שלם ישלם המבעיר את הבעירה

טורו של הרב ישראל אייכלר בשבועון 'המחנה החרדי'

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

השבוע התפרסם בגלוי כי אנשים מתבוללים בחוץ-לארץ ושמותיהם פורסמו, מממנים את "מאהל הפראיירים" ואת כל הפגנות הזעם והשנאה והאיבה נגד הציבור החרדי. כשבא אזרח וכועס ומפגין הוא לא חש שהוא מופעל בידי אנשים זרים, שלא חיים בארץ והם מוציאים אותו לרחוב למטרותיהם. מדובר באותם אנשים שמממנים את "הקרן לישראל חדשה" ואת כל הקרנות שתפקידן להרוס את מדינת ישראל מבפנים, ולעורר סכסוכים ומדנים בין האזרחים.

קרא עוד:

[postim]

המתבוללים האלה, כשהם באים, משקיעים כסף, ומציתים אש בלב האנשים, הם יושבים על נאות דשא בחו"ל ולא ישאו בתוצאות המלחמה שהם יוזמים ומריצים. זאת הסכנה הגדולה ביותר. כי אם היתה אחריות לאדם שיודע כי הוא ובניו ישאו בתוצאות המלחמה שהוא יוזם, הוא נרתע מלהגיע למלחמה. אבל אם הוא יושב בחו"ל ומצית אש בשדות רחוקים, מה ימנע ממנו לחולל מלחמות?

אילו זכינו היינו מוצאים יהודים שעתידה של ארץ ישראל יקרה להם והיו נלחמים נגדם באותה זירה ציבורית שהם פועלים. אבל הציבור שלנו בחו"ל אינו מודע כלל לסכנה הרובצת לפתחי אחיהם הנתונים בצרה ובשביה תחת מישטר המופעל על ידי תקשורת עויינת ומשוחדת בידי המתבוללים מחו"ל.

אין לנו להישען על יהודי חו"ל בענין הזה. אנו חייבים להודיע לכל יושבי אצנו הקדושה ,כי מי שמסית נגד היהדות והדת היהודית בארץ-ישראל, עלול לגרום חלילה להרס וחורבן גם של מדינת ישראל. אותן קרנות פוליטיות אנטי-דתיות, יוצרות אוירה עויינת של שלילת הלגיטימיות של הציבור החרדי. קרנות רבות. יש קרן אחת שהרב גפני גילה, של שני אנשים שעובדים שם להזין את התקשורת בעלילות יומיות נגד הציבור החרדי והתקשורת קונה את הסחורה בשקיקה. הם מקבלים מיליון וחצי שקל לשנה מיורד ישראלי אחד שיושב בארצות-הברית ומבעיר בעירות בארץ ישראל. כל תפקידה של העמותה זה להילחם נגד היהדות והחרדים בארץ ישראל. מתוכם מליון שקל משכורת לשני המסיתים הריפורמים. האשה היחידה שעובדת שם מקבלת ארבעים אלף שקל לשנה.

זו רק עמותה אחת מתוך עשרות שמפרנסים מסיתים בשכר. הכסף מגוייס אצל אנשים שיושבים בחוץ-לארץ שמספרים להם כי "מצילים" את המדינה מהטאליבאן היהודי. המשוחדים הללו מסיתים את ההמונים. התוצאה היא כשעובר בחור חרדי ברחוב, מוסת חילוני מסכן צועק לו: משתמטים! הוא כועס עליו, כי הוא היה בהפגנה נגד החרדים, קרא מאמר נגדם שמע בתקשורת הסתה נגדם. מישהו הזין את האש הזאת בלב המפגין הזועם. ומי זה? אנשים מתבוללים מחוץ לארץ.

זו הרי חוצפה שאין כדוגמתה, זה עוול שאין כדוגמתה. אנו הרי צופים, מה יקרה אחרי המאבקים האלה, אחרי האיבה הזאת. הצעירים צופים למה קורה מסביב במדינות השכנות. גם שם אנשים מחוץ-למדינה מזינים את המלחמות הפנימיות. האם אותם מתבוללים בחוץ-לארץ ישלמו את המחיר האישי על אותם אנשים שיפגעו אחד בשני פה? נציגי הציבור החרדי קבלו מכתבי איום ובהם נאמר: "החרדים אינם יהודים אלא מזרע עמלק, שנשלחו לכאן על מנת להשמידנו.

קם דור חדש במדינת ישראל, שכועס וזועם מתחת לפני השטח בתוך הבתים. הכעס הנערם והמצטבר הוא פצצה מתקתקת וחבית חומר נפץ, צריך רק טריגר אחד קטן בשביל להבעיר את הרחוב החילוני, שייכנס בזעם לבני ברק ומאה שערים ותחת מלחמת אזרחים. אתם לא תבינו מאיפה זה בא לכם. מדינת ישראל היא ספינה שמפליגה ברוב פאר, אבל בתחתית יש חור דרכו המים נכנסים ובירכתיים משקולות כבדות בדמות החרדים ויום אחד הספינה הזאת תטבע ולא תהיה לנו מדינה ולא בית". כך כותבים הפוגרומיסטים המוסתים מפי כלי התקשורת ומשחדיהם מחו"ל.

הדבר הכי מעציב, שבדרך כלל העמותות האלה הן עמותות שמאלניות אנטי-מלחמתיות. רק בענין החרדי הם הפכו ללאומנים שנלחמים בעד הגיוס לצבא ובעד הגיוס של הערבים לשירות האזרחי. אותם מתבוללים מזינים את העמותות שפועלות בארץ ובעולם גם נגד המתנחלים וההתנחלויות וגם נגד החיילים והקצינים. אותן קרנות הוציאו את דיבת הארץ רעה בעיני העולם כולו שחיילי הצבא והקצינים הם פושעי מלחמה שעשו עוולות בעזה ובעוד מיני מקומות. אותם מתבוללים שמממנים עכשיו את האש של מאהל הפראיירים, הורסים גם את יסודותיה של המדינה בעצם זכות קיומה.

השבוע ציטטנו את מי שהיה יו"ר הכנסת לפני שנים רבות. ח"כ ישראל ישעיהו, איש מפא"י, שלא היה דתי. כך הוא אמר: "רבותי, אם יתפשטו נישואי תערובת ויטושטש הייחוד הלאומי, מהי ההצדקה שתהיה אז בעינינו, בעיני בנינו אחרינו, ובעיני העולם, לקיומה והקמתה של מדינת ישראל, מדינת היהודים? הרי שיצדקו אז הכנענים למיניהם, כאשר ילגלגו על כיסופים שנכספנו, וישתוממו על קורבנות מרובים שהקרבנו, בעד דבר הנראה כפרפורי שקיעה של אומה עתיקה, כהבהוב אחרון, שאחת דתו לדעוך ולחדול". כך אמר חבר הכנסת ישעיהו על הסכנה של ההתבוללות.

היום אנחנו רואים את המתבוללים שיורדים לחוץ-לארץ, ונושאים נוכריות או נוכרים, מממנים את המלחמה נגד היהדות. אותם האנשים מממנים את התקשורת שכותבת דברים נוראיים על תורת ישראל ועל לומדי התורה.

בימי בין המצרים היו צריה לראש. במסגרת ההסתה נגד לומדי התורה, עולות הצעות שונות ומשונות, לשירות לאומי, לערבים ולחרדים. השבוע התפרסמה ידיעה קטנה שעלות המסקנות של פלסנר למימון החרדים בשירות האזרחי תעלה לישראלים 350 מיליון שקל. עתון אחר נקב בסכום של חצי מיליארד שקל. הכלכלנים מזהירים שאותם חרדים שיבואו לבתי-החולים לעשות שירות אזרחי ייקחו את פרנסתם של הרופאים. עוד יותר, מישהו בתקשורת אמר כי "אם החרדים יבואו להתנדב בבתי-החולים, הם יאכלו את האוכל של החולים"….

האם יש עוד מדינה בעולם שאנטישמיות כזו יכולה לעבור בשקט?

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה אומר ומה אגיד? לא מגיע לקרסוליו של ח"כ גפני

ישראל היקר!
שאתה מדבר אפשר לחשוב שחסיד סאטמאר מדבר, אבל הבעיה שבסוף רואים שלדבר אתה יודוע טוב, אבל אתה יושב שם בבית המינים ואפיקורסים וגם נתת שבועה שאתה תיהיה נאמן לחיקים שלהם, אז מה אתה שוה?

ליהודי ולייביש,
מה אתם רוצים ממנו?
כל מלה נכונה.
הרב אייכלר כותב ומדבר כמו שצריך, אפשר לחשוב שאתם כן מגיעים לקרסוליים של גפני…

מי זה ואיזה הוא – הגפני הזה? אויכעט מיר א מענטש צום טיש

להיהודי !!! באו חשבון , מאז קום המדינה הזה כמה יהודים יקרים ירדו מארץ ישראל לגלות בכל בעולם, וכן בא ניקח את כל אלה וגם נוסיף את כל העדה החרידית בארץ ישראל שאם היינו הולכים ביחד עם רוב ורובם של כל כל צדיקי הדורות מאז ועד היום שהם הרוב כמעט של תשעים אחוז ואז כל מה שקורה היום לכלל ישראל לא היה קורה מב' טעמעים שכל אחד לבד הוא מספיק, והם האחדות שלנו הוא החומה שאי אפשר לכל המקטריגים והמסטנינים לשבור אותו הן במציאות ובוודאי בבחי' רוחניות כידוע, והב' במספרים כבר היינו יכולים להיות כבר קרוב לחמישים אחוז מהמדינה ויוכלנו לעשות הכל ממש לפי התורה הקדושה גם בשבת גם לימוד התוה"ק ובהכל ולא היה צריך להיות הבגץ"ים וכל המרעין בישין , ואם להאשים זה רק להאשים את אלה שבחרו לא ללכת יחד איתנו ומי יודע אם לא גרמתם בזה אריכות הגלות ולכל הצער הזה………..

זהו לא נכון …. כן הוא אשר דברתי ………. אתם ……….

כל מילה פנינה

אבל אני מבין את האנשים שמגיבים תמיד בביקורתיות

הם ביקותיים
רע להם מבפנים
לכן הם אף פעם לא יכתבו משהו טוב תמיד זה יהיה עקיצה פגיעה הערה פוגעת וכו'

בואו ונרחם עליהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture