צילום: פלאש 90

רוסיה מיתממת: "לא מכירים בסיס איראני ליד תדמור"

הקרמלין ממשיך להסתייג מפעולות ישראל בסוריה, תוך שהוא דוחה את הטענות על פעילות איראנית בשדה התעופה T4 בתדמור. "מפצירים בכל הצדדים לשמור על איפוק ולמנוע הסלמה מסוכנת באזור", אמר סגן שר החוץ הרוסי

רוסיה ממשיכה בקו הפרו סורי שלה סביב ההתרחשויות אחרונות בגבול הצפון. סגן שר החוץ הרוסי, מיכאיל בוגדנוב, דחה את הטענות על כך שאיראן פועלת מתוך שדה התעופה T4 בתדמור, וטען שלא ידוע להם על פעילות איראנית באזור.

"אנו מפצירים בכל הצדדים לשמור על איפוק ולמנוע הסלמה מסוכנת במזרח התיכון, הוא הוסיף.

יצוין כי לישראל הוכחות חד משמעיות על פעילות איראנית בסוריה בכלל ובשדה התעופה בפרט, כאשר גם קרון השליטה של המל"ט שיורט בישראל שהה באותו מקום.

כזכור, במוצאי שבת שוחח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בטלפון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להסלמה בצפון. פוטין ציין באוזני נתניהו כי "יש להימנע מצעדים שיובילו לעימות חדש באזור". מוקדם יותר אמר נתניהו כי הבהיר לפוטין כי "פניה של ישראל לשלום, אך נמשיך להגן על עצמנו בנחישות מול כל התקפה נגדנו ומול כל ניסיון של איראן להתבסס צבאית נגדנו בסוריה או בכל מקום אחר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם ישראל כבר לא מכירה בבסיס אירני, הכל כבר הושמד ואין זכר לדבר….
שיתוף דעה עם הרוסים….

אמר רבי יוחנן; אשרי מי שראה במפלתה של תדמור. למה? שהייתה שותפת בשני חורבנות. רבי יודן אמר בחורבן ראשון העמידה פ' אלף קשתין, ובשני העמידה מ' אלף קשתין. רב הונא אמר, בחורבן אחרון הם כראשון" (דברי חז"ל', ציטטתי מויקיפידיה ערך תדמור)

בלע"ז (צרפתית- שפת רשי והתוספות) תדמור זה אומר ערימת גופות. כן הוא בפועל עכשיו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו