Gili Yaari /FLASH90

פחדן, זגזגן: באופוזיציה תוקפים את נתניהו על ביטול המתווה

הודעתו של ראש הממשלה נתניהו על ביטול המתווה שהשיג מול האו"ם שהיה משאיר בישראל עשרות אלפי מסתננים, הביא למתקפה נגדו מצד חברי כנסת וראשי האופוזיציה, כאשר מנגד, בקואליציה ובקרב ראשי הימין מברכים על ההחלטה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בתגובה לביטול המתווה שהיה משאיר חלק מהמסתננים בישראל מסר יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג: "סיבוב הפרסה המדהים שביצע נתניהו ביממה האחרונה בנוגע לטיפול במהגרים ומבקשי המקלט מצביע יותר מכל על חולשה והיסטריה של ראש ממשלה שהפוליטיקה פוגעת שוב ושוב בהחלטותיו המחויבות למען טובת המדינה. ההחלטה להפר הסכם בינלאומי שהיה מאפשר למצוא פתרון סביר לסוגיה תסבך את מדינת ישראל משפטית,מדינית והומניטרית. יש רק דרך אחת להתמודד עם מחזה האבסורד שראינו ביממה האחרונה -לתבוע מהשחקן הראשי לרדת מן הבמה לאלתר".

יו"ר המחנה הציוני, השר לשעבר אבי גבאי מסר: "חוסר מנהיגות, פחדנות, בריחה מאחריות, הסתה נגד קהלים, סיסמאות ריקות, חוסר יכולת לקבל החלטות, אפס יכולת ביצוע. זה מה שראינו בשעות האחרונות ממי שמתיימר לטפל בבעיות ובאיומים האמיתיים על מדינת ישראל והחברה הישראלית. היממה האחרונה הוכיחה למיליוני ישראלים – מימין ומשמאל, מכל העדות והזרמים: אלה לא המהגרים או המסתננים, אלה לא תושבי דרום-ת״א או אנשי הקיבוצים והמושבים, אלה הפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה.

"איך תטפל כראש ממשלה באיום האיראני? איך תתמודד עם יוקר המחיה? איזו תכנית לביצוע יש לך להתמודד עם בעיית הדיור של צעירים? מה הבשורה שלך לרבבות צעירים שמאוימים על-ידי שוק תעסוקה עתידי בעולם טכנולוגי משתנה? כיצד תיאבק בשחיתות בשעה שאתה מחובר בעבותות לחבריך הטייקונים שאתה מנסה לדאוג להם מכיסאך הציבורי? איך אתה מטפל בקרעים ובשסעים הפתוחים בחברה הישראלית ומה אתה עושה כדי לאחות אותם ולא, חלילה, להעמיק אותם? איך תמנע את הקרע ההולך ומעמיק בין ישראל ליהדות ארה״ב?

"ישראל זקוקה לראש ממשלה עם יכולת קבלת החלטות ויכולת לימוד לעומק של סוגיות מורכבות ומעל לכל: יכולת ביצוע. יש בישראל את הכוחות הכי טובים והכי יצירתיים כדי למצוא פתרון לבעיות הכי מורכבות והכי סבוכות. צריך רק מנהיגות ויכולת קבלת החלטות וביצוע. מספיק לנו ממי שמתמחה בנאומים חלולים, בכתיבת ספרים ומאמרים בעיתון ובעיקר בשיסוי זו בזו של קבוצות בחברה הישראלית".

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג על ביטול המתווה: "הטוקבקיסטים שביבי טיפח והוציא מהמקלדת אל העולם האמיתי יצאו לו משליטה וקיפלו אותו באופן מבזה ועלוב שמוכיח שוב כמה לנתניהו אין מדיניות, אלא רק מצית ומטף בהם הוא משתמש לפי האינטרסים. ביבי ברח והשאיר מצב שבו אין גירוש, אין הסכם ואין פיתרון לפליטים ולתושבי דרום תל אביב שהופקרו הבוקר בידי הטוקבקיסטים של נתניהו".

מנגד, שר החינוך נפתלי בנט בירך על ביטול המתווה. "אני מברך את ראש הממשלה על ההחלטה הנבונה לבטל את הסכם קליטת המסתננים. ‏נמנעה בכייה לדורות. ‏כעת יש לפעול להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "‏ביטול ההסכם עם האו״ם בנוגע למסתננים זו ההחלטה הנכונה. ממשלת ישראל תמצא את הדרך להגיע לתוצאה של הוצאת המסתננים מישראל. לא נתגמל מהגרי עבודה בתואר פליט. הם היו ונותרו מהגרי עבודה שהפרו חוק בכניסה הבלתי חוקית לישראל".

שפי פז, ממובילי המאבק של תושבי דרום תל אביב: "אנו מברכים על ביטול ההסכם. מדובר בהחלטה ראויה אשר מבטלת את החגיגות המוקדמות של ארגוני השמאל ובראשם הקרן החדשה. חשוב לזכור בראש ובראשונה – תושבי דרום תל אביב! ושוב נבהיר – המאבק לא נגמר ולא ייגמר עד גירושו של אחרון המסתננים והחזרת השפיות לרחובות דרום תל אביב וכלל מדינת ישראל".

יו"ר תנועת יחד, השר לשעבר אלי ישי: "ברצוני לברך את ראש הממשלה שהתעשת וביטל את ההסכם המביש שנתן פרס למסתננים הבלתי חוקיים. אין פתרונות נוספים, הפתרון היחידי לבעיה החמורה הזו, הוא לפתוח מחדש את מתקן חולות ולהכניס לשם את המסתננים. על ידי שנמנע מהם עבודה בישראל, הם יעזבו מרצון, ומי שלא יעזוב מרצון – יגורש".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לראש הממשלה התותח שלנו!!!!!

מר גבאי ומר הרצוג
אם בשעת ההחלטה הראשונה הייתם מברכים את נתניהו
היה מקום להתייחס ברצינות לדבריכם עכשיו
אבל עכשיו שלא פירגנתם בהתחלה כלום
כל אחד מבין שכל הדברים שלכם הם פוליטקה זולה
האלץ פווליע שטיק-בעברת ציונית-הכל הצגה של עצלנים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture