ליצמן למתנדבי הצלה: תמשיכו להציל חיים בלי מחלוקות ופוליטיקה

שבת גיבוש והתרעננות למאות המתנדבים התקיים בשבת האחרונה במלון לאונרדו בירושלים. רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א: הארגון הוקם על ידי מורינו פוסק הדור הרב שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל שביקש כל העת לשמור על צניעות וטהרה בהתנדבות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

שבת גיבוש והתרעננות למאות המתנדבים ונשותיהם התקיים בשבת האחרונה במלון לאונרדו בירושלים

בשבת כיבדו בנוכחותם רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, מ"מ ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובנשטיין, הרב ישראל מאיר שושן, מר אילן מועלם מנהל תחנת מד"א רמת גן, מנכ"ל הארגון וחברי ההנהלה.

בטקס המרכזי שהתקיים במוצ"ש הגיעו להשתתף מנכ"ל מד"א רמ"ג מר אלי בין, מנהל מד"א מרחב ירדן מר אורן אביטן, מנהל תחנת מד"א בטבריה מר פיני אוחיון, רבה של נצרת עילית הרב ישעיהו הרצל שליט"א.

רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א נשא בסעודה שלישית דברי קודש למתנדבים: הארגון הוקם על ידי מורינו פוסק הדור הרב שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל שביקש כל העת לשמור על צניעות וטהרה בהתנדבות, ואני יכול להעיד שהמתנדבים מקיימים את צוואת הרב. עלינו להתחזק באהבת חינם, ולשמור כל העת על רמת מקצועיות רפואית גבוהה ושלא תצא תקלה מתחת ידיכם.

הרב אברהם רובנשטיין מ"מ ראש עיריית בני ברק סיפר במהלך הסעודה בשבת בבוקר למתנדבים: "כתושב העיר אני רואה אתכם כל העת אם זה על אופנועים או ברכבים פרטיים, רצים כדי להציל חיים. יש כאן אנשים מבוגרים שמתנדבים כבר במשך 30 שנה. רואים שלא מדובר במרץ נעורים, יש כאן רצון אמיתי וכנה להציל חיים, תחת ארגון שפועל רבות בתחומים רבים למען תושבי העיר".

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן נאם למתנדבים באירוע המרכזי שהתקיים במוצ"ש: "ארגון "הצלה" כמו האב טיפוס שזה מד"א, הם אלו שהחולה פוגש לראשונה לפני הגעה למיון. תמשיכו להציל חיים כפי שאתם יודעים בלי מחלוקות ופוליטיקה, אני ימשיך לעזור לכם ולמד"א, אתם עושים עבודת קודש ועל כך הערכתי. מאחל לכם שבוע טוב, תמשיכו להציל חיים כפי שאתם יודעים".

מנכ"ל מד"א רמ"ג מר אלי בין נשא דברים למתנדבים: "יש כאן מתנדבים שיוצאים כל יום, כל שעה, להציל חיים. למד"א אין זכות קיום ללא מתנדבי "הצלה", לכן אנחנו תומכים בכם, מחזקים אתכם ומד"א ימשיך לתמוך ולסייע בכל מה שתצטרכו כי אתם יחודיים בתחום רפואת החירום. אתם חוד החנית של מצילי החיים במד"א, המענה שאתם נותנים למקרי חירום 24 שעות ביממה פשוט מעורר השראה. אני רוצה להודות לנשות המתנדבים על התמסרותם והאפשרויות שהנכם מעניקים למתנדבים כדי שיוכלו לבוא ולהתנדב ולתת מענה לכל אירוע חירום שמתרחש בקרבתם".

מנכ"ל הארגון הרב אשר שלומוביץ סיכם את השבת: "כמידי שנה גם השנה, יצאנו בחסות ארגון החירום הלאומי של מדינת ישראל מגן דוד אדום לשבת שכולה התאחדות ואגירת כוחות להמשך העשייה הברוכה. אני גאה בכל אחד ממתנדבי ארגון "הצלה" מרחבי הארץ, אתם אלו שנותנים תקווה לחולי ישראל. אתם אלו שמגיעים לאדם בשעתו הקשה, וגורמים לו להרגיש בטוח. תמשיכו בעשייתכם המופלאה, כשאנו בהנהלת הארגון נמשיך להיות לצידכם, קשובים ונכונים לכל צורך.

ארגון "הצלה" מצוי במגמת התפתחות מואצת, כאשר בשנים האחרונות פתחנו סניפים נוספים ברחבי הארץ וידינו עוד נטויה. אני קורא מכאן לכל קהילות הקודש החרדים לדבר ה' מרחבי הארץ, המעוניינים לפתוח בתחומם סניף של ארגון "הצלה" הפועל בקדושה ובטהרה עפ"י דרכו והנחייתו המדוקדקת של מרן פוסק הדור זצ"ל שהקים ושימש כאב ומורה דרך לארגון "הצלה" מאז הקמתו. אני מזמין אתכם לפנות להנהלת הארגון, ואנו בס"ד נפתח סניפים למתנדבים יראי שמים שיפעלו תחת קורת הגג של ארגון "הצלה".

אני מבקש להודות למנכ"ל מד"א מר אלי בין, אשר עומד לימין הארגון בכל עת, על שותפות אמיצה לאורך כל הדרך, על אוזן קשבת בכל עת, על דחיפה ועידוד להמשיך להצעיד את ארגוני החירום תחת השרביט המקצועי של מגן דוד אדום. תודה מיוחדת בשם מתנדבי הארגון, על קיומה של שבת מופלאה זו, שבת שתיחרט בליבנו לזמן רב.

אני מודה לסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, אשר טרח והגיע לכבד אותנו בנוכחותו, על פעילותו הרבה, ועל מסירותו למען ארגון "הצלה" במשך כל השנה. אני מבקש להודות למנהל תחנת מד"א רמת גן, מר אילן מועלם, על שותפות רבת שנים ועל עמידתו לימין מתנדבי הארגון".

באירוע המרכזי נערכו הגרלות על מוצרים יקרי ערך, כהוקרה ועידוד למתנדבי ארגון "הצלה", הפועלים במסירות נפש להצלת חיי אדם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מלאכים. השם יברך אותם

מתנדבי ההצלה לליצמן: ובלי… חילול שבת..

מה הכוונה של ליצמן "ובלי פוליטיקה"? האם הכוונה שלו פוליטית?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture