Nati Shohat/Flash90.

הלשכה לפניות הציבור יזמה, ומאות ירושלמים התלוננו על התח"צ

מאות פניות הגיעו בימים האחרונים לקראת הדיון בתחבורה הציבורית בירושלים בשיתוף בכירים בחברת אגד. בנוסף יתקיים בקרוב דיון נפרד עם ראשי צוות תכנית אב לתחבורה בירושלים, ועם הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

צוות הלשכה לפניות הציבור שע"י מרכז אגודת ישראל בירושלים מציין בסיפוק רב, כי בעקבות הפניה שפורסמה בשבוע שעבר בעיתונות החרדית ובאתר JDN, ובמסגרתה נקראו תושבי ירושלים להעלות הצעות ייעול ונושאים הטעונים תיקון בכל הקשור לתחבורה הציבורית בירושלים, הגיעו מאות פניות מתושבי העיר – לקראת דיון מיוחד שתקיים הנהלת הלשכה בנושא יחד עם ראשי חברת 'אגד'.

בלשכה עמלים מסביב לשעון בכדי להגיב לכל פניה בנושא זה ובנושאים אחרים, ומשקיעים רבות בלמידת שטח מעמיקה לקראת הכנת הנושאים לדיון עם בכירי אגד.

"נערכנו מראש לקבלת הפניות ולטיפול בהן", אומרים בלשכה, "אך לא צפינו את ההיענות הנרחבת שהייתה מעל ומעבר למשוער. מסתבר שנושא התחבורה הציבורית אכן נוגע לרבים מתושבי העיר, ואין משפחה ירושלמית חרדית שאינה נזקקת לשירותי התחבורה הציבורית, מה שמסביר את הפניות הרבות שקיבלנו מתושבים מכל השכונות ומכל המגזרים והחוגים".

"בשלב בו החלטנו לצאת לפרויקט הזה, ידענו שמדובר בנושא מורכב הכולל הרבה מאוד פרטים ונושאים", מוסיפים בלשכה. "עשרות קווים פעילים ברחבי העיר, לכל אחד מהם עשרות תחנות ואלפי תושבים שסדר היום שלהם מתנהל על פי לוחות הזמנים של הקווים הללו. אנחנו בלשכה פעילים רבות בעזרה לפרט, אבל גם נושאים הקשורים לכלל מטופלים על ידינו באופן שוטף, וזה אחד מאותם נושאים שנמצא בממשק שבין העזרה לכלל לעזרה לפרט, כי מצד אחד מדובר בנושא ציבורי בעל משמעות רוחבית לכל בית בעיר, ומצד שני חלק מהבעיות נוגעות למספר מועט של אנשים כמו מיקומי תחנות וכדו', וגם אותם אנחנו לא שוכחים ופועלים למצוא להם פתרונות הולמים ומהירים בסייעתא דשמיא, ובשיתוף עם חברת 'אגד' שבכיריה הביעו את נכונותם המלאה לעמוד לצדנו ולסייע לנו ולנוסעי התחבורה הציבורית שמוצאים בנו כתובת לפניה בנושא זה, לצד נושאים רבים אחרים".

עוד מבהירים בלשכה לפניות הציבור כי לאור הפניות הרבות שהגיעו ושחלק משמעותי מהן אינו נוגע לחברת אגד, אלא לנותני שירות אחרים בתחום התחבורה הציבורית, כדוגמת שינוי מיקומי תחנות, קווים חדשים וכדו' יצרה הלשכה קשר עם מנהלי צוות תכנית אב לחבורה בירושלים, ועם הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה, וסוכם עם דיון נרחב שתקיים הלשכה יחד עמם, בנפרד מהדיון המתוכנן שיתקיים עם ראשי 'אגד'.

צוות הלשכה מדגיש כי תושבים שפנו עם הצעות ייעול ופניות בנושאים הטעונים טיפול, ועדיין לא זכו למענה, יקבלו תשובה חוזרת כבר בימים הקרובים, כמו מאות אחרים שכבר נענו השבוע.

בדיון ישתתפו כאמור, בכירים בחברת 'אגד', צוות הלשכה, יוסף דייטש סגן ר"ע ירושלים וחיים מילר יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה. "אנו בלשכה מקווים כי המאמצים יישאו פרי בעז"ה, ונוכל להביא לבשורה ולהקלה משמעותית בקרב משתמשי התחבורה הציבורית בירושלים", הם מסכמים.

לקראת דיון על שיפור התח"צ בעיר: יש לכם אפשרות לשלוח הצעות לייעול

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture