קרקעות למכירה בגדרה

מחפשים אחר הזדמנויות אטרקטיביות להשקעה בענף הנדל"ן המקומי? מעוניינים לאתר את הדבר הבא בענף הנדל"ן ולהשקיע בו כבר היום? זה הזמן לדעת הכול על השקעות נדל"ן באמצעות רכישת קרקעות חקלאיות בכל רחבי הארץ

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

קרקע חקלאית היא למעשה קרקע המיועדת לצרכי חקלאות בלבד וכל שינויי בייעודה מחייב את אישורי וועדות התכנון והבניה האזוריות ואת אישורי התכנון של משרד הבינוי והשיכון. יחד עם זאת, חשוב לציין שחלקים גדולים ממדינת ישראל מוגדרים כיום כקרקעות חקלאיות והן עתידות (כפי שקרה לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל) להפוך לקרקעות המיועדות לבנייה לצרכי מגורים, מסחר ותעשייה. כפועל יוצא מכך, רכישת קרקעות למכירה בגדרה או רכישת קרקעות חקלאיות בכל מקום אחר הממוקם בסמוך ליישובים, קיצובים, מושבים וערים בישראל, הינה השקעת נדל"ן נכונה לטווח הארוך ובעלת סיכוי ממשי להפוך להשקעת נדל"ן אטרקטיבית אשר תגרוף לכיסיכם סכומי עתק במידה והקרקע החקלאית אותה רכשתם תשנה את ייעודה ותהפוך לקרקע המיועדת לבנייה.

הפשרת קרקעות

הפשרת קרקעות חקלאיות הינו תהליך המתרחש בכל רגע נתון בכל רחבי המדינה והוא מאפשר לבעלי הקרקעות ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות למימוש הקרקע החקלאית המצויה בבעלותם. משקיעי נדל"ן רבים אשר רכשו קרקעות חקלאיות בעשורים הקודמים, נהנים כיום מעלייה מתמדת בערך ושווי הקרקע, כאשר ככל שמועד תחילת הבנייה על גבי הקרקע החקלאית אותה הם רכשו ילך ויתקרב כך ערך הקרקע אותה הם רכשו ילך ויגדל.

יחד עם זאת, חשוב לציין ולהדגיש שלא כל סוגי הקרקעות החקלאיות עתידות להיות מופשרות בעתיד ולשנות את ייעודן מקרקע חקלאית לקרקע לבנייה ולכן חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע בענף הנדל"ן ולבחון בצורה רחבה יותר את ההשקעה אותה אתם מתכננים בכל הנוגע לרכישת קרקעות חקלאיות באזור גדרה או בכל אזור מיושב אחר בישראל.

הקרקעות החקלאיות המשווקות כיום ברחבי הארץ, מאפשרות לכם לרכוש יחידת קרקע בעלויות נמוכות באופן משמעותי בכל היקפי השקעה אחרים בענף הנדל"ן. העלות הנמוכה של ההשקעה בקרקעות חקלאיות בשילוב האפשרות שקרקעות אלו עתידות להיות מופשרות מתי שהוא בעתיד, מעמידות לרשות כל משקיע ומשקיע בהן, מגוון רחב של אפשרויות למימוש העסקה בטווח הבינוני והארוך כאחד. כפי שציינו מקודם, ערך הקרקע ילך ויגדל ככל שסיכוי הפשרת הקרקע ילכו ויתרבו או יתקרבו למועד המיוחל של שינויי ייעוד הקרקע. לרשות המשקיעים בקרקעות חקלאיות עומדות אפשרויות שונות למימוש ההשקעה כגון: מכירת זכויות על הקרקע בטרם הפיכתה לקרקע המיועדת לבנייה, ביצוע עסקאות קומבינציה אל מול יזמים וקבלנים ואפשרויות נוספות ההופכות כל השקעה באותן קרקעות למכירה בגדרה או בכל מקום אחר בארץ להשקעות נדל"ן אטרקטיביות בלי קשר למועד הפשרתן והפיכתך מקרקעות חקלאיות לקרקעות המיועדות לבנייה של מתחמי מגורים, מבני תעשייה ומסחר וכדומה. יחד עם זאת, לפני חתימתכם על העסקה המתגבשת, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי השקעות מנוסים בענף הנדל"ן.

חברת אגי גרופ, גאה לשווק את הקרקעות במיקומים הטובים ביותר בארץ ובמיקומים הטובים ביותר בערים השונות. אגי גרופ חרטה על דגלה לשווק רק קרקעות בהן היא מושקעת בעצמה.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture