לאיזה יומון יש הכי הרבה מנויים? מי מהחינמונים זוכה לחשיפה הגדולה ביותר? ומה תמונת המצב בשוק השבועונים? הסקר החצי-שנתי של TGI מספק תשובות מפתיעות לכל השאלות • וגם: כל מה שרציתם לדעת על התפלגות המאזינים בין תחנות הרדיו

סקר TGI ישראל למגזר החרדי, שבודק נתוני חשיפה לעיתונות ורדיו בציבור החרדי, מתפרסם היום: המודיע מתחזק ומוביל באמצע השבוע, משפחה ממשיך להוביל בסוף השבוע ואילו יתד, למרות ירידה קלה, ממשיך להוביל בבטחה בחינמון יום ג' שעוד לא נמצא מי שיקרא עליו תיגר.

לפי הנתונים העדכניים, המודיע התחזק באמצע השבוע מ-17% ל–18.1, יתד נאמן יורד מ-18.9 בסקר קודם ל–17.1 ואילו המבשר רושם ירידה קלה מ–11.1 ל–11.0. הפלס מפתיע ועולה מ–10.4 ל–13.7.

ביזנעס שימושי

בסופי שבוע יורד המודיע מ–18.3 ל–16.8, יתד נאמן מ–17.6 ל–16, המבשר מ–7.7 ל–6.6 ואילו הפלס עולה מ–11.8 ל–13.6. אבל כאן צריך להזכיר שהפלס מחולק חינם ביום שישי. בגזרת השבועונים, משפחה ממשיך להוביל בסוף השבוע עם 21.3, עלייה קלה יחסית לסקר הקודם בו עמד משפחה על 21.1. בקהילה רושם זינוק מ–8.0 ל–8.8. יום ליום רושם ירידה מ–4.5 ל–3.3. נציין כי הסקר התבצע לפני הדרמה האחרונה בגזרת העיתונות החרדית הספרדית.

בקרב בין רשתות החינמונים, רשת קו עיתונות רשמה עלייה מ–24.4 ל–26.1 ואילו מרכז העניינים רשם ירידה דרמטית מ–25.3 ל–20.1. בשולי הדברים נציין את מגזין זמן שמקבל חשיפה כמו משפחה – 21.3.

בגזרת הרדיו, רושם קול חי ירידה מ–30.2 ל–26.9 אבל עדיין מוביל על פני קול ברמה שלמרות עלייה קלה יש לו רק 20.5 אחוזי האזנה. הסקר מתבסס על נתונים שנאספו בין יולי 2016 ליוני 2017 זאת בהשוואה לנתוני ינואר-דצמבר 2016, והוא נערך על ידי קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי.

מקור: http://bizzness.net/