הבשורה החדשה של עולם הביטוח: JDN בצעד דרמטי שמיועד רק עבורכם

הכירו את JDN ביטוח: פלטפורמה חדשנית ומקיפה לכל ענייני הביטוח - במיוחד עבור קהל הגולשים שלנו. בתפריט: פוליסות בהטבות מיוחדות, התאמת מסלולי ביטוח ועוד • כנסו לכתבה, ותהיו בטוחים שיש לכם JDN ביטוח

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לאתר הביטוח לחצו כאן

מידע מפורט המנגיש את התחום המורכב ובעיקר – בית מקצועי ואמין לכל צרכי הביטוח שלכם  בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הקהל העצום של גולשי JDN ל"הירשוביץ פתרונות",  נוצר לראשונה בית מיוחד לכלל צרכי הביטוח – במיוחד עבורכם ניסיון ואמינות, שירות אישי ותוצאות ששוות עבורכם כסף רב – ממתינים לכם בעת שתצטרפו לבשורת JDN ביטוח

זה קורה לכולנו: הרגע של רכישת פוליסת ביטוח או חידושה הופך בשלב מסוים למערבולת של מונחים, מושגים ותעריפים, והחשיבה שאנו אמורים להפעיל לקראת ההכרעה – כבר קשה לנו. אנחנו סוגרים את ההצעה שדורשת הכי פחות בדיקות, ומקווים לטוב.

רבים כעת מהנהנים בראשם ואומרים: 'מדובר עליי. אני הוא זה שאינני יודע מהו "בהלימה שלא תעלה על שיעור הערך המסולק" או ב"תחשיב החזר בניכוי בונוס מאלוס". אני הוא זה שחתום על הפוליסות המורכבות הללו למרות שאינני מבין בהן'.

זהו בדיוק השלב שמתעורר הצורך בבית מקצועי ואמין לכלל צרכי הביטוח, שיכיל מידע מבוסס ואמין על תחום רחב היקף הנוגע באופן ישיר לכל בית אב ולכל אחד ואחת מגולשי האתר.

לצד חוסר ההבנה בפוליסות החתומות על ידינו, גם במקרי תביעה מוצאים רבים מלקוחות חברות הביטוח את עצמם חסרי אונים בעת מימוש הפוליסה. אי ההבנה ברזי הביטוח חוברת אל ההתמודדות הבירוקרטית עם חברות הענק שמטבע הדברים אינן ששות לשלם. מעטים יאמרו שהשכילו להתכונן למצב כזה על ידי ניהול נכון של כלל הביטוחים שברשותם אצל סוכן מקצועי, מנוסה ואמין, ומעטים מתוך אלו יכולים לספר שמצאו אחד כזה. התחום הדינמי מעניק לבודדים את היכולת לשלוט בו, לשחות בנפתוליו, ולדאוג תמיד לכיסוי הטוב ביותר ולמימוש כל בדל אחריות עבור הלקוחות, עד השקל האחרון.

זהו בדיוק השלב שמתברר הצורך בבית מקצועי ואמין לכל צרכי המבוטחים, בו יוכלו לדעת שהכיסוי הביטוח שהם רכשו הינו מקיף את כל הנדרש, במחיר הטוב ביותר, ובעת מימוש – הוא הכיסוי המשתלם והאמין ביותר.

כך נוצרה הבשורה.

 כך הוקם JDN ביטוח.

כבית למאות אלפי גולשים מידי חודש, הרים אתר  JDN את הכפפה, וגייס במיוחד עבורכם את מיטב אנשי המקצוע בתחום, במטרה ליצור את הפלטפורמה המובילה ביותר בתחום הביטוח. בשיתוף פעולה ייחודי למען קוראינו הנאמנים נרתמנו להביא תחת קורת גג אחת את כל המידע הנצרך בענף הביטוחים הדינמי: תחום צריכה שכולנו נזקקים לו וצורכים אותו מחד, ועדיין מעוניינים במידע רב ומפורט עליו מאידך.

לצורך כך נוצר שיתוף פעולה חסר תקדים עם סוכנות הביטוח המובילה, האמינה והמקצועית ביותר במגזר החרדי – "הירשוביץ פתרונות", אשר הפכה במרוצת השנים לשם נרדף למקצוענות ולליווי מושלם לכל מקרה של רכישת פוליסה או תביעה ביטוחית מוצלחת.

"הירשוביץ פתרונות" פועלת בענף הביטוח כבר עשרות שנים, בבעלותו ובניהולו של חנוך הירשוביץ, בעל תואר ראשון במשפטים ומורשה בכל ענפי הביטוח. הסוכנות מתמחה וקנתה את שמה בזכות מקצועיותה ומציאת פתרונות ביטוחיים שונים ומגוונים, ומובילה את הענף קרוב לשלושה עשורים ברציפות. קשריו הענפים של חנוך הירשוביץ וכן המקצועיות והניסיון של צוות הסוכנות מאפשרים פעילות נמרצת ומהירות תגובה המבטיחה שירות אישי וזמין ללקוח.

חנוך הירשוביץ נודע כמי שמייחס חשיבות רבה לטיפול פרטני בכל לקוח, קטן כגדול, בכל עת ושעה. נוסחה זו העוברת כחוט השני בין צוותות ומחלקות המשרד הציבו את "הירשוביץ פתרונות" בקדמת הבמה הביטוחית במגזר החרדי. מאות מוסדות, ארגונים, חברות ועסקים לצד אנשי עסקים ואנשים פרטיים מטופלים ב"הירשוביץ פתרונות" לשביעות רצונם המלאה. כך הפך המותג "הירשוביץ פתרונות" לשם נרדף לסוכנות משגשגת המעניקה פתרונות ייחודים לעסקים ומוסדות מכוח היותה בעלת ניסיון רב בביטוח, פנסיה וניהול תיקי לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק כי הירשוביץ הוא הדמות המתאימה ביותר לשיתוף פעולה ייחודי ומתבקש למען גולשי JDN, למען יצירת פלטפורמה ייחודית שתביא בפניכם את מיטב החומרים והעדכונים הנדרשים לצורך רכישת ביטוח, בהטבות מיוחדות לגולשי האתר.

בליווי הצמוד של "הירשוביץ פתרונות", הוקם JDN ביטוח, בשורת הסכמים עם חברות הביטוח הגדולות במשק. הניסיון המנצח של הירשוביץ חבר לקהל הגדול של משפחת JDN, ויחד נוצר שילוב חסר תקדים במיוחד עבורכם. גודלה וחוסנה של הסוכנות מאפשרת לה קביעת עמדה והתייחסות נאותה מול חברות הביטוח, דבר שהינו ערך מוסף עבור כל מבוטח.

אז לחצו כאן, השאירו את פרטיכם וקבלו מענה אישי ופרטני, כמיטב המסורת ובמלוא המחויבות האישית של JDN ביטוח. בית הביטוח שלכם, שתמיד נמצא כאן עבורכם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הערבוב שאתם עושים בין חדשות לבין קידום מכירות ממש לא לעניין!

למה הפכתם את התדמית שלכם מאתר ענייני ומהודר, לעסקני שיווק ומסחר??? למה???

ממש עבודה לשם שמים… כל הכבוד על הדאגה לציבור…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture