YELLOW מציגה – הכסף בתחנות הדלק חוזר לצרכנים

מהיום לא צריך לצאת מהרכב עם ארנק. האפליקציה מאפשרת לתדלק ולקנות בקלות במתחמי פז ו-Yellow ברחבי הארץ ולשדרג את הנוחות והשירות המוענקים ללקוחות ברכישות על הדרך

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

האפליקציה הכשרה שמחזירה לכם כסף בכל תדלוק: האפליקציה החדשה של יילו זמינה להורדה בחניות האפליקציה של ספקי הסינון הכשרים לאלו המשתמשים בהוראת רבותיהם בטלפונים אלו. האפליקציה מאפשרת לתדלק בתחנות הדלק  של פז ולרכוש מוצרים בחנויות יילו, ישירות מהאפליקציה (ארדנק דיגיטלי)  ולזכות בהחזר כספי  של 10% על כל קניה או 10 אג' על כל ליטר דלק לרכישות בחנויות היילו

מהיום לא צריך לצאת מהרכב עם ארנק. האפליקציה מאפשרת לתדלק ולקנות בקלות במתחמי פז ו-Yellow ברחבי הארץ ולשדרג את הנוחות והשירות המוענקים ללקוחות ברכישות על הדרך. לקוחות שיורידו את האפליקציה ויבצעו רישום יצטרפו למועדון הלקוחות של Yellow ובכך יזכו להטבות מיוחדות ומבצעים שוטפים.

יונה פוגל מנכ"ל קבוצת פז: "האפליקציה מאפשרת לנו לתגמל לקוחות נאמנים לאורך זמן בכך שמחזירה אחוז ניכר מההכנסות משימוש בארנק הדיגיטלי אל הצרכנים עצמם, שיוכלו להשתמש בהם להמשך רכישות ב YELLOW  כשבמקביל נהנים המשתמשים מחוויית תדלוק וקנייה חדשנית. המהלך מציב את פז בקדמת הטכנולוגיה בענף הקמעונאות ובין רשתות חנויות הנוחות ואנו נמשיך להשקיע משאבים רבים בפיתוח מיזמים נוספים במתחמי התדלוק שיספקו ערך מוסף אמיתי לצרכנים."

תשלום באמצעות האפליקציה נעשה בקלות ובמהירות: בעת הגעה לעמדת התדלוק פותחים את האפליקציה ומקישים על 'תדלוק בצ'יק', האפליקציה מזהה את מיקומך, שולחת במסרון קוד בן 4 ספרות אותו יש להזין בעמדת התדלוק ומתחילים לתדלק. האפליקציה מאפשרת גם תדלוק מרחוק עבור רכב שפרטיו הוזנו מראש (של בני משפחה בדרך כלל).

בעת התשלום בחנות, יש לגשת למוכרן ולמסור לו את מספר תעודת הזהות, ומיד נשלחת הודעת push לטלפון הסלולרי מהאפליקציה לאישור התשלום. בשלב ראשון, את הכסף שנצבר ניתן לממש ברכישות מזון ומשקאות בסניפי   Yellow. בהמשך ניתן יהיה לממש את ההטבה גם ברכישת דלק וקניה באתר Yellow.

לידיעת לקוחות פזומט, גם במקרים שבהם החברה משלמת עבור התדלוק אתם זכאים לצבירה של  10 אגורות על כל ליטר דלק. השימוש באפליקציה תקף ב-226 סניפים מתוך 242 סניפי יילו, את רשימת הסניפים שלא משתתפים ניתן למצוא בתקנון המועדון באפליקציה.

האפליקציה פותחה ברמת אבטחה גבוהה ועברה בדיקות מומחים לנושא האבטחה. מספרי כרטיס האשראי אינם נשמרים ואינם חשופים בשום שלב.  תהליכי התשלום מבוצעים בתקני האבטחה המחמירים ביותר

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture