שוקי לרר

היום: הכינוס הגדול של 'לב לאחים' בראשות גדולי ישראל שליט"א

דריכות שיא לקראת מעמד מרנן ורבנן שליט"א בכינוס הגדול של לב לאחים המתקיים היום בב"ב בהשתתפות אלפים • הכינוס כולו יעמוד בצל הסתלקות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל בסימן 'לפי שמסר נפשו עליה' • כל הפרטים והלו"ז המלא

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

דריכות שיא לקראת הכינוס השנתי הגדול של אלפי פעילו 'לב לאחים' ועימם אלפי ישראל, שיתקיים היום בקומפלקס אולמות 'ארמונות חן' בני ברק בראשות מרנן ורבנן שליט"א שישמיעו את דבר ד' ברמה בחובת השעה למען דור העתיד – רישום אלפי ילדי ישראל לחינוך תורני כצו השעה וזעקת 'ועבדך ערב את הנער'.

הכינוס השנתי של 'לב לאחים' הפך לוועידה הגדולה של עולם הקירוב בכל רחבי תבל, כאשר הוא מציב מראה ברורה לצימאון האדיר בערי ישראל לדעת את דבר ד' ומניע את מערך האדירים של 'לב לאחים' לפעילות הרישום המכרעת בכל פינה ברחבי הארץ, פעילות של מסירות נפש שהניבה פרי הילולים בדמותם של אלפי ילדים ובני נוער שהצטרפו ללגיונו של מלך, לתלמודי התורה, בתי הספר של בית יעקב והישיבות הקדושות.

הכנסייה הגדולה של דרנו" כפי שכינה אותה בחיבה מרן ראש הישיבה זצוק"ל שעמד בראשה במסירות נפש עד לשנתו האחרונה ממש. ואכן הכנסייה הגדולה כולה תעמוד בסימן 'ימי אבלו של משה' – האבל הגדול בהסתלקותו צדיק שנשא את משא הקירוב על לבבו הטהור.

הכינוס יחל בשעה 15:30 בהתכנסות, תפילת מנחה ופרקי תהילים, כאשר בשעה 17:00 יתקיים מושב הזיכרון 'אבי אבי' הכולל שיח נרגש ומטלטל עם נאמני ביתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל במשנה הקירוב. בשעה 18:15 יחל המושב המרכזי בשו"ת קירוב רחוקים משולחנם של רכזי הקירוב, מפי הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א חבר מועצת גדולי התורה, שיביא גם את הכרעות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א. לאחר מכן, תוצג מצגת דומעת ומיוחדת הכוללת שביבי אורה מרתקים מעמלו הגדול של ראש הישיבה זצוק"ל שנשא את הלב הגדול 'לב לאחים' על לוח לבבו בעמל לב ונפש.

במרכז הכינוס, עומד 'מעמד מרנן ורבנן' – מעמד מרהיב ומיוחד, כאשר מרנן ורבנן ועימם רבותינו ראשי הישיבות שליט"א מתכנסים יחדיו להשמיע דבר ד' זו הלכה, לחזק את ידיהם של אלפי מוסרי הנפש –העשים את שליחות הקודש, לזעוק את זעקתם של ילדי ישראל בחינת 'ועבדך ערב את הנער' להשיבו אל אביו שבשמים. את המעמד יפתח בדברי התעוררות – הגאון הצדיק רבי חזקיהו משקובסקי שליט"א, כאשר לאחר מכן בשעה 20:00 ייכנסו מרנן ורבנן שליט"א ונשיאי ממלכות התורה מכל רחבי ארץ הקודש

בוועדה המכינה מוסרים כי מערך ההסעות יופנה לרחובות הסמוכים וכי לא תותר כל חנייה במתחם וסביבתו למעט רכבי מרנן ורבנן שליט"א במקומות שיועדו לכך. כמו כן, כניסת הקהל הינה אך ורק מהכניסה הראשית שברחוב שלמה המלך בכניסה המרכזית, לא תותר כל כניסה ממדרגות צד ימין ומעליות החניון.

הציבור הקדוש נקרא לשמוע להוראות הסדרנים לכבודם של רבותינו ולכבודם של המוני מוסרי הנפש פעילי 'לב לאחים' העושים באמונה במלאכת הקודש, בכינוס רב רושם המניע את עולם הקירוב ומחבר את אלפי שליחיו – לכוחו של המשלח הלא הם מרנן ורבנן שליט"א. היום יהיה האות הזה, כנסייה שתוצאות השפעתה, לדורות!

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture