על משמר החינוך הטהור • ראשי איגוד הסמינרים בפגישה פוריה וחיובית עם יו"ר ועדת הכספים

הנהלת איגוד הסמינרים נפגשה עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני במטרה לדון באתגרים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים בעת האחרונה, ובמטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים.

הפגישה עם הרב משה גפני נערכה בלשכתו שבמשרדי "דגל התורה" בבני ברק, כחלק משיתוף הפעולה הפורה והפגישות הנערכות כל העת בין "איגוד הסמינרים" להרב משה גפני, העומד לימין הסמינרים בכל בלב ונפש חפיצה.

מנהלי הסמינרים הציגו את הקשיים עימם הם מתמודדים והעלו את המצוקות הקיימות בנושאים חינוכיים ותקציביים. עוד ביקשו סיוע בכמה תחומים, במטרה לסייעם להצליח בתפקידם רב האחריות בחינוך בנות ישראל עפ"י דרך ישראל סבא בהנחייתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

בפגישה השתתפו נציגות מהנהלת איגוד הסמינרים, הרב וולף, הרב חנוך זייברט, הרב ישעיהו ליברמן, הרב אריה רוב ומזכ"ל האיגוד הרב יצחק אוסטרליץ.

לקראת סיום הפגישה ובתום דיון פורה ומעמיק בסוגיות שהועלו, קבע הרב גפני פגישה עם מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב, בכדי להעלות בפניו את המצוקות ולפתור את הבעיות בהקדם לרווחת מערכת החינוך בסמינרים של 'בית יעקב'.

כן הבטיח הרב גפני לעמוד על המשמר ולוודא את פתרון המצוקות, ועודד את ראשי איגוד הסמינרים במלאכתם מלאכת הקודש, לסייע למוסדות החינוך והסמינרים המחנכים את בנות ישראל בדרך ישראל סבא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו