צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בכנס הליכוד "לא ביבי, לא נוגעים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב בהרמת כוסית לפעילי הליכוד והתייחס לחקירות בעניינו ואמר כי כל חשד שאינו נוגע עליו לא חוקרים "לא ביבי, לא נוגעים". נתניהו חזר על טענתו הקבוע כי לבסוף יתברר "שלא יהיה כלום, כי אין כלום"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים וח"כים הגיעו הערב (חמישי) לאירוע הרמת כוסית של הליכוד לקראת חג הפסח בגני התערוכה בתל אביב. על רקע החקירות, הקהל במקום מפגין תמיכה בראש המפלגה ונושא שלטים: "חביבי אין כמו ביבי", "תיקי אלף לילה ולילה" ו-"נתניהו שומר ישראל".

ראש הממשלה נתניהו אמר בכנס "הליכוד היא התנועה הגדולה והחזקה במדינת ישראל. בפעם הקודמת אמרתי 30 מנדטים. עכשיו כבר 40 מנדטים. טוב, יהיו יותר. אני נפעם מהתמיכה האדירה בי, בדרך שלנו- דרך הליכוד שמוכחת פעם אחר פעם בקלפי".

ראש הממשלה התייחס לחקירות נגדו וסיקור התקשורתי בעניינו "בשבוע הבא, אנחנו נחגוג את חג הפסח, כל העם שלנו זה משפחה אחת גדולה. ואתם יודעים, כמו בכל משפחה, יש מי שבוחר בחרוסת, וזה הרוב. ויש מי שבוחר במרור – זה המיעוט".

"אז אוהבי המרור, או לפחות חלק מהם, הם רואים שאזרחי ישראל מדרגים את עצמם, פעם אחר פעם, במקום גבוה מאוד במדד האושר העולמי, מדרגים את עצמם, פעם אחר פעם, במקום גבוה מאוד במדד האושר העולמי, מעל בריטניה, צרפת, ארצות הברית. אז מה אומרים? מה אומרים אוהבי המרור לאוהבי החרוסת? הם אומרים להם – אתם מזוכיסטים, אתם חיים בגן עד של שוטים, כך הם אומרים".

"איזו התנשאות, איזה זלזול", קבע נתניהו, "איך אמר דוד אדרי מירוחם: מה, אנשים פה מזוכיסטים שהם בוחרים בליכוד פעם אחר פעם? כל המדינה מזוכיסטית".

"התמיכה בישראל, גם זה מתפרסם, כל שנה, היא כל הזמן עולה, והגיעה בקרב הציבור האמריקני לרמה הגבוהה ביותר אי פעם", קבע ראש הממשלה. "אז הנה שתי סיבות מרכזיות לתמיכה האדירה בנו. אחת – ההישגים הכבירים, ושתיים העמידה האיתנה".

"אבל יש סיבה שלישית", הוסיף. "זאת תחושת הצדק, או יותר נכון תחושת אי הצדק שהולכת ומעמיקה. רבים בעם, ולא רק תומכי הליכוד, שומעים מה שעושים לנו בתקשורת, והם מרגישים שיש כאן משחק מכור, ממש ציד מכשפות", אמר נתניהו על רקע קריאות בוז מהקהל.

"הם יודעים, אל תדאגו גם את זה הם יכסו, ויעוותו. יש תחושה של אי צדק, של משהו לא בסדר. הם יודעים שמכיוון שאי אפשר לנצח אותנו בקלפי, אי אפשר לנצח אותנו בדרכים דמוקרטיות, אי אפשר. בגלל ההישגים, בגלל העמידה, בגלל המורשת, בגלל העתיד, הם יודעים את זה, אז מכיוון שאי אפשר לנצח אותנו דמוקרטית, יש מי שמפעילים לחץ בלתי פוסק, בריוני, על גורמי האכיפה כדי להפיל אותנו בדרכים אחרות".

"ותראו את האבסורד הכי גדול, המקהלה של התקשורת, כמעט כולה, היא כל כך אחידה, שהיא מוקיעה אפילו את הזכות להביע ביקורת על מה שמתנהל כאן, ממש משטרת מחשבות. זה לא שהם מוצאים משהו ואז חוקרים, זה שמחפשים, ושוב מחפשים, ושוב מחפשים, ולא מוצאים. וגם עכשיו לא ימצאו, כי אין מה למצוא".

"סיגרים כן חוקרים, עטים לא. מה שלא ביבי לא נוגעים, מדוע לא חוקרים את שרי הליכוד שהזרימו כספים לידיעות וקיבלו סיקור אוהד".

באירוע משתתפים כ-2,000 פעילי ליכוד, בראשם השרים מירי רגב וגלעד ארדן, השר לשעבר גדעון סער וראש עיירת ירושלים ניר ברקת.

ח"כ דודו אמסלם אמר בנאומו לראש הממשלה נתניהו "הייתי בשבוע שעבר בקבר הבעל התניא והתפללתי עליך". עוד אמר אמסלם "כבר שנתיים אתה מתמודד עם ההכשפות עליך, על אשתך ועל ילדיך, זה דבר שהוא גם חסר תקדים וגם לא הוגן, אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה לנו בשנתיים האחרונות. אני מודה לך על כל מה שאתה עושה עבור עם ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture