כל רודפיה השיגוה \ הרב ישראל אייכלר

אסור לנו להיכנע לשיח הרע נגד התורה. יש להוקיע ולהעמיד אל עמוד הקלון, כל איש ציבור וכל עתונאי או בעל השפעה שמעיז להציג את לומדי התורה כ"משתמטים" או "פרזיטים". זה לא רק מילים שאפשר לומר עליהם "האט ער געזאגט".

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ההצלחה הגדולה ביותר של הריפורמים והמתבוללים בתפוצות, שמשקיעים הון עתק במשך שנים למסע תעמולה נגד היהדות בארץ ישראל, היא מלכודת "חוק הגיוס לכל". גם הציבור החרדי נאלץ להגיב ולדבר ולכתוב ולהתווכח על זכותנו ללמוד תורה בארץ ישראל, שבלעדיה אין זכות קיום למדינה. עצם יצירת הויכוח על הזכות ללמוד תורה, שהיתה בבחינת "טאבו" במשך שישים שנה, זה נצחון לאויבי היהדות. כי לימוד התורה כמעשה הנאצל ביותר של יהודי, חייב להיות מחוץ לכל ויכוח, גם בעיני מי שאינו יהודי מאמין. צריך להיות ברור לאוהבי התורה ואף לשואיננו, כי אין זכות קיום למדינה יהודית בארץ ישראל, בלי חוקת התורה ובלי חינוך לשמירת התורה ובלי כבוד ויקר ללומדי התורה, כמגיני הארץ.

קרא עוד:

[postim]

הצלחתם של המליארדרים המתבוללים מן התפוצות, להשניא את התורה ולומדיה, בקרב שכבות האליטה במדינה, היא כתב האישום ליהדות הנאמנה, שלא השקיעה פרוטה במאבק התקשורתי שיצר את התודעה החילונית הקיצונית נגד התורה. אפשר ללמד זכות על היהדות החרדית שנאבקת על קיומה והשלטון החילוני מרושש אותה ובקושי היא מקיימת את מוסדות החינוך והקהילה. לעומת זאת המדינה עושקת את כספי מיסינו ומעבירה מאות מליארדים לתרבות הרעה ולחינוך הכפרני וכספם של התורמים פנוי לתעמולה ולתקשורת עויינת. אבל במבחן התוצאה, ככל שתורת ישראל פחות לגיטימית בשיח התקשורתי, השלטון החילוני יכול להרעיב את לומדי התורה ולקצץ בשארית הסיוע הממשלתי ביתר שאת. הערבים מקבלים יותר זכויות אדם ותקציבי חינוך וחברה, מאשר החברה החרדית וזה רק כתוצאה מן הלגיטימציה התקשורתית להילחם בילדי החרדים ולא בילדי זרים.

אולם, אסור לנו להיכנע לשיח הרע נגד התורה. יש להוקיע ולהעמיד אל עמוד הקלון, כל איש ציבור וכל עתונאי או בעל השפעה שמעיז להציג את לומדי התורה כ"משתמטים" או "פרזיטים". זה לא רק מילים שאפשר לומר עליהם "האט ער געזאגט". מילים הופכות למעשים ולקיצוצים ולהצקות ולרדיפות ואף למשהו גרוע יותר. לכן יש להילחם נגדם, בשארית כוחותינו עד למיגור ההסתה המתעצמת נגד לומדי התורה והחינוך התורני.

השבוע חטאו גם ראש הממשלה נתניהו וגם ראש האופוזיציה מופז בשימוש במילה האנטישמית "מתשמטים". מה שהיה נחלת השוליים הקיצונים בזירה הציבורית, הפך למטבע לשון בפי ראשי המדינה. לכן מחינו מעל במת הכנסת במילים הקשות ביותר, כדי להתריע ולהרתיע מפני הקטרוג שגורמים השליטים האלה על המדינה כולה. לאחר נאום השיטנה של שאול מופז ראש קדימה בהתמנותו לראש האופוזיציה נגד "המשתמטים" עלינו והגבנו באותו מקום ובאותו שעה:

"בערב ימי החורבן אני חייב למחות על דברי הבלע והזדון שהושמעו כאן נגד לומדי התורה, שנקראים על ידי הרשעים במלה "משתמטים". מי שקורא למאות אלפי משתתפי ההלוויה של מר"ן הרי"ש אלישיב זצ"ל, אנשים שמוסרים את נפשם ימים ולילות בתורה, בתואר המשוקץ "משתמטים", נחשבים כאויבי ומשנאי השם. אלוקי ישראל לא ישתוק למי שמחרף ומגדף את מי שדבקים בתורתו.

דווקא אנשים שמשתמטים ממצוות התורה, קוראים לעם השם בציון בימי תשעה הימים, בערב ימי החורבן, במילה הגסה "משתמטים". זה כולל ראשי ממשלה וראשי אופוזיציה. אחר כך אנחנו קוראים ושומעים בתקשורת דברי נאצה של אנשים שקוראים להשמיד את החרדים. מי אשם בתגובות הללו? אלה המנהיגים שקוראים לילדינו "משתמטים". כל הם מכנים את אלה שממיתים עצמם באוהלה של תורה. עמוס הנביא מזהיר אותנו: "הנה עיני השם אלוקים בממלכה החטאה", והקדוש-ברוך-הוא אומר: "והשמדתי אֹתה מעל פני האדמה. אפס כי לא השמיד אשמיד את בית יעקב נאֻם השם… בחרב ימותו כל חטאי עמי האומרים לא תגיש ותקדים בעדינו הרעה" אבל יש לנו תקוה בהמשך הפסוק: "ביום ההוא אקים את סֻכת דויד הנופלת וגדרתי את פרציהן והריסותיו אקים ובניתיה כימי עולם". הנביא מבטיח שלא יעזור לכל אלה שמנסים להסית נגד התורה ולומדיה: "ושבתי את שבות עמי ישראל ובנו ערים… וישבו ונטעו כרמים… ונטעתים על אדמתם ולא ינתשו עוד מעל אדמתם אשר נתתי להם אמר השם אלוקיך".

אני מדבר על אלו שקוראים לנו משתמטים גורמים לקטרוג הוא גדול ונורא. אמר על כך מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א לפני כמה חודשים: "בדור שבן דוד בא קטגוריה על תלמיד חכמים". מי מילל ומי פילל שיקימו מדינה יהודית בארץ-ישראל בשביל לקרוא לילדים ולנערים ולזקנים שלומדים תורה בתואר הזה ”משתמטים"? בושה וחרפה. מי ביקש מכם להיות בארץ-ישראל? אנחנו בארץ-ישראל לפניכם ונהיה פה אחריכם. מה זאת המלה הזאת "משתמטים"?. אנחנו אוהבים כל יהודי, גם אם הוא דתי או לא זכה וגדל כחילוני. אבל מי שקורא לנו משתמטים, מי ששולל את זכות הילדים שלנו להיוולד ומי שמכריז שיש יותר מדי ילדים חרדים בארץ וזו סכנה הקדוש-ברוך-הוא יילחם בו כנאמר: "ה' יילחם לכם ואתם תחרִישון".

"אני שוב מסייג ואומר: רוב רובם של אזרחי הארץ היהודים, כולל החילונים, אוהבים תורה, מכבדים תורה ומעריצים את אלו שלומדים תורה, גם אם יש להם ויכוח בעניין השירות הצבאי. אבל מי שקורא ללומדי תורה משתמטים – ידע שאנחנו נקרא לו אויב. אנחנו מתפללים לה', לפני ימי החורבן, שישלח רוח טהרה ממרום, וכולם יחזרו בתשובה, כולל אלה שקראו לנו פה היום משתמטים".

הם לא רוצים חרדים גם בצבא

השבוע התפרסמה עדותו של חייל חרדי. במכתב הזה מתגלה כי עם המוסתים נגד היהדות, לא אוהבים חרדים בכלל אבל שונאים לא פחות חיילים חרדים. וכך הוא כותב על הבוקר שלאחר הלווית מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שנטמן באישון לילה:

"אני גאה שאני חרדי, בוש ונכלם שאני חייל. כאן תשמעו על מקרה נוסף של שנאת חרדים, אפילו אם הם חיילים, במדים. השבוע, לאחר הלווייתו של הרב אלישיב זצ"ל, לא היו מספיק אוטובוסים לכל המלווים, בכדי להחזיר אותם לבתיהם בסיום ההלוויה. הדבר גרם לכך שאלפי חרדים "נתקעו" בירושלים כל הלילה בציפיה לאוטובוס. לא ישנו, לא התקלחו וחיכו לאטובוסים בבוקר.

התחנה המרכזית בי-ם הייתה מלאה בחרדים שרצו לשוב לביתם. אף אני, בתור חייל, רציתי להספיק את האוטובוס הראשון בכדי להגיע בזמן לקריית ביאליק – שם היה תרגיל בו הייתי צריך להשתתף. ובכן, ללא ספק, החרדים שהיו שם חיכו יותר מכולם – יותר משלוש שעות. אבל גם חילונים הגיעו וחיכו לאוטובוס. כמובן,אחרי לילה שלם של המתנה, אנשים רצו להיכנס לאוטובוס בכל מחיר. כך היה לחץ ודחיפות כפי הנהוג בזמני לחץ מעין אלו. אז התחילו צעקות החילונים: "למה לא עושים להם אוטובוס משלהם?", "מסריחים", "בהמות", וכו'.

"מספר חילונים שהיו שם, דחפו את הממתינים בפראות, בכדי לאפשר לחבריהם להיכנס לאוטובוס, לפני החרדים שחיכו שם לפניהם. אחת מן הנדחפות לאוטובוס הייתה קצינה. למרות שברור היה לכולם כי היא הגיעה לאחר רוב הממתינים בתחנה. זה לא מנע ממנה כלל לעקוף את כל האנשים שחיכו מאמצע הלילה ונשארו בתחנה.

גם לאחר שהתיישבה באוטובוס היא נתנה מבטי שטנה והשמיעה קולות איבה, כך שהיה ברור כי היא מחכה להזדמנות בה תוכל להתנפל על החרדי הראשון שיקרה בדרכה. ההזדמנות צצה, כאשר בהמשך הנסיעה הנהג הפעיל מזגן בעוצמה נמוכה. המזגן לא לא הורגש מאחור, וניגשתי לבקש בצורה אדיבה ומכובדת מהנהג כי יגביר את המזגן. כמובן שהנהג טען שזה המקסימום שהוא יכול. אך אני שזו לא הנסיעה הראשונה שלי באוטובוס – יודע שאפשר יותר, אז ביקשתי שוב במטותא מהנהג כי יואיל ברחמיו להגביר קמעא את המזגן למען כל יושבי החלק האחורי של האוטובוס.

הזדמנות זו, שנקרתה בדרכה של הקצינה שישבה מאחורי הנהג, נוצלה עד תומה. הקצינה התנפלה עלי מיד בדברי חירוף וגידוף.

אני, גי'נג'י, שאלתי אותה איך בדיוק היא קשורה לשיח שלי עם הנהג. היא ישר איימה, "איך אני קשורה? אתה עוד תשמע עליי מהרס"ר שלך. למרבה הצער היא זיהתה את תג היחידה שלי, והיא פשוט התקשרה לרס"ר וסיפרה לו על "החייל הדוס מהיחידה שלו" כיוון שאני היחיד, לא היה קשה לו במיוחד להבין במי מדובר.

ושוב לא החזקתי את עצמי מספיק (וזו טעות), ואמרתי לה מה אני חושב עליה ועל שכמותה (לא מילים גסות ולא קללות, רק מילים שיבהירו לה את גודל החשיבות שלה בעיניי). רק אל תשכחו שהיא לא המפקדת שלי, לא מהבסיס שלי, לא מהיחידה שלי ולא קשורה אלי בשום צורה. סתם חילונית שהחליטה לפרוק את זעמה על החרדי הראשון שיקרה בדרכה. כי קצת נאלצה לחכות בדרך לאוטובוס – שהיא נכנסה אליו אחרי שעקפה חצי מהממתינים שהגיעו לפניה.

השיחה מהמפקד שלי לא איחרה להגיע. הוא טוען שגם אם הוא שונא חרדים (והוא שונא), אני לא אעז להגיד לו את הדברים שאמרתי לקצינה. דברים כאלה אסור להגיד לכל חייל אחר, בטח שלא לקצין בצה"ל. הם כבר יבררו אם הקצינה מגישה נגדי תלונה ואז, הוא בעצמו ישפוט אותי על הדברים הקשים.

אגב, דברים חמורים מאלה שמעתי את הקצין שלי בעצמו אומר על רבנים – שהם גם קצינים בצה"ל – כמו למשל, "רב קטן ומסריח", וכינויים משפילים על רב היחידה, "לא יודע בין ימינו לשמאלו" – על רב הפיקוד, וכן על זו הדרך. הטעות שלי היא, שנכנעתי למערכת והתגייסתי למקום בו לא רוצים את השירות שלי, אלא רק רוצים לחלן ולחנך מחדש.

אני פונה אליכם, ציבור יקר: כל מי שיכול להתחמק ולא לעשות את הטעות שאני עשיתי, אל תתפתו להיכנס למערכת הזו שמהותה היא שנאת חרדים ודת!"

עד כאן מכתבו של החייל החרדי שהתפרסמה בכמה מקומות והגיע גם אלינו. דומה שמכתב זה הוא אחד מני אלף שיכול לספר כל חייל דתי ציוני ולא רק חרדי. מכאן אות אזהרה לכל מי שבתמימותו חושב שהמדינה החילונית רוצה חיילים חרדים. מטרתם אחת, לחלן ולחלל את נשמת ישראל. כל חיי שיכנס לצבא ויצא יהודי חרדי, הוא כשלון המטרה של "כור ההיתוך" החילוני. הם אינם מוותרים על גיוס החובה רק כדי להמשיך בהעברה על הדת ב"כור ההיתוך" הצבאי. לכן הם מפירים בשאט נפש את כל ההבטחות שהבטיחו לרבנים הצבאיים, שישמרו על אורח חייהם של החיילים הדתיים. אין להם שום כוונה ליצור יחידות חרדיות וחטיבות שלימות של דתיים, שבעצם התארגנותם מאיימים על ההגמוניה החילונית ההולכת ומתפוררת בארץ ישראל. הם יעדיפו את חיסולה של המדינה, על פני העברתה הדמוקרטית לרוב דתי-חרדי שיווצר בעוד עשור או שניים. לכן הם עושים הכל להשניא את לומדי התורה, כדי שציבור המתחזקים מבקשי אמונה בציבור החלוני, לי יתקרבו לתורת ישראל. וזאת הסיבה שהם רואים בריבוי המבורך של ילדי ישראל "סכנה דמוגרפית". הם זוממים כל תכנית אפשרית, להעביר אותם על דתם. ה' אל תפק זממם. וכבר הובטחנו כי "לא ימושו מפיך ומפי זרעך ומי זרע זרעך מעתה ועד עולם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכבוד ר' ישראל היקר הדואג לכלל ישראל ולשמם היקר של בני ישראל , ואתה נותן עצות על ימין ועל שמאל מה לעשות ואיך לעשות וכו' וכו' וכו', אם אתה כל כך מאמין בתורת ישראל באחדות הבורא ית"ש מה הוא הדרך הלזה שאתה מציע, הלא ידעת ובטח שמעת שהאוצר של הישועה נמצא אצלינו ולא אצלם ולא על ידיהם ולא שאני צריך לחיות ולעשות דברים יוצאים מן הכלל שהם ישנו את דעתם , ר' ישראל אנחנו ורק אנחנו צריכים לעזור לעצמינו , והדרך היחידה הוא הדרך שקבלנו מרבותינו עד האבות הק' שזכותם עומדת לנו בכל עת ורגע, הלשון בדיוק איני זוכר כרגע, והוא כניסו וכינוס בניו הצילו וכו', רבותינו מסרו לנו שהוא דרך התורה ושהוא רצון השי"ת , כלשון הג' בימי אחאוב שהיו עוע"ז ר"ל היו יוצאים למלחמה ונוצחים , בימי דוד מלך ישראל זיע"א שילדי תשב"ר שלמדו כל כך הרבה תורה יותר מזמנינו עד שהיו בקיאים במט' פנים לטומאה וטהרה בתורה רבש"ע הם היו דור דעת שאפי' ילדי ישראל הגיעו לכזה רמה בידיעת התורה ומי לא יודע שכדי לדעת התורה צריכין כל יום וכל רגע ללמוד בו ולחזור עליו והם התנהגו ממש כך , ועם כל זה זה לא עזר להם התורה שלמדו להצילו אותם ולא הגנה עליהם , ולמה למה למה, כיון שלא היה אחדות ביניהם , כל אחד שאל מי בראש , לא רצו להתקופף לפני הצדיקים שבדור , כל אחד עשה שבת לעצמו, וזהו כל החורבן שלנו , ןעל זה נחרב בית המקדש שאנו עדיין בוכים עליו , אין לנו נגיעה לאהבת חינם, ואיך אתה רוצה שכופרים אלו בה' ובתורתו יאהבו אותך אם אנחנו לא אוהבים את עצמינו , והם רואים וקוראים את השנאה הזאת בעיתונינו, וברחובותינו, בביהמ"ד שלנו , במקואות שלנו , בהכשירים שלו, וכו' וכו' וכו', והעצה לצאת מכל הצרות ממש מכל הצרות הן ברוחניות והן ברפואות הגוף שאנחנו לצערינו הרב כל כך סובלים ומשלמים בדם יקר ר"ל , וממילא בבריאת הנפש, והוא רק אחדות בינינו , ורק זה , שום כלום אחר , שום עצה , כדכ' אין עצה ואין תבונה נגד ה'וכו', שעצה אחרת לא מביא לאחדות ישראל שהוא אחדות הבורא ית"ש שהוא אחד ואין בלתו, ואם ח"ו יש הפרדה בינינו זה פוגע באחדות הבורא ית"ש וזהו החורבן הכי גדולה, ר' ישראל לך בכוחך זה והושע את עמך את ישראל תצעק ותבכה אצלינו ורק אצלינו ותגיד דיי דיי דיי, ושלוום על ישראל אמן כיה"ר אמן ואמן……..

עם כל הכבוד הרב אייכלר גם מי שלא לומד ועובד לפרנסתו ואפילו אם הוא ל"ע חילוני אסור לו לשרת בצבא זו סתם מרידה באומות ומפתחת מוטיבציה אצל הערבים האדמו"ר מסאטמער זצ"ל אמר כבר בפרוץ המדינה שהוא מפחד שהערבים יהיו כמו הקמיקזה היפנים והוא הוסיף ואמר הלוואי ולא אהיה צודק כך הויכוח באיזה שחיטה בדיוק [אם של בעלז או העדה או שארית לנדא וכו'] לשחוט את החזיר ולאוכלו בכל מקרי הוא חזיר המדינה היא מרידה במלכות שמים וכל חייל הוא רודף של עם ישראל [כן רודף ולא מגן כמו שהציונים הארורים ימח שמם מוכרים לכולם] בזה שהוא מפתח מוטיבציה אצל הערבים נא לכוין בולמשינים שמדינת הציונים תמחק במהרה ללא נזק לאף יהודי

לזה שקורא את עצמו שפוי, באמת אין לך חלק ונחלה כאן בארץ ישראל ארץ היהודים לך תברח לאירופע או לארה"ב ואח"כ לאירן ותתערב בגוים ותלמד ממעשיהם הכל כך קרובים ואהובים עליך , ותעזוב אותנו כאן במנוחה, הוי מתי תפתחו העיניים שלכם ותראו את החורבן והדם שנשפך בגללכם כן בגללכם צריכים כאן צבא של … ואם כל היהודים מחו"ל החרידים לדבר ה' היו באים להשתקע בא"י לא היו כאן כופרים אלא רק שמירת התורה והכל היה הופך לטוב בלי צבא שהקדושת התורה היה שומרים עלינו מכל פגע , ואתם לא רק שלא גרים כאן ועוזרים לשמירת התורה אלא עוד מדברים כמו המרגלים במדבר על ארץ ישראל ארצנו הקדןשה ואתם עוזרים בזה את הס"א שאתם כל הרבה מדברים מהם , תחזרו בתשובה שלימה ויקוים בנו אחרי רבים להטות שרוב רובם של ראשי וצדיקי בני ישראל הם בעד הדרך הזו , ולא תלכו אחרי המיעוט הזה אפי' שאתם חושבים שהיה לכם גדול אחד שסבר כמוכם וגם זה לא נכון הוא לא היה שונא ישראל ח"ו……………..

אייכלר תפסיק לבלבל את המוח בדיבורים המיותרים שלך ותעזור קצת לציבור אנ"ש בדברים מהותיים
חוץ מלדבר ולברבר את עצמך לדעת אתה לא עושה כלום

לשמעון היקר אל תצא מהכלים, מותר לך לשמוע גם דברים שלא נוח לך לשמוע
ואתה לא תאגיד לנו שחיים כאן בארץ למעלה משבע דורות לך מפה, הבנת?
לך אתה עם כל הדעות כוזבות שלך ואל תקלקל לי החינוך של הילדים שלי, הבנת חבר????

לשמעון אפיקורוס של נעליך מעל רגליך מי שאמר את כל זה זה גדול הדור הקודם הרבי מסאטמער זצ"ל בספרו ויואל משה ואף רב עדיין לא כתב ספר שמפריך את ראיותיו הזהר בגחלתו וכדאי שתקבל נזיפה

בתקופה אחרונה אנשים פשוט יצאו מכל כלל פורפורציה , למשל כל פעם שאומרים משהו שאסור, במקום לחשוב אולי אומרים משהו אמיתי? לא, מיד מתחילים לדבר שטיות וחוצפה כאילו הקדוש מסאטמאר זי"ע היה איזה יחיד משגע מהרחוב ח"ו, אתה יודע שאדמו"ר מסאטמאר חיבר חיבור שלם ויואל משה שאין רב אחד בכל העולם שניסה לענות על זה?, רק מנסים להתוכח בהלכה, חוץ מאחד שלא רוצה להזכיר את שמו שהוא כן אמר בחוצפה שיודע לענות , אבל לא ענה בסוף , אבל אדמו"ר מסאטמאר מגנזי מרומים כבר ענה לו ע"ז, והמבין יבין, אז ידידי אל תשחק באש אין לך מה לענות על מה שאומרים לך אז עדיף שתישתוק ואל תתחיל להתחצף כאילו הוא היה איזה חבר שלך,

לכל אלה שמיד חושדים שאני חושב או מדבר נגד אחד מהגדולים טעות הוא בידם, ובכל זאת הכלל ידוע, לא שמענו ולא ראינו אינו ראיה, זהו הבעיה שלכם שאתם לא שמעתם מהגאון מטשעבין , האדמו"ר מבלז, האדמור מסדיגור האדמור מוויזניץ האמרי אמת מגור , הבית ישראל מגור,, הלב שמחה מגור, הפני מנחם מגור, האדמור מסרט , האדמור מקלוזנברג, האדמור מסלונים , האדמור מקפישניץ האדמור מבואן , האדמור מאמשנוב, האדמור מביאלה , האדמו"ר מרחמסטריווקע, וכן החזון איש, רבי אהרן מקוטלר, רבי משה פיינשטיין , הפונויטשע רב, וכן מדור הקודם החפץ חיים, רבי חיים עוזר, רבי איסור זלמן מלצר, וכל הגדולים מאז ועד היום שלא רשמתי את שמם הקדוש זצ"ל זיע"א האם אתם חושבים לרגע אחד שהם לא שמעו את השיטה הזאת ובכל זאת מה תתעשה הרי הולכים אחרי הרוב ורוב ובגדול הרוב הוא לא לפי השיטה שלו , ובלי דרכם שלהם והדרכתם לא היה נשאר ח"ו שום כלום לא בתורה ולא בקדושה ולא ביר"ש ולא בשום דבר, קבל את את האמת ממי שאמרו , ותפסקו להכניס שנאה שנאת חינם בכלל ישראל הרי בזה אתם פוגעים בהשכינה הקדושה …..

זה לא תשובה עד שהם לא כתבו תשובה נגדית לספר אין לזה שום משמעות אנחנו לא חסידים שוטים [מצטער על כפל הלשון] עד שלא רואים נימוקים בכתב זה הכל שטויות איך אמר האדמו"ר משינאווא זצ"ל בנו של הדברי חיים עין רואה שאדמו"ר זה נוהג כך ואוזן שומעת שאדמו"ר אחר מתנהג אחרת וכל מעשיך ואיך אתה צריך להתנהג בספר נכתבים כמו שכתוב בשלחן ערוך ועד שהם לא כתבו נימוקים למעשיהם איך אומרת הגמרא לא אתי על פה ומרע ליה לשטרא

יוסיל: לפי תשובתך כבר נראה שאתה בכלל איך אכתוב אוהב ישראל לא גדול , וגם לחסידית אין לך חלק ונחלה אתם, בטח אם אתה מתפלל כל יום אתה לא אומר על הצדיקים ועל החסידים כיון שאתה לא רוצה להיות בכלל החסידים השוטים האלה, אתה רואה איך שאתה מגלה את עצמך , על ארץ ישראל הקדושה כתיב בתורה הקדושה עיני ה"א בה מראשית השנה ועד אחרית השנה , איך יש לך החצפה הנבזית ובלי פחד כלל לדבר לה"ר על בנ"י ועל ארץ ישראל , אתה לא מפחד שיהיה לך ולחבירים שלך משאה"כ ולא תקיא הארץ אתכם וכו', ולמה שלא תחשבו ותחשדו אולי יש אמת במה שכתבתי??? נ.ב.: לא תשנא אחיך בלבבך וכו', אל תשכח מזה הפסוק יום ולילה…..

תודה על כל הרשימה שהבאת, ואם אתה רוצה אני יכול לתת לך עוד שמות שהרשימה יתמלא, אבל טעות אחד יש לך, (כמובן שלא באשמתך, רק למי שלמד אותך) שתורה יש אחד ורק אחד, והויואל משה זה לא ספר חסידי רק בירור על פי דעת תורה והלכה, ועל בירור הלכה לא צריכים רוב רק תורה אחד, ואם אני לא טועה כל הרבנים ברשימה שלך שמעו על הספר ואף אחד מהם לא יכל לענות על זה כי אין תשובה, חוץ מאחד שקורא לעצמו אדמו"ר אמר פעם אחד שיכול לענות , אבל לא ענה בסוף ,כי כנראה פחד שכולם יצחקו ממנו , אבל הויואל משה כבר ענה לו מלמעלה והמבין יבין, אז אנא ממך אל תלך ראש בקיר כי אני יכול לספר ימים שלמים אייך זה מתנהל אצל האדמורי"ם, מכל הרשימה שהבאת אני רוצה לראות אחד מהם כותב בירור על מה שאוחז, ולא חתימה על קול קורא שנתנו לו לחתום, הסאטמאר רב לא חתם על כל קורא רק כתב בדם ליבו את כל הבירור וזה חוצפה לבוא ולאמר דעת יחיד או שטיות כדומה, כי הם דעת בע"ב, כי אפילו הגדולים שהבאת אבל כולם שהם אמרו את המילים סאטמאר רב הם רעדו מפחד, ולא כמך שמעיז לדבר כך בגדול בחוצפה כאילו היה איזה חבר שלך, אז בבקשה חזור בך, אגב הכותב לא חסיד סאטמאר ולא נטורי קרתא ולא סיקריק רק נגד הסיקריקים, רק אחד שלמד בעיין רב את הספר ונשארתי עם פה פתוח, וגם שאלתי כבר להרבה רבנים הסבר כולם אמרו לי בפה אחד אין לנו תשובה, אבל הגדולים שלי אמרו אחרת , וזה כבר נישמע, אבל לא היה אחד שענה לי כמוך חוצפן ,תעזוב אותי ממנו כי הוא דעת יחיד, או זה סתם איזה רבי,
וגם זה מזכיר לי בדיחה שמספרים על אחד שלמד שלחן ערוך הרב והיה לו קשיא שם ולא יצא מזה, עד שאמר תעזוב אותי ממנו זה סתם חסידשע'ר ספר
הבנת????????????

להיהודי שקורא את עצמו פשוט: פשוט הוא מדריגה גדולה מאוד וזה בכלל לא מגיע לבר חכים כמוך , אולי אפשר לומר עליך אתה לא חסיד ולא חסיד סטמער מוכרח להיות שאתה בקושי יודע ספר, ומוכרח להיות יהודי – עקום מאוד עם שכל קטן מאוד שהמצאת לך לעצמך כללים שהוא לא בשמים ולא בארץ , ואתה בא לומר ח"ו על תשעים ותשע אחוז של גדולי ישראל ופוסקי הדור מהעבר ושל היום שלא ידעו ח"ו ההלכה ואם כן ידעו שראוי את הספר הזה כמוך ואעפ"כ לא שמעו בקולו ולא פסקו כמו שהוא פסק אז לפי שיטתך הם עברו כל יום ויום על הלכה למשה מסיני?..וכי כזה טיפש אתה ! כיון שאתה לא ראיתה ולא שמעת! ועם כל זה לא התנהגו כמו סטמער ועוד אדרבה אמרו במפורש ההיפך ממנו, וכי הוא היה הפוסק היחיד שרק דעתו היו צריכים לקבל? וכי כל הגדולים הנ"ל לא ידעו ולא שמרו הלכה? עפ"ל, אתה לא רואה שאתה מדבר משנאה עצמית , תבין טוב ותשמע, אף אחד לא בא ח"ו לדבר על הקדוש עליון מסטמער ח"ו אלא הבאתי קצת לפי מה שאנחנו שומעים מרוב צדיקי הדור גם של היום וגם מה ששמענו מהם בעבר היפך ממנו, ומה תעשה הרי הם היו הרוב וגם פוסקי הלכה הרוב ולא היו דעת יחיד בשום דבר ובוודאי לא בהלכה, ואל תחשוב שאתה כן מבין השיטה שלו הרי הוא לא היה שונא ישראל , אני דוקא כן זכיתי להכיר אותו והיתי כמה וכמה פעמים ביחד אתו ואומר לך הוא היה אוהב ישראל אבל מה נעשה אתם לא ירדתם לסוף דעתו הקדושה , וכי קל בעיניך להבין ולרדת לסוף דעתו ??? אתם באתם אחריו וסלפתם את שיטתו ואתם הנערנים שחושבים שרק אתם יודעים את האמת , ולא היא אלא הפוך הגעתם לשפל המדריגה בכל הענינים לך תראה איך נראה בחור או אברך כאן בא"י ואיך נראה בחור או אברך בחו"ל , הרי אין תורה כתורת א"י, וכי שם בחו"ל יש היום גדול או רבי שכולם שומעים בקולו ממש, כמו כאן בא"י , בא תיקח למשל הטל' הכשר וכו', איך זה כאן בא"י ב"ה הרוב ממש מיד שמעו לקול ראשי העם, ושמה בחו"ל אחרי 8 שנה ואחרי כל כך הרבה בקשות היום אתם עדיין נלחמים על 25 אחוז שישמע לקול התורה והקדושה ואתם לצערינו הרב לא מצליחים בזה , ולמה למה??? הרי אתם אין לכם שום שייכות להציונים כמו שאתם טוענים ולמה יש לכם קושי בעניני קדושה וטהרה??????????

לשמעון יש גם פסוק והיית משוגע ואני רואה שאתה מפרש אותו כפשוטו ודרך אגב ארץ אשר עיני וכו' זה לא מעלה זה אזהרה כמו שכתוב במשך השמר וכו' הכוונה היא שכל חטא הקב"ה בארץ ישראל מקפיד הרבה יותר

שמעון הרוצה לשקר ירחיק עדותו טלפון כשר זה לא הכל בחיים מידות רעות שניחנו כאן תושבי הלבנט [מזרח התיכון בלע"ז] כאחד שגר גם בארץ ישראל ובחו"ל לחילופין אני יכול לומר על דבר קטן שבארץ ישראל מושפעים מפראי האדם פה [חילונים בלע"ז וזה גם אחת הסיבות שהרבי מסאטמער היה נגד לגור כאן כדי שלא יושפעו מהחיות הדו רגליות האלו] שכל ילד שהוא קצת שונה מהחברה מתעללים בו במדינת ישראל בשיא האכזריות גם אצל הציבור החרדים ועוד ועוד הצטיינות במידות רעות שאין הנייר סובלן שהושפעו מפראי האדם החילונים

לשמעון היקר
ב"ה כבר הצלחתי כצת טיפה מן הים להכניס לך בראש כצת חרטה, ב"ה תמשיך הלאה, פשוט אני רואה אייך המצפון שלך רוקד לך בפרצוף,ועוד פעם אחד אני רוצה לעצבן אותך , בסדר?
ה99 אחוז גדולי הדור שאתה צועק, כן כן הם לא חיברו שום חיבור על מה שהם אוחזים, רק חתמו על קול קורא שהעסקנים נתנו להם ואמרו להם כך וכך, כן כן מה שאתה שומע, אני יודוע שקשה לך לשמוע את זה, אבל מה נעשה תברר יותר טוב ואז תישמע הרבה יותר ממה שאני אומר לך, ואדמו"ר מסאטמאר זי"ע (הדעת יחיד שלך) לא חתם על שום קול קורא רק מה שהיה לו לאמר עשה ספר שלם, ואמר הנה לפניכם חיבור בבקשה למי שיש לענות בבקשה שיענה, רק לכל גדולי הדור למי שרק תשאל יאמר לך הקדוש מסאטמאר צודק , אבל צו השעה אומרת אחרת, אבל אתה ילד קטן לא מתבייש ולוקח את אחריות ומדבר כאילו אתה למדת וכאילו שראית פעם את הויואל משה, ומתחצף , אז עו"פ תזהר זה מסוכן, כי יש כבר אחד שמתחרט אלף פעם על מה שרק רצה לעשות ולא עשה והמבין יבין, ונראה לי שזה היה התגובה אחרונה שלי אליך, כי אני בדרך כלל אוהב להסביר לאחד שרוצה לשמוע ולדעת, אבל כנראה שלך יש בעיה לשמוע כי אחרת אתה תיהיה חייב להודות וזה מאוד קשה לך, אני מבין את גודל הצער שלך, ואני משתתף בצערך, ואייך הפתגם אומרת? ימותו הקנאים,

ליהודי פשוט שמעון ודומיו מייצגים את כל האנשים שלומדים תורה דרך העיתון והאינטרנט אודה על האמת פעם הייתי מהמתגנדים הקיצוניים ביותר לשיטת סאטמער הרבה יותר משמעון ודומיו אבל כתוצאה מלימוד כל מיני דברים [לא דרך התקשורת כמובן] חקרתי את הנושא הזה והספר היחיד שמדבר על מצות יישוב ארץ ישראל ביסודיות זה הויואל משה במילים פשוטות זה החפץ חיים של מצות יישוב ארץ ישראל לכל פרטיה ודקדוקיה ומתי ואצל מי היא נוהגת כל שלא אתי על פה גם אם הוא מודפס בקול קורא ומרעא לי לשטרא

לשמעון היקר
אתמול היה סיום השס בירושלים ושם השתתפו מאות אלפים אנשים כן ירבו ב"ה, רציתי לספר לך שקיבלתי עלון כמה ימים לפני הסיום השס בכל התבת דואר , אני יאמר לך האמת אני לא חשבתי ללכת כי פשוט לא היה לי כרטיס ולא היה לי כח לדחף, אבל שראתי שאגודת ישראל שלחו את העלון עד הבית כדי לשכנע אותי כמה שזה חשוב לבוא לסיום ומה רבי מאיר שפירא זצ"ל היה אומר היום, ומה הגדול הזה אומר על זה והגדול הזה וכדומה שום דבר לא שכנע אותי לצאת מהבית עד שב"ה ראתי שהם הביאו בדף הראשון הסכמה וברכה (כמובן כנראה גם בשליחת גדולי הדור) מהגאון הצדיק עוכר ישראל אפיקורס ידוע מר ניר ברקת ראש העיר ולא ידעתי האם לבכות או לצחוק מה אפיקורס הזה לתורה ולשס ? אבל כנראה שלא היה ברירה חלק גדול פשוט לא חשבו לבוא עד שראה שהרב ברקת גם שולח ומזמין זה באמת שיכנע אותי , ובטח תאמר לי תעזוב אותי עם השטיות שלך, נכון? אז ידידי זה מה שרבינו מסאטמאר צעק קודם נכנסים לשם לשם שמים רק ללחום באמת, אבל אח"כ פשוט שוכחים מה עושים שם, עד כדי כך שלא מתביישים ועושים כזה חילול השם ולוקחים ברכה מהפוקורס ברקת, רק חבל אולי גם היה צרוכים להזמין את ביבי וברק ומופז לשם כדי לשכנע אותם כמה כדי ללמוד ושלא ירצו לגייס אותנו,(כמובן רק בשליחת גדולי הדור שליט"א) נכון? עד מתי? עד מתי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture