מיזם משותף של ראש עיריית בית שמש והמרכז הרפואי 'שמיר'

בית ספר לבריאות: רופאי בית החולים 'שמיר' יבואו מדי שבוע למסור הרצאות בריאות לתושבי בית שמש

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ראש העיר משה אבוטבול יחד עם מחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין ערכו סיור מקצועי במרכז הרפואי 'שמיר' וגילו כי הוא "בית החולים הקרוב ביותר לבית שמש"

 

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול קיים השבוע סיור לימודי במרכז הרפואי 'שמיר' קמפוס אסף הרופא. לרב אבוטבול נלווה גם חבר מועצת העיר בית שמש ומחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין. היה זה ביקור שנועד להעמיק את הקשר בין בית שמש לבין בית החולים הקרוב לעיר.

את פניו של ראש עיריית בית שמש קיבלה הנהלת בית החולים, שסקרה בפניו את הרמה המקצועית של בית החולים המוביל והמתקדם בתחום הרפואה ומתהדר בסגל רפואי איכותי הפורץ דרך בתחומי מחקר שונים. מנהלת המרכז הרפואי הד"ר אסנת לב ציון הדגישה בפני ראש עיריית בית שמש, את ההשקעה והמשאבים של הנהלת המרכז הרפואי, בפתיחת הדלתות למגזר החרדי. ראש העיר בית שמש ציין בסיפוק, כי הוא חש ברצון ובנכונות של הנהלת המרכז הרפואי לחזק ולהדק את הקשרים עם המגזר החרדי בכלל ועם תושבי העיר בית שמש בפרט.

רב המרכז הרפואי הרב הראל פדידה, סקר בפני ראש  העיר  את הכשרות המהודרת שבית החולים מספק ליולדות ולשאר המאושפזים במחלקות השונות. כמו כן ציין הרב את הכשרות של העירוב הסובב את בית החולים. ואת העבודה שנעשה בהכשרת חלק מאגפי בית החולים לכניסת כהנים.

במהלך הביקור נפגש ראש העיר במקרה עם הרב יוחנן לומברד מארגון 'טהרת כהנים' שהעניק לאחרונה הכשר ראשון מסוגו למרכז הרפואי. הרב לומברד ציין לטובה בפני ראש העיר את ההירתמות והנכונות של הנהלת המרכז הרפואי, להשקיע משאבים לא מבוטלים בכדי להכשיר עוד ועוד אגפים ומחלקות בבית החולים לכניסת כהנים.

לאחר הסיור שערך בבית החולים, נועדו ראש העיר משה אבוטבול וחבר מועצת העיר ישראל סילברסטיין לפגישת עבודה עם הנהלת המרכז הרפואי. במהלך הפגישה הוצגו נתונים מקצועיים על הקרבה של העיר בית שמש למרכז הרפואי, שהינו המרכז הרפואי הקרוב ביותר לעיר בית שמש. "זה אכן קרוב ביותר לבית שמש. ולצערי לא הייתי מודע לזה" אמר ראש העיר.

במהלך הדיון התקבלה החלטה שיש בה בשורה מיוחדת לתושבי העיר בית שמש. על פי ההחלטה, סוכם על הקמת מרכז מיוחד בעיר בית שמש, שבמסגרתו יוענקו הרצאות מפי מיטב רופאי ומומחי המרכז הרפואי 'שמיר' בנושאי בריאות הקשורים לבריאותם של תושבי העיר בית שמש.

בסיום הביקור הודתה מנהלת המרכז הרפואי הד"ר אסנת לב ציון לראש העיר ולחבר מועצת העיר, על הסיכומים לשיתוף פעולה, לטובת בריאותם ורווחתם של תושבי העיר בית שמש: "אני מברכת על שיתוף הפעולה הנרקם ביננו לבין עיריית בית שמש לטובת קידום הבריאות בקהילה ובבתי הספר ברחבי העיר בעזרת הצוותים הרפואים והסיעודים המצויינים שלנו", אמרה מנהלת המרכז הרפואי.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אמר בסיום הסיור: "התפעלתי מהרמה המקצועית של המרכז הרפואי. אין ספק ששיתוף פעולה של עיריית בית שמש והמרכז הרפואי, יש בכוחם לתרום לתושבים שלנו. הצעד הראשון שהכרזנו עליו  היום, הוא חלק ממהלך כולל של פעילות משותפת שלנו כעירייה ושל המרכז הרפואי 'שמיר'. ושכולנו נהיה רק בריאים ובית החולים כולו יהיה רק יולדות", סיים ראש העיר בחיוך את הביקור.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הדסה עין כרם יותר קרוב

ראש עיר יכול להיות מומחה ומבין בתקציבים, בבניה וכדומה. אבל אין לסמוך על "הבנתו" של ראש עיר במומחיות המקצועית של בית חולים. אין בדברים לשלול את מומחיות בית החולים, אבל זה טפשי להוכיח את מקצועיות בית החולים מסיור של ראש עיר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture