האמריקני שהוא לא יכול, בכל האמצעים שלו, לפגוע בכוח של ההתנגדות, בנחישות שלה ובהתעצמות כוחה בלבנון".

נסראללה הוסיף ותקף את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "הטרור הוא של אמריקה וישראל. אפילו טראמפ האשים את אובמה וקלינטון בכך שיצרו את דאעש. היחיד שנלחם בטרור באזור הזה הוא חיזבאללה שהוא לא ארגון טרור, אלא כוח שנלחם בטרור. כן, כן. חיזבאללה הוא כוח הרס וחמוש, אך נגד התוכנית הישראלית.

"חיזבאללה הרס את תוכנית 'ישראל הגדולה' בשנת 2000. ההוכחה לכך היא שהם מקימים גדרות בגבול לבנון, בעזה ובגדה. חיזבאללה ביחד עם הפלגים הפלסטינים הביאו לסופה של תוכנית 'ישראל הגדולה'. חיזבאללה בשנת 2006 וחמאס בשנת 2014. חיזבאללה ומלחמת 2006 הביאו לסופה של התוכנית 'למזרח תיכון חדש' של קונדוליסה רייס".

הוא הוסיף ולעג לישראל על כך שהיא מתלוננת לאו"ם ולמועצת הביטחון על אגודה לאיכות סביבה ששותלת עצים: "ישראל מפחדת היום מהעץ בגבול שלנו כיוון שהיא חושבת שהעץ הזה שומר על המדינה ועל האנשים. ישראל פונה לאו"ם על כך שלבנון שותלת עצים בגבול. ישראל פוחדת מעצים על הגבולות שלנו כי היא חושבת שהעץ יגן על הכפר, על האנשים שיילחמו נגדה כשהיא תתקוף. להם יהיה נשק גרעיני, אך לנו יהיה אסור להחזיק בטיל. אני אומר לתושבי הדרום בבעל בכ, באל הרמל, ועוד: 'שתלו עצים. זהו חלק מההתנגדות. חלק מההגנה על לבנון'".

//www.jdn.co.il/breakingnews/863639

מנהיג ארגון הטרור הוסיף ואמר כי "בכל פעם שגורם ישראלי מדבר על התעצמות חיזבאללה, הוא מודה למעשה בתבוסה של ישראל לחיזבאללה, כיוון שהמטרה של המלחמה הייתה לחסל את חיזבאללה: זה מראה שישראל נכשלה ביעד המרכזי של המלחמה ב-2006". נסראללה הוסיף ואמר כי כל כוח קרקעי שייכנס ללבנון ייענה בעוצמה רבה.

לדבריו, "אחרי 2006 יש בלבנון התנגדות חדשה שלא מתלוצצת, לא מבזבזת זמן, אין לה חופשה שנתית. היא עובדת יומם וליל ולומדת את כל ההתפתחויות ומתכננת ובוחנת את התוכניות שלה ומתאמנת ומתחמשת בנשק הטוב ביותר שהיא יכולה להשיג כי זו זכות הטבעית. יש לכם את ההתנגדות הרצינית הזו, שיש לה את האנשים ואת האמצעים. האויב יודע שההתנגדות הזו היא הבעיה שלו. ההתנגדות הזו – אנחנו צריכים להכיר בערך שלה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אהבתי את הגרפיקה. וההומור. מאפשר לעצמי לצחוק בחופשיות. כלומניקים שחצנים. למרות שהכלומניקים האלה יכולים לגרום לנו להקיז הרבה דם. אם ה רוצה.

לא יכלו למצוא מישהו שיודע עברית כמו שצריך
ערבים יישארו ערבים
לא כותבים "חפצים שצריך להיות אצלכם" אלא "חפצים שצריכים שיהיו אצלכם"
באמת נסראללה אם אתה רוצה להפחיד אותנו תעשה את זה כמו שצריך
חתיכת חובבן….

דווקא מצאו מישהו טוב
אחרת היו כותבים:
"כפצים שצריח לעיוט הצלחם"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture