צוות המומחים שחקר את התרסקות מסוק האפאצ'י בתחילת החודש אישר את הממצאים הראשוניים מחקירת התאונה בבסיס חיל האוויר "רמון" שבנגב. על פי הממצאים, צוות האפאצ'י זיהה תקלה ביכולת היגוי המסוק שחייבה אותם לשוב לנחיתת חירום בבסיס, במהלכה הם התרסקו

הערב (ד') הוצג בפני מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, דו"ח הביניים של צוות המומחים, בהובלת אל"מ ע', אשר חוקר את התרסקות מסוק האפאצ'י, שאירעה בבסיס רמון בתחילת החודש, ובה נהרג רס"ן (מיל') דודי זוהר ז"ל ונפצע קשה סגן און. מהדוח עולה כי צוות המסוק זיהה את תקלה ביכולת ההיגוי, מה שחייב אותם לחזור לבסיס ולבצע נחיתת חירום בתנאים מורכבים, בשעת לילה. במהלך ניסיון הנחיתה התרסק המסוק. הטייס שנהרג רס"ן זהר ז"ל עוד עולה מהדוח כי אין קשר טכני בין התאונה לבין הסדק בלהב הרוטור האחורי שהתגלה במסוק לפני כחודשיים. צוות מומחים שאמון על החקירה הציג את הממצאים למשפחות וכן למפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין, שקיבל את המלצות הצוות והנחה על חקירה מקיפה בשיתוף עם חברת בואינג וצבא ארה"ב. בנוסף הנחה מפקד חיל האוויר על המשך קרקוע מערך מסוקי האפאצ'י, עליו הורה מפקד החיל לשעבר, האלוף אמיר אשל, זאת עד להשלמת התחקיר ומימוש כלל הפעולות הנדרשות לחזרת המסוקים לכשירות. כזכור, כמה דקות לפני ההתרסקות, שאירעה בדרך לנחיתה, הודיעו הטייסים על תקלה טכנית. http://www.jdn.co.il/breakingnews/870294 למקום הוזעקו צוותי הצלה ומסוק מגן דוד אדום, באמצעותו פונה הקצין שנפצע קשה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. לפני כחודשיים בעקבות הסדק שהתגלה בידי טכנאי באחד המדחפים של המסוק, הורה מפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל על קרקוע מלא של מערך מסוקי האפאצ'י, המונה שתי טייסות. כחודש לאחר מכן שבו המסוקים לפעילות מבצעית. מהחקירה עלה כי לאחר אלפיים שעות טיסה נוצר סדק בשל שחיקת החומר. חיל האוויר החליט לקצר ב-80% את אורך החיים של הלהבים ולבצע בדיקת רנטגן לכלל הלהבים. מאז התאונה השתפר מצבו של סגן און. רס"ן זהר ז"ל, בן 43 במותו, הותיר אחריו את הוריו, שני אחיו, רעייתו ואת ארבעת ילדיהם.