לא פורצים את הערכים – פריצת דרך טכנולוגית וחדשנית

בהדרן לא מסיימים להפתיע ולהתחדש וכעת בהשקת כרטיס סים שמור ומאובטח המיועד למכשירים שמורים אשר תעניק הגנה מלאה ומושלמת לכם ולמשפחתכם

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

חברת הדרן, המציעה טכנולוגיה בטוחה בעזרת המכשירים השמורים ביותר, ללא סכנת פריצה, משיקה מוצר חדש: הסים השמור. מכשירי הדרן השמורים מתהדרים באישור ובהשגחה של בית דין צדק בני ברק. ניתן להשתמש בהם אך ורק לצרכים שאושרו על ידי בית הדין: אפליקציות מסוימות לכל הנצרכים ושימושים נוספים לזקוקים לכך לצורך עבודתם. התאמה מלאה ניתנת לכל משתמש, על מנת לאפשר לו שימוש בטוח ללא צורך בטכנולוגיה שאיננה מסוננת כנדרש.

הסים השמור עתיד למנוע מקרים בהם עלול המשתמש לנסות להכניס את הסים לתוך מכשיר שאינו בטוח כנדרש, ולהיחשף לתוכן בעייתי. כמובן שאם אין בהישג יד מכשיר פתוח ללא מערכת הגנה, החשש הוא נמוך. אך מאחר ורבים אינם רוצים שיהיה מקום למכשלה תחת ידם, הסים השמור מבטיח הגנה של 360 מעלות.

כמיטב המסורת של חברת הדרן, מחיר סים שמור אינו גבוה בכלל ועומד על 49 שקלים לחודש למשך שנתיים וחצי בלבד. על מנת להישאר המשתלמים בכל מצב, גם מול חברות שאינן מציעות סינון כלל, הורידו בחברה לרגל ההשקה את מחירי המכשירים השמורים לרף שכמוהו לא היה מעולם. מדובר בפערים של מאות שקלים ממחירי המחירון הרגילים של חברת סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בארץ.

כך למשל תוכלו לראות מכשיר גלקסי S8 שנמכר בדרך כלל במחיר 2990 ₪ במחיר נמוך במיוחד של 1999 ₪ בלבד, מכשיר A5 שנמכר במחיר 1690 ₪ במחיר מציאה של 999 ₪ בלבד. גם מכשירים זולים יותר אפשר למצוא במחירים מצחיקים ממש: מכשיר סמסונג ON5 ב-499 ₪ במקום 850 וגלקסי J1 ב-399 ₪ במקום 770 ₪.

מחירים אלה הם הזדמנות מצוינת לכל מי שהתלבט עד היום אם לעבור לטכנולוגיה שמורה. השיקול הכלכלי בשלב זה נמוג, ונותר רק השיקול הערכי: האם יש לך את הנכונות להקריב מעט מכוח ההרגל שלך למען המשפחה שלך? למען הנחלת הערכים החשובים לך לדור הבא?

מכשיר שמור עם סים שמור מאפשר לך את הביטחון בגבולות שהגדרת לעצמך. הילדים שלך ידעו שהערכים שלך לא יכולים להיפרץ בשום אופן.

הסים השמור של הדרן מצטרף למערכת ההגנה המוקשחת בליבת המכשיר. העבודה בעזרת מכשיר שמור מהירה ונוחה – זאת בזכות תעבורת הנתונים הרגילה, כאשר ההגנה איננה משפיעה על מהירות העבודה כלל. מגוון של אלפי אפליקציות מאושרות על ידי רבני בית הדין מאפשר לך ליהנות מכל מה שמכשיר חכם יכול להעניק לך: זמינות ונוחות של עבודה עם טכנולוגיה מהמתקדמת בעולם ומעטפת של הגנה כשרה ב-360 מעלות.

אלפי משתמשי הדרן כבר נהנים מעבודה קלה ונוחה עם מכשירים מתקדמים של חברת הדרן. עם הסים השמור הם יוכלו ליהנות מביטחון מלא – ללא יכולת להשתמש בעזרתו במכשיר. אחר, שאינו שמור או ניתן לפריצה. חייגו *3230 והצטרפו להדרן מקסימום עם הסים השמור של הדרן, במחירי מינימום על מגוון מכשירי הדרן השמורים.

בנוגע למכשירים המיועדים לצרכי פרנסה בלבד: יש לציין כי עדיף להימנע לחלוטין משימוש בטכנולוגיה, ורק במקרים בהם לא ניתן להימנע משימוש בטכנולוגיה הדרן הוא הפתרון הטוב ביותר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture