קריית גת: החרדים יתמכו בראש מטה 'יש עתיד' לראשות העיר?

חבר מועצת העיר שי זולדן הודיע הערב כי יתמודד לראשות העיר קריית גת. "אתמודד, ובעזרת השם - ובעזרתכם, אנצח!", כתב בהודעה לתומכיו • בינתיים בעיר: האם המפלגות החרדיות ירוצו הפעם במשותף? ובמי יתמכו במירוץ לראשות העיר?

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

"תושבים יקרים, הגיע הזמן לבשר לכם כי אתמודד על ראשות העיר קרית גת. אתמודד, ובעזרת השם – ובעזרתכם, אנצח!" – כך נפתחה ההודעה שפרסם לתומכיו הערב, חבר מועצת העיר קריית גת שי זולדן.

"מתוך אהבה גדולה לעיר הזאת, על רחובותיה ואנשיה, על העבר שלה והעתיד לבוא, מתוך אמונה גדולה בצדקת הדרך ומתוך תפיסת עולם סדורה על הדרך שבה יחד נהפוך את קרית גת – לטובה יותר, אנחנו יוצאים מכאן למסע משותף.

זולדן הוסיף: "בשנים האחרונות הקדשתי את מרבית זמני לעשייה ציבורית רחבה ומשמעותית וכעת אני רוצה להרחיב אותה ולהעצים את השפעתי – למענכם. כך, כמו גל גדול של תקווה – נביא את הבשורה לקרית גת. ואנחנו נעשה את זה ביושר, בשקיפות, בהגינות ובנקיון כפיים- כראוי לאנשי ציבור. שנים שהתכוננתי לרגע הזה, והיום אני מוכן מתמיד. אלחם על כך בכל כוחי, זוהי משימת חיי".

בבחירות האחרונות לכנסת שימש זולדן כראש מטה מפלגת "יש עתיד" אך תושבים בעיר קריית גת ששוחחו עם JDN הדגישו כי זולדן אומנם תמך ביאיר לפיד, אך בכל הנוגע לעמדותיו של לפיד ביחס לחברה החרדית – זולדן רחוק ממנו כרחוק מזרח ומערב. הם מציינים את העזרה הרבה של זולדן לפונים חרדים רבים, כמו גם את העובדה כי הוא מגיע רבות לתפילות בבית המדרש של קרעטשניף בעיר.

עד כה, הודיעו לפחות שבעה מועמדים כי הם מצטרפים למירוץ לראשות העיר, אך בינתיים נראה כי בעל הסיכויים הגדולים ביותר על מנת להחליף את ראש העיר המכהן, אבירם דהרי, הוא שי זולדן. ברחוב החרדי בעיר, נשמעות תלונות רבות כלפי דהרי בגין התנהלותו, ולדברי תושבים רבים, הם מקווים כי המפלגות החרדיות יכריעו על תמיכה בזולדן.

בבחירות הקודמות בעיר, הצליחה ש"ס להכניס שתי נציגים למועצה, בעוד אגודת ישראל נכשלה ולא הכניסה אף נציג למועצת העיר. יצוין כי לא כל הקהילות החסידיות בעיר תמכו בבחירות האחרונות ברשימת אגודת ישראל, ורבים מהם תמכו והצביעו למפלגתו של דהרי, למרות שלא הציב מועמד חרדי ברשימתו.

למרות שאנו מתקרבים לעבר מועד הבחירות, בינתיים עדיין לא ידוע כיצד יצביע הפעם הציבור החרדי בעיר, כאשר יש אפשרות כי גם במערכת הבחירות הנוכחית הציבור החסידי בעיר יפלג את הצבעתו, כאשר מנגד, ישנם הפועלים להביא לאחדות מליאה, לא רק בין מרכיבי אגודת ישראל, אלא אף עם סיעת ש"ס המקומית.

יצוין כי בין הפעילים הסובבים את זולדן ומביעים בו תמיכה, ניתן לראות גם חרדים המתגוררים בעיר. "ניתן להרגיש את הלך הרוח בציבור ואת חוסר שביעות הרצון מההנהגה הנוכחית, עיר כמו קריית גת צריכה ראש עיר שמכיר ומקשיב לרחשי הציבור. בגדול יש עוד זמן עד הבחירות, אני יודע שהציבור מעריך את העשייה שלי, ואני מקווה שיתמוך בי בכל דרך שאבחר", אמר זולדן.

בראיון לעיתון מקומי אמר: "מזה חודשים ארוכים אני חשוף למאות פניות של אזרחים מודאגים, שלא אוהבים את מה שקורה בעיר שלנו. הם חושבים שקרית גת נסוגה לאחור. הם חוששים שכלכלת העיר קורסת ולא תעמוד בתחרות הקשה. הם רואים את העירייה נקלעת לחובות של מאות מיליוני שקלים ומשרד הפנים מסתכל כבר בשבע עיניים על כך שהתקציב לא אושר. הם רואים את הרחובות המוזנחים שלנו. הם רואים את המצב בשיכונים הישנים שלא שוקמו ולא טופלו. קצרה היריעה מלהכיל. אבל יש לה שורה תחתונה שהיא: אבירם דהרי, תודה, 15 שנה זה מספיק. הגיע הזמן לשנות כיוון. הגיע הזמן להעניק עתיד לתושבים הוותיקים והצעירים המצטרפים בימים אלה אלינו. מול כל פרץ הרגשות הזה, אנשים שחשים תסכול על המתחרש בעירם, אני אוביל את השינוי".

על החלטתו להצטרף לפוליטיקה המקומית סיפר, "לפני חמש שנים, ישבתי עם קבוצה גדולה של חברים תושבי קריית גת שעזבו את העיר. הרגשנו שאבדנו את הדרך שהייתה לנו כאן כילדים. התשובה שעלתה על השולחן, שהעיר אינה מושכת צעירים, ודאי לא צעירים שהשכילו בחוץ ולצערי בוודאי מי שלא גדל כאן. לא עסקתי בפוליטיקה, לא הייתי קרוב לזה. סיימתי את לימודי המשפטים ורציתי לפתוח עסק. אחרי השיחה הזאת הרגשתי לא טוב. שאלתי את עצמי מה אני עושה? איך אני מחזיר את החברים שלי לקריית-גת.

"יחד עם ראש המטה שלי היום, חבר ילדות איתמר יהודה, ועוד כ-15 חבר'ה צעירים, חיפשנו פתרונות. מצאנו כמה, והעלינו אותם בהזדמנות ראשונה לדהרי. היינו בהלם מכך שהוא סירב לקדם אותם. הוא לא השכיל להבין את המשמעות של להותיר את הדור הצעיר בעיר. הוא אמר לנו אתם יכולים לעבור לגדרה, באר שבע, לאשקלון לאן שתרצו. המשפט שזעזע אותי וגרם לי להיות לשליח ציבור, היה: 'מי שלא רוצה להישאר בקרית גת, מוזמן. אני לא מחזיק אף אחד בכוח'. שם התחלתי את המסע שלי לראשות העיר".

כל הערים, המועמדים והחדשות לקראת הבחירות המקומיות – לחצו כאן

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
33 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה אתם כותבים שקרים???
אבירם דהרי ראש עיר מצויין אוהב חרדים, בואו לעיר ותראו את תנופת הבניה של מוסדות החינוך החרדיים, לא תראו התפתחות כזו באף עיר.
שי זולדן, עוד אחד מהמדומיינים אבל לא נורא זה טוב לדהרי שירוצו כמה שיותר ויחלקו בינהם את הקולות זה מעלה את הסיכויים שלו להבחר לקדנציה נוספת.

כתושב קרית גת אני מזמין את כל הציבור לבוא ולראות את הבניה המאסיבית של כל מוסדות הציבור החרדיים. החל ממוסדות בעלז בעיר שבימים אלו מוקמים להם לא פחות מארבע בנינים. ומוסדות סלונים שיש להם קרית חינוך מפוארת. ושלא לדבר על חסידי גור שמחזיקים בלמעלה מעשרה מבני חינוך מהודרים והיד עוד נטויה. והכל תחת שרביטו של ראש העיר המסור אשר נהנה מתמיכה גורפת מכל הציבור בעיר בכלל והציבור החרדי והחסידי בכלל.
זה לא חכמה להכניס יח"ץ של מועמד מטעם עצמו שמדמיין תמיכה חרדית.
כל אחד מבין שאין סיכוי שחרדים יתמכו במועמד של יש עתיד.

או אה מי זה בא,
זולדן ראש העיר הבא!!

דהרי מכניס פריצות לקרייה החרדית עם טיילת ממרכז העיר..
לא מתחשב בשום דבר חוץ מלכמה עסקנים מקורבים.

די לשחיתות!!
זולדן או מישהו אחר, רק לא דהרי.

אולי באמת, למה לא?
שישווק את עצמו, מה הוא יכול ומה נסיונו.

שיוכיח לאדמורים ולרבנים שהוא הכי טוב לתושבים ברחניות וגשמיות ואז יוחלט .

שלום לך קרית גתי, כנראה שאתה מהחברה של דהרי ולא כל כך מכיר את השטח בקריה החרדית. אנשים כבר נמאס להם לשמוע כל היום שהעסקנים עושים סיבובים על החשבון של הדברים הפשוטים שלנו. זה לא חכמה לכתוב שבונים לבעלז בניינים והאמת היא שבנו בניין אחד ולא ארבע כמו שעתבת. אז כנראה שאתה לא יודע כלום.
ובכלל מגיע לנו בניינים בדיוק כמו שמגיע לחילונים לבית ספר שלהם אז זה לא נקרא שהוא הביא לחרדים משהו מיוחד.
אנשים רוצים עיר שעובדת כמו עיר ולא כמו כפר שהמדרכות נראות כמו לגו של ילדים והכביש כבר יותר זקן מהסבא שלי.
דהרי הוא חבר של העסקנים ולא עושה כלום בשביל האנשים. משלמים ארנונה פלוס תשלום מיוחד על שמירה וזה יוצא מאוד יקר ואין באמת הרבה דברים בעיר שעושים לטובת האנשים אלא בשביל החברים של דהרי. תדבר עם האנשים ברחוב ותראה מה החרדים רוצים.

קשקוש אחד גדול!!!!
אין עוד שום ראש עיר שמסייע לחרדים בכל נושא ועניין כמו אבירם דהרי!!!!
נקודה!!!
זו הוצאת שם רע זולה ורדודה על יהודי יקר ושומר תורה ומצוות!!!

אני מתפלל בקרטשניף בקביעות ובחיים לא ראיתי את הזולדן הזה, מה עוד שעד כמה שידוע לי הוא לא דורך בשום בית כנסת במהלך השנה.
ואם על עזרה לחרדים מדובר, הרי שמי שעוזר באמת זה אבירם דהרי ואיתו עמו עוזרו הנאמן ר' מאיר ואזנה יו"ר מרכ"ז מעל"ה בעיר

"בעל הסיכויים הגדולים ביותר על מנת להחליף את ראש העיר המכהן, אבירם דהרי, הוא שי זולדן"- היחידי שהיה יכול לכתוב משפט כזה הוא שי זולדן עצמו, משום שאין למשפט שום קשר למציאות. מדובר על מועמד עם פחות מ- 5% תמיכה בקרב הציבור. מועמד שישב 4 שנים בקואליציה של דהרי והיה בובה על חוט שהצביעה על כל הצעה של ראש העיר. אין לו יכולת ניהולית, כאשר במסגרת היותו הממנונה על החינוך- קרית גת הייתה בשפל של אחוז לזכאים לבגרות. החרדים לא יתמכו בו ואני יודע זאת בגלל שאני חי בקהילה, כך שהסכנה משי זולדן זה הדבר האחרון שמציק לדהרי…

כותרת טועה ומטעה !
מלבד קבוצה קטנה ושולית, שתמיד עושה הפוך מכלל הציבור, הציבור החרדי בקרית גת, לכל גווניו, תומך בראש העיר המכהן, מר אבירם דהרי.
דהרי, קידם ופיתח את העיר, בניגוד לקודמיו שלא נקפו אצבע לפיתוח העיר ובנוסף דהרי נותן מעמד שווה לכל הקהילות, הן במגזר החרדי והן ברחבי העיר כולה, אם זו הקהילה ההודית ואם זו הקהילה האתיופית, שבתקופת כהונותו של דהרי, כולם רואים את העשיה הברוכה, של כל קבוצה למען הכלל.

פשוט מצחיק להכניס כזו כתבה לאתר כ"כ מכובד, לא מתחיל אפי' להתבשל כזה מהלך ואף אחד לא חושב כלל על הכיוון, המגזר החרדי ברובו המוחץ עפ"י מה שמסתמן ממשיך עם ראש העיר המכהן דהרי, וגם אלו שבספק – ככל הנראה יתמכו בבחור בשם יקיר שינדלר, שעל אך היותו חילוני הוא מקורב לחלקים במגזר החרדי כמו חסידות קרעטשניף וכדו' – אך גם לו כמעט ואין סיכוי לנצח את ראש העיר המכהן, שלוקח בהליכה כל הנראה את הבחירות – רבים ישוו את סיפור ההצלחה של דהרי לסיפורו של רוביק דנילאביץ שהרים וקידם את באר שבע ב – 20 צעדים קדימה!
חבל שאתם מכניסים שטויות שכותב אדם מסויים [שאפי' החסידות שלו אינה מסכימה עם הכתבה שאותו ברנש שלח לכם להכניס וכמובן אף לא הולכת עמו בבחירות…].
בגדול אפשר להוריד את הכתבה הזו באופן מיידי מהאתר.
גילוי נאות: יש לכם אפשרות לבדוק את הפייסבוק של מר שי הנ"ל בכדי לבדוק האם האמירה בכתבה: "אך תושבים בעיר קריית גת ששוחחו עם JDN הדגישו כי זולדן אומנם תמך ביאיר לפיד, אך בכל הנוגע לעמדותיו של לפיד ביחס לחברה החרדית – זולדן רחוק ממנו כרחוק מזרח ומערב". נכונה או שקרית, הדף אינו יכול לסבול [!] את תיאורי הגנאי וההשמצות נגד הציבור של אותו הברנש הרוצה להיות ראש העיר….
מה לעשות שפייסבוק א"א למחוק….

ממש לא נכון. החרדים לא רוצים את אבירם דהרי. בוא נותן לנו כלום. בוא תתפלל בקרעטשהיף וצכיר את שי זולדן אתה בעצמך תגיד שהוא יהיה ראש עיר הכי טוב שיכול להיות. מספיק כבר עם ההתחנפות של החברים שלו על חשבון שלנו

חבל …
כמו ששקרו קודם כך גם היום..
אבירם איש ישר והןא היחיד שמסוגל להמשיך להוביל את קרית גת לגדולות@

י

דהרי שונא את החרדים

לא מבין את כותבי התגובות כאן, אתם מעדיפים איש יש עתיד על פני אדם שומר מצוות (כך עפ"י אחד התגובות לעיל)?
חז"ל הק' אומרים שלא לחינם הלך זרזיר אצל עורב וכו', אם השי זולדן הזה הוא יו"ר מטה יש עתיד זה אומר בדיוק מה הוא חושב ומהם דעותיו.

אין ספק שאבירם דהרי עבד יפה במידה כזו או אחרת. הבעיה העיקרית שהוא קלט שאת הציבור החרדי קונים דרך מוסדות החינוך ובתי הכנסת. וכך הוא נותן לקהילות את הבניינים שמגיעים להם בין כה וכה. הרבנים אומרים להצביע לדהרי כי הוא עוזר למוסדות. ומכאן הדרך שלו להיות ראש העיר עוד שנים רבות…
אבל האזרח הקטן מה יהיה איתו? מדוע הכבישים והמדרכות וכל מה שזז בעיר. נראה כמו לפני מאה שנים?
אני רוצה לגלות לכם שגם ח"כ מיקי זוהר כנראה יתמודד לבחירות…. בא נראה את דהרי מולו?

חברים, בוא לא ניתן לפרובוקטור חרדי בודד, שמתוך שעמום ובטלה שמביאה לידי… החליט ליצור לעצמו ריפוי בעיסוק, וחושב אולי, שחבירה לאיש יש עתיד יעשה לו עתיד, זה לא רציני, זה לא רלוונטי, מקסימום אתם עושים איתו חסד שיוכל עכשיו להוציא את הטאבלט שלו ברוב חשיבות, ולהנות שמישהו התייחס לשטויות שלו, אתם יכולים לשוחח על כל המועמדים, אבל ה"מועמד" הזה… זלזול באיטלגנציה של כל הציבור החרדי בקרית גת, ובפרט לקהילה החשובה שעליה המשועמם הנ"ל נמנה (באופן רשמי לכה"פ) וד"ל…

מבלי להיכנס לוויכוח שאפי' לא מתחיל…..
כי דהרי אינו שונא חרדים אלא ממש הפוך, ממש חבל שאתה משתמש בכ"כ הרבה שמות בשביל להשמיץ את דהרי, השם היחיד שכותב את כל הדברים נגד דהרי בתגובות הנ"ל זה "אהרן" כל שם אחר הוא פשוט שקר וכזב – וכל המגיבים יודעים זאת בברור…..
הכל בלוף פה בתגובות שכאילו נגד דהרי!

שי זולדן אוהב חרדים

שי זולדן מתאים להיות ראש עיר. הוא אוהב חרדים ושונא חילונים.
הוא חבר ביש עתיד רק לצורך הבחירות. אחרי שהוא יהיה ראש עיר הוא יעזוב את יש עתיד .

דווקא חשבתי שכל התגובות בעד זה מישהו בשם אהרן..
מוזר..

תספרו, בואו תספרו סיפורים לציבור:
כמה קשה לקבל הנחה בארנונה? באכזריות ממש מתעללים באברכים!
כמה שכבר קיבלו וביטלו להם את זה במפתיע רטרואקטיבית?
כמה חובות העיריה שקעה כדי לחלק לכל המקורבים?
כמה שקרים דהרי שיקר לדרעי בעניין כרמי גת ותקע את המשך ההתפתחות של הציבור החרדי בעיר?
אז הוא אוהב חרדים???
הוא אוהב שהוא מסודר ובלי כאבי ראש!!
אם נציגי הציבור(!) יעזרו לו הם יקבלו הכל.

הוא אוהב חרדים כמו שאני אוהב עוגה ונוגס בזה בהנאה..
אבל כשזה מגיע לכסף שהוא יכול להפסיד בארנונה ממגדלים לעומת בניינים נמוכים לחרדים אז הוא משקר ואותנו תוקע!!

לא לחינם דרעי לא רצה לתת לו את מערב העיר.

אז, מה זה גרם?
עליית מחירים מטורפת של הדירות.
כל קהילה תקועה עם כמות נפשות קטנה יחסית.
ובנייני מוסדות של מספר כיתות מספקים את הסחורה כי הקהילה קטנה, וככה מוכרים לוקשים "הנה, דהרי נותן בניינים"..
הזוי

כבעל עסק בקרית גת, שי זולדן תותח שבתותחים.
מנהל ביד רמה את פורום בעלי העסקים.

מי שכותב שהוא בובה על חוטים כנראה יש לו נסיון בלהיות בובה על חוטים ולכתוב דברים שמישהו מכתיב לו.. מישהו שכנראה פוחד מאוווד..

שי זולדן למי שלא יודע הינו משפטן.
יו"ר הועדה לפיתוח עסקים בעירית קרית גת.
יועץ לעסקים של משרד הכלכלה.
הביא להשגים גבוהים מאוד בנוער הקרית גתי (וכן, זה חשוב גם לנו א. לראות שיש לו יכולות, ב. שאילולי כן הם מסתובבים ברחובות ומציקים).

ברור שכשלראש העיר אין כסף רק המון המון חובות אז הוא לא נותן תקציב ואז גם שי זולדן התותח יהיה מוגבל כי ראש העיר לא מאשר את הכסף (אגב מדברים [בהחלט לא חד משמעי] שזה הלך ללימודים של מקורב כדי לנסות להיות ממונה על 'שפיר' שמחייב לימודים מיוחדים שדהרי היה בטוח שהוא יצליח לעבוד על דרעי שלנו התותח והוא יקבל את זה לקרית גת.. ובעברית, הלך לפח, ביזבז את תקציב הנוער על שטויות).

קודם כל העובדות : למוסדות בעלז נבנים בימים אלו 4 בנינים. אחד לבי"ס ואחד לת"'ת אחד למעונות ואחד לגנים. אז מי שמדבר על עובדת שיבדוק לפני שהוא כותב. לגבי היחס של דהרי לציבור החרדי צריך להיות כפוי טובה או טיפש גדול כדי לטעון שהוא נגד הציבור החרדי. מישהו מכיר עיר מעורבת אחת שהעירייה בנתה בנין שלם שישמש כעירייה חרדית כדי לתת לציבור החרדי שירות שמתאים לאורח חייו? מישהו מכיר עירייה אחת שיזמה שינוי תב"ע יעודי לציבור החרדי כדי לאפשר הרחבות, על חשבונה המלא? מישהו מכיר ראש עיר לא חרדי שיזם שינוי תב"ע במימון העירייה שיאפשר בנית שכונה חרדית בת 10,000 יחדות דיור (בשלב ראשון. ובשלב שני מדובר על 10,000 נוספים)? הלא היא השכונה הידועה בשם שפיר ששר הפנים החליט שעדיף שהיא תהיה עיר מופרדת גם במחיר עיכוב של כמה שנים. את השכונה הזו תכנן דהרי במטרה מוצהרת לספק פיתרון דיור לציבור החרדי למרות שאף אחד לא חייב אותו לעשות זאת. ולולי העיכוב של דרעי כבר היינו באמצע בניה. וזה רק כמה דוגמאות על קצה המזלג. על הרבה דברים נוספים א"א לכתוב מחשש עינא בישא ובעיקר מחשש שמועמד יש עתיד יעשה בהם שימוש בקמפיין המתוכנן שלוט על התחרדות העיר, ועל מי שאשם בה. תנחשו מי……… אבירם דהרי כמובן.
אז זה מאוד נחמד מצד שי זולדן לפרנס מישהו מאנ"ש (א.ג.) לקראת הבחירות אבל זה לא מצדיק את ההתקפה המרושעת וכפוית הטובה נגד דהרי.

משום מה זה נראה שכל העניין כאן הוא של דרעי מול מישהו..

העיריה נותנת בניינים בזכות ולא בחסד!!!
זה ממש תסמונת שטוקולהם או איך שלא אומרים את זה.
הוא מחויב ע"פ חוק.
גם בערד עם ראש עיר רע יש מוסדות ובניינים וכל מה שצריך, כנ"ל בחיפה עם יהב וכן ע"ז הדרך.

בנייני מוסדות אינם סיבה להכרת הטוב ולא לחנפנות יתר ע"ח אברכים ותושבים פשוטים ותמימים.

דהרי תכנן מערב העיר לחרדים?? פחחחח
אולי את כרמי גת.. וד"ל

עיר כ"כ קטנה מבחינת אוכלוסיה חרדית
וכ"כ הרבה שנאה בין הציבור לבין העסקונה והממסד, מפחיד.
מעניין איך הצליחו להגיע לכזו רמה של שנאה, מישהו שם אמור להיות מאוד מוכשר בשביל להשניא את עצמו ואת הסביבה שלו כ"כ.

רבותי!
הכל בשליטה!!! אין צורך לדאוג!!!
אילו הבחירות היו מתקיימים כאן ע"ג האתר, או לחילופין רבני או אפי' עסקני קרית גת היו מתחשבים במילה אחת מהנכתב כאן, אזי התושבים שם באמת היו בצרות…
דא עקא, שבנתיים מי שמקשקש כאן הכא והכא, זה אותו אחד שהכניס את הכתבה (אהרלה ג. – כל התגובות בעז זולדן) ועוד משועמם או שניים (כל התגובות נגד זולדן) שבטוחים שהנ"ל באמת כבר הופך אוטוטו לראש העיר, ומי יודע כבר מה יכול לקרות אז…..
אז חבר'ה תתאפסו, אין כלום כי לא היה כלום!!!
אהרלה גרטנהויז מקבל ממנו כנראה כמה תופינים והוא צריך להצדיק אותם….
זה כל הסיפור!

אני גר בעיר 25 שנה שאף אדם שלא מכיר והגיעה לעיר ב 3 שנים האחרנות יודעה את הפוליטקה של העיר הזאת אבירם דהרי איש שיודע לסכסך כל קהילה בשביל אינטרס שלו יעשה חובות לעיר בשביל שהיה עבדי עיריה שיצבעו לו בבחירות כל דבר שעושה בעיר נותן הרגשה כאילו עשה חסד ומתנה פרטית מהכיס שלו בנתים עשה חובות לעיר בצורה מזעזת לעיר ארנונה בשמים בלי יגון פשוט בלי שום קידום לעיר אין מה לעשות פה אנשים צעירים כל הזמן בורחים ורוב התוכניות שלו זה מראשי העיר הקודמים ולא סתם יש 5 מעומדים לרשות שכולם סונים אותו ושיש אחד כמה שי זולדן שתס בגלל שלא הצביע לעלות הארנונה הוא הגבר ושיצליח תיראו מה זה ראש עיר טוב תפסיקו לפחד ולדבר שתוית וליסתקל בחצי עין כמה תינוק יש נתונים בשתח רק תבדוק

אין על שיש יש נתונים רק תבררו את האמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture