צילומים: פלאש 90

"ביבי נהנתן קטן ביחס למה שמייחסים לו; הוא יכל להיות מיליארדר"

פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד יעקב ויינרוט, משוכנע שרוב המלצות המשטרה יתפוגגו אך מסרב לבקר את אלשיך: "שמעתי עליו דברים טובים. אני לא חושב שהוא נוהג כך או אחרת מתוך שנאת ביבי" • וגם: המחלה עמה הוא מתמודד והוראת מרן שר התורה

פרקליטו של ראש הממשלה, עורך הדין יעקב ויינרוט, העניק אתמול ראיון לתכניתם של העיתונאים יוסי אליטוב ואריה ארליך ברשת ב, והביע ביטחון בביטולם של רוב האישומים נגד נתניהו: "סעיף השוחד לפי דעתי יתקלף מהר מאוד עוד לפני השלב של מנדלבליט, ואז יוצאים מהתמונה מילצ'ן ונוני מוזס וממילא נשאר עניין מרכזי אחד – מרמה והפרת אמונים. וגם שם, אני חושב שכשהוא יעיין בחומר ויקרא אותו לאורכו ולרוחבו – הוא יישאר עם מסקנה אחת".

ויינרוט הוסיף: "ביבי הוא נהנתן קטן ביחס למה שמייחסים לו. ביבי הוא לא איש של כסף. אם ביבי היה רוצה לעשות כסף הוא היה היום מולטי מיליארדר. מדקדקים איתו כחוט השערה שלא נולדה. זה גורלו של ביבי. זה האידך גיסא של ההצלחה שלו…לביבי יש אינטואיציות חדות מאוד בדבר מה מותר ומה אסור. ואני לא מתיימר להיות מורה הדרך שלו. כשאני בא ומדבר איתו אני מדבר איתו על הפן המשפטי".

הרדיפה, התפירה והמערכה על עתיד הדמוקרטיה / ארז תדמור


ויינרוט הפנה את הזרקור להשלכות המעשיות של החקירות הללו: "השעות שהוא מבזבז איתי – אלה שעות מדינה! אלה שעות שהוא צריך לעסוק בהם בדברים ברומו של עולם. מוטב היה אלמלא היו מעמידים את ביבי בסיטואציה שבה הוא נמצא. זה לא מוסיף לתפקוד של אף אדם".

למרות הדברים, הוא נמנע מלהטיח ביקורת על אלשיך. "לא תשמע ממני מילה רעה אחת על אלשיך. שמעתי עליו רק דברים טובים. אני לא חושב שאלשיך נוהג כך או אחרת מתוך שנאת ביבי". על היועמ"ש: "אני מאמין ביכולתו של היועץ המשפטי לממשלה לקבל החלטה עצמאית, בפרט אם ימצא לנכון לסגור את התיק נגד נתניהו בניגוד להמלצת המשטרה. יש לו אישיות מפלדה. שלא יטעו בו. הוא יעשה את זה בלי למצמץ".

לסיום התייחס ויינרוט למצבו הרפואי ולמחלה עמה הוא מתמודד. "כשהגעתי לגיל שישים וחמש, עוד לפני שחליתי, נכנסתי לרב חיים קניבסקי ושאלתי אותו האם לפרוש, כי אני רוצה לשבת וללמוד. הוא אמר לי בשום פנים ואופן לא. אתה אחד שהרבים צריכים לו, אתה חייב להמשיך לעבוד. מה שאני עושה היום, אני המעטתי את שעות העבודה, משום שהרופאים ציוו עליי לעבוד. הם אמרו לי תמשיך שגרת חיים ולעבוד".

היועץ המשפטי על תיקי נתניהו: החקירות נוהלו לפי הספר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רפואה שלימה לאדם המיוחד
תמשיך להגן על ביבי למען מדינתינו

מישהוא לא מרפה !
לא הלך בתיק 1000, אז יש את תיק 2000
2000 לא נראה משהו שיצליח, שולפים את 3000, 4000, 5000.
חברים, דמוקטטורה משפטיתית, זה כאן.
לא לחינם, הם שומרים על הקליקה המשפטית, שחלילה לא יחדור לשם אף אחד, עם דעה קצת שונה.
נשאר רק לקוות, שהשיטות האגרסיביות, שהם משתמשים בהם, יתהפכו עליהם.
"מעט מן האור, דוחה הרבה מן החושך"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו