הוארך מעצרם של אלוביץ', חפץ וקמיר; צפויים לערער

למרות פרשת ההתכתבויות בין השופטת לחוקר הרשות לניירות ערך, האריך בית המשפט את מעצרם של שאול אלוביץ' וניר חפץ שנעצרו במסגרת חקירת פרשת בזק בשבעה ימים נוספים. מעצרו של אלי קמיר הוארך בשלושה. חפץ ואלוביץ' ערערו על הארכת מעצרם

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בית משפט השלום בתל אביב החליט להאריך היום (שני) את מעצרם של יועץ התקשורת של בני הזוג נתניהו, ניר חפץ, ושאול אלוביץ' שנעצרו במסגרת חקירת תיק 4000 (פרשת בזק) ב-7 ימים נוספים. מעצרו של יועץ התקשורת אלי קמיר הוארך בשלושה ימים נוספים. "האינטרס הציבורי גובר על האינטרס של החשודים, גם אם הפגם שנתגלה אולי פוגע בזכויותיהם וקשה להמעיט בחומרת החקירה", אמר השופט במהלך הדיון.

נציג הפרקליטות אמר היום בדיון מוקדם יותר כי אלוביץ' חשוד בקבלת שוחד וטובות הנאה בהיקף של כמיליארד שקלים. אלוביץ' אמר בתגובה עם דמעות בעיניים כי החוקרים מנסים לשבור אותו: "מנסים לשבור אותי רק כדי שאודה בדברים שלא עשיתי".

עוד ציין אלוביץ' בדיון כי המעצר פוגע בבריאותו, והבהיר כי לא יודה לעולם בדברים שלטענתו לא ביצע. "לא אודה במה שעשיתי גם אם אפול ואקבל התקף לב. מנסים להאריך את מעצרי כדי לשבור אותי. אני לא אשבר. אני מרגיש שמנצלים את המעמד הזה כדי לחסל אותי בריאותית ונפשית".

עורך הדין ז'ק חן המייצג את אלוביץ מסר בתגובה: "אני קיוויתי שבעקבות הפגם שיתגלה אתמול והטענות שלו לגופו של עניין בית המשפט יקבל את עמדתנו ולא יאריך את מעצרם של החשודים. אני התאכזבתי אבל אני רוצה להזכיר שכולנו מחויבים בכבודו של בית המשפט. בית המשפט אמר את דברו, נפנה לבית המשפט המחוזי בערעור".

השופט בדיון, עלאא מסארווה, דחה מוקדם יותר היום את בקשת פרקליטי החשודים בפרשת בזק לקבל החלטה עקרונית על שחרורם בעקבות הפרסום אתמול. "מצאתי לנכון שהדיון העקרוני על תקינות המעצר והדיון על הארכות המעצר יתקיים במאוחד", אמר השופט. הוא קבע כי רעייתו של אלוביץ', איריס, ומנכ"לית בזק סטלה הנדלר תשוחררנה בתנאים מגבילים, בהסכמת הרשות החוקרת.

תנאי שחרורה של אלוביץ' הם התייצבות במשטרה לפי דרישה, הפקדת דרכון ועיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום, מעצר בית ל-10 ימים, הרחקה ממשרדי בזק ל-45 ימים, אי יצירת קשר עם שאר המעורבים בקשר לפרשה ל-45 ימים. יובהר כי איסור יצירת קשר מתייחס לנושאים הקשורים לפרשה המדוברת.

השופט קבע לגבי הנדלר כי "דעתי היא שקיים חשד סביר שקושר בין החשודה למיוחס לה. לגבי החשדות, קיימת עילת מעצר מתוך חשש מובנה לשיבוש". הוא הורה על שחרורה בתנאים הבאים: התייצבות במשטרה על פי דרישה, צו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום, מעצר בית והרחקה מבזק לחודש.

החשודים בתיק בזק ביקשו אמש לקיים דיון נוסף בעניין הראיות נגדם, לאחר חשיפת התיאום לכאורה בין השופטת בתיק, רונית פוזננסקי-כץ לבין התובע מטעם הרשות לניירות ערך ערן שחם-שביט. בנו של אלוביץ', אור, מנכ"לית בזק סטלה הנדלר ובכיר החברה עמיקם שורר שוחררו לביתם בתנאים מגבילים בהסכמת המשטרה, עוד לפני הדיון.

ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה, ושאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ערערו על הארכת מעצרם. בין נימוקי הערערור שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב טענו כי "ההתכתבויות בין השופטת לבין התובע מדברות בעד עצמן". הם הוסיפו כי מעצרם בלתי חוקי.

סערת המסרונים: לא מעשה פלילי, אך השופטת תיאלץ להתפטר

סערה: השופטת בתיק 4000 ומנהל החקירה תיאמו לכאורה מעצרים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אותו הפשע שנעשה בין השופטים עם המסרונים , הרי זה פשע איום ונורא של שופט הבא לשפוט משפט צדק. אותה שופטת חייבים להכניסה למאסר עולם על הפשע שעשתה עם המסרונים. צריך לפרסם את פשעה מהודו ועד כוש. והנאשמים? להוציא אותם משוחררים על חפות מפשע לאלתר.

בפשטות נראה מהמסרונים שהשופטת והנציג של ני"ע ניסו להקל על העצורים (בשורות המשמחות ששתים משתחררים בתנאים)רק שבלה"ב לא נותנים כמעט עצרו או הרביצו לו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture