מהיום כל "הירושלמים" עולים לירושלים

"עולים לירושלים 3" היום הפתיחה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

יש ירושלמים של חול ויש ירושלמים של שבת. יש ירושלמים של ההורים ויש ירושלמים של הילדים. יש ירושלמים שגרים בבני ברק ויש ירושלמים שגרים ממש ליד ירושלים. יש ירושלמים של הכותל ויש ירושלמים של האדמו"ר. יש ירושלמים של חורף ויש ירושלמים של קיץ. יש ירושלמים של הזמן ויש ירושלמים של בין הזמנים. יש ירושלמים שעולים ויש ירושלמים שיורדים. יש ירושלמים של 402 ויש ירושלמים של רכב פרטי. יש ירושלמים ויש ירושלמים המשותף לכל "הירושלמים" שמהיום ועד ליום חמישי הם עולים לירושלים עם כל המשפחה לסיים את בין הזמנים בחגיגה של כיף לכל המשפחה ב"עולים לירושלים 3".

היום הפתיחה: במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים תפתח המהדורה השלישית והארוכה של "עולים לירושלים" שנה שלישית זה כבר חזקה, והפעם המארגנים החליטו להפתיע ולשדרג לכם את החוויה לרמה אחרת לגמרי. זה מתחיל בלוח הזמנים. שבוע שלם של אטרקציות ללא הפסקה. הגלגל הענק שירושלים לא ראתה, יגיע לשבוע שלם לעיר ויספק חוויה עוצרת נשימה לירושלמים הקבועים ולירושלמים לרגע. "חווית הציפור הירושלמית" מרפסת בגובה 60 מטר שתרים אתכם לגבהים שלרגע תוכלו להרגיש מה מרגישה ציפור ירושלמית המטיילת לה בשכונות ירושלים בגובה רב.
על פני 17,000 מ"ר משתרעים מתחמים עם מגוון אטרקציות שיספק לכל ילד במשפחה את החוויה המתאימה לו. מתנפחים חוויה אור קולית. עמדות צילום שיאפשרו לכם לתעד את הבילוי המשפחתי. מתחם אור סגול ועוד שלל של אטרקציות והפעלות שיותירו אתכם עם טעם של קיץ ירושלמי מפנק.
אחרי שסיימתם עייפים אך מרוצים, הגיע הזמן לתת משהו לנשמה. כי ירושלים היא נקודת החיבור של חומר ורוח. ממתחם בנייני האומה יצאו שאטלים מיוחדים לסיור מעמיק במשעולי העיר העתיקה בירושלים. הסיור כולל עיר דוד, מערת צדקיהו, העיר העתיקה, הכותל הדרומי. המשתתפים ילמדו על תקופותיה של העיר ירושלים בימי בית ראשון ושני, יצעדו במשעולי אבותינו, בקברי הקדמונים ובשבילי תולדות העם היהודי בעיר הקודש.
אם תשאלו בטח כל הטוב הזה עולה לנו הרבה כסף. אז זהו שלא. את הקמת הפארק האתגרי ממנים שורה של גופים המשרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים. משרד החינוך ופמ"י – החברה לפיתוח מזרח ירושלים שהתאגדו במטרה אחת-להבטיח הנאה מושלמת ל"לכל הירושלמים".
מחיר הכרטיס 15 שקלים בלבד, מאפשר לכם גם כניסה לפארק האתגרי ומתחם האטרקציות, וגם סיור מורשת בעיר העתיקה בירושלים, הכל כלול בכרטיס אחד.
המתחם האתגרי יחל לפעול ביום ראשון כ"ד באב ויסתיים ביום חמישי כ"ח אב (5-9/08/18) במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. שעות פעילות המתחם, בין השעות: 10:00-15:00 16:00-21:00.
בוקסה
איפה קונים את הכרטיסים ולמה כדאי להזמין מראש?
למתגוררים בירושלים ניתן לרכוש את הכרטיסים במתנ"סים הקהילתיים בשכונות העיר ובחנות גל פז בשכונת גאולה. למתגוררים ביתר חלקי הארץ ומתכוננים להיות "ירושלמים" ניתן לרכוש בחנות גל פז בבני ברק בביתר עילית, במכולת של חיימקה ברח' המגיד ממעזריטש, ובאשדוד בסניף שפע מרקט ברח' אברהם שפירא.
הדרך הקלה ביותר להזמין כרטיסים בכרטיס אשראי באמצעות הטלמסר שמספרו 0772223000. לרוכשים יוענק קוד שאותו יציגו בעמדה בכניסה לאירוע ויקבלו את הכרטיסים. המארגנים מציינים כי כלקח משנים עברו, רכישה מוקדמת מבטיחה לכם בחירה נוחה של השעות שבהם תבלו עם המשפחה בפארק האתגרי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היינו היום ומומלץ מאודדד להגיע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture