הפיגוע באריאל: נמשך המרדף אחר המחבל • הפגנות במקום הפיגוע

הלווית הרב איתמר בן גל תיערך בשעה 10:00 בהר ברכה • דמים בדמים נגעו: אלמנת הרב רזיאל שבח הי"ד חיזקה את אלמנת הרב בן גל הי"ד • דנון קורא למוצת הביטחון לגנות את הפיגוע. נתניהו: "בקרוב נמצה את הדין עם הרוצח"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שעות לאחר הפיגוע הרצחני בצומת אריאל נעצרו הערב שני מפגינים בצומת אריאל, סמוך למקום הפיגוע בו נרצח איתמר בן גל הי"ד. השניים נעצרו בחשד שחסמו את הכביש במקום לנסיעת ערבים, במחאה על הרצח. בכניסה לשכם הפגינו עשרות בני אדם במחאה על הפיגוע הרצחני בכניסה לאריאל ודרשו להציב מחסומים בכבישים.

נמשך המצוד של כוחות הביטחון הישראלים אחר המחבל הפלסטינים מדווחים גם כי כוחות צה"ל משתמשים בכלי טיס בלתי מאוישים (כתב"מים) ולוקחים מצלמות אבטחה לחיפוש אחר המפגע בעיירה כפל-חארס מצפון ליישוב צלפית. כוחות הביטחון חושדים כי הרוצח שדקר למוות ישראלי היום בכנסיה לאריאל נמלט לעיירה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב הערב "בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש להשתתף בצערה העמוק של משפחת בן גל על הירצחו של הרב איתמר ז"ל. הרב בן גל היה נשוי למרים, אב לארבע, שהתגורר בהר ברכה שבשומרון והיה מחנך בישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל. הוא היה תלמיד חכם ואיש חינוך, אב נפלא, יהי זכרו ברוך". עוד הוסיף נתניהו "אני מחזק את ידי צה"ל ושב"כ שנמצאים כעת במרדף אחר המחבל. בקרוב נמצא איתו את הדין".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן התייחס לרצח הרב איתמר בן גל באריאל ואמר: "הרב איתמר בן גל הי"ד מהר ברכה מורה ומחנך, אב לארבעה ילדים, בן 29 בהרצחו על ידי מחבל בן עוולה". ליברמן הוסיף כי כוחות הביטחון ילכדו בקרוב את המחבל. "זה רק עניין של זמן, כוחות הביטחון יסגרו את החשבון עם המרצח בקרוב", כתב בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו.

השר גלעד ארדן אמר הערב "הרב איתמר בן גל נרצח על ידי אדם מלא שנאה, תחשבו על הבן הקטן שלו שישאר בלי אבא, על אישה צעירה שתישאר בלי בעל" עוד הוסיף ארדן "אבו מאזן מתעקש שהתשלום למחבלים ימשיך. מעשה הטרור הזה הוא על ידיו של אבו מאזן. זה חייב להיפסק. כל המדינות חייבות להפסיק את התשלום לרשות הפלסטינים כי הכסף מגיע לטרור".

"הטרור הרצחני מרים את ראשו"

מועצת יש"ע מגיבה הערב לפיגוע הדקירה בכניסה לאריאל בו נרצח איתמר בן גל הי"ד. "בפעם השנייה בחודש האחרון הטרור הרצחני מרים את ראשו במטרה להפחיד אותנו ולערער את האמונה בצדקת דרכנו. נגד הטרור יש לפעול ביד קשה ונחושה ולפגוע במחבלים ובמסיתים. יחד עם זאת תשובתנו הניצחת היא להמשיך להעמיק שורשים על ידי החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן והרחבת הבנייה בכל האזור באופן מידי".

"אנו קוראים להעביר החלטה כזאת כבר בישיבת הממשלה הקרובה. אנו שולחים למשפחת בן-גל ולכל היישוב הר ברכה שבשומרון את תנחומינו. כולנו כואבים יחד אתכם", לשון תגובת מועצת יש"ע.

תת אלוף במילואים צביקה פוגל, ראש מטה פיקוד הדרום, הגיב על הפיגוע הרצחני בשומרון "עד מתי נמשיך לסגור חשבונות עם ׳מרצחים בודדים׳ במקום להפנים כי לאויב שלנו יש שם פרטי – חמאס ושם משפחה – פלסטין. גם קרובי המשפחה מוכרים – חיזבאללה ופת״ח. כמה יהודים עוד צריכים לשלם את מחיר ההססנות של הממשלה?".

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, קרא היום למועצת הביטחון לגנות את הפיגוע באריאל בו נרצח איתמר בן גל הי"ד. "הרצח המתועב הזה הוא תוצאה ישירה של מדיניות ההסתה ומימון הטרור של ההנהגה הפלסטינית. במקום להזמין את אבו מאזן למועצת הביטחון כדי להפיץ שקרים ודברי שנאה על המועצה לגנות נחרצות את פיגוע הטרור הזה ולדרוש מאבו מאזן להפסיק את ההסתה והתשלומים למחבלים", דברי דנון.

הלוויה תתקיים מחר

הלוויתו של הרב איתמר בן גל הי"ד תתקיים מחר בשעה 10 בישוב הר ברכה בשומרון שם התגורר בן גל.


בתמונה: רזיאל שבח ואיתמר בן גל ביום הולדת של חבר משותף לפני שנה

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל הי"ד, העבירה מסר לאלמנתו של איתמר בן גל הי"ד "אף פעם לא חשבתי שארגיש שנולדה לי אחות. נעבור את זה. יחד. לבד".

הנרצח בפיגוע באריאל: איתמר בן גל הי"ד, אב לארבעה

המחבל: ערבי-ישראלי תושב תל אביב; מצוד נרחב אחריו

דרעי: "הרצח המזוויע לא ירפה את ידינו"

עדות: "ראיתי את הנרצח שוכב פצוע למרגלות אוטובוס"

פיגוע דקירה באריאל: יהודי נרצח, המחבל נמלט

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם רואים את השחצנות המגעילה של 'איוט האיום' שזה ענין של זמן עד שאנחנו נתפוס את המחבל, על מה אתה מתגאה, אפילו את המחבל ימ"ש שרצח את רזיאל שבח הי"ד עוד לא תפסתם,אז מה אתה מתגאה???!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture