יזמי ההייטק החרדי פוגשים את הזירה הבינלאומית

לראשונה יקיימו מכון היצוא ומשרד הכלכלה והתעשייה כנס ליזמי הייטק חרדיים, אשר יחשוף בפניהם את כלי הסיוע וההזדמנויות הרבות לשווקים בינלאומיים יותר ויותר חברות הייטק חרדיות מבינות את הפוטנציאל הגלום בזירה הבינלאומית ומבקשות להתרחב לשם

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כנס חשיפת כלי סיוע של מכון היצוא ומשרד הכלכלה והתעשייה ליזמי הייטק חרדי, בשיתוף החממה הטכנולוגית החרדית קאמ-טק, יתקיים ב16.10.18 בכפר המכביה.
מטרת הכנס הינה לחשוף את החברות במגזר החרדי לכלי הסיוע הממשלתיים להם הם זכאים, לרבות: השתתפות בתערוכות בינלאומיות, מנטורים לשיווק בינלאומי ותכניות סיוע ליצואנים בהיקפי מכירות שונים.

במהלך הכנס יוכרזו שמות הזוכים של תחרות סטארט-אפ השנה בהייטק, בארבע קטגוריות: יזם/יזמת השנה, סטארט-אפ השנה וסטארט-אפ מתחיל של השנה.
השופטים בתחרות הם: אדיב ברוך, י"ר מכון היצוא, בנג'י זינגר, מנכ"ל WEWORK ישראל, זוהר לבקוביץ', יזם ומשקיע ויפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק.

יותר ויותר חברות הייטק חרדיות מבינות את הפוטנציאל הגלום בזירה הבינלאומית ומבקשות לעשות עסקים עם חברות ממשלתיות, גופים פרטיים וארגונים ציבוריים. מכון היצוא ומשרד הכלכלה והתעשייה זיהו את האתגרים הקיימים במגזר החרדי והחליטו להיענות להם ולהנגיש לחברות את האפשרויות הרבות שקיימות בשוק הבינלאומי.

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "אנו במשרד הכלכלה והתעשייה פועלים כל זמן לסייע לחברות הישראליות. במגזר החרדי ישנם אתגרים רבים ואנו עורכים כנס זה כדי לחשוף אנשי עסקים מהמגזר החרדי לפעילות הבינלאומית של משרד הכלכלה והתעשייה. שילוב אוכלוסיות שונות במעגל העבודה והכלכלה הגלובלית זה בין הדברים המרכזיים שמשרד הכלכלה והתעשייה מבצע. אנו נמשיך לסייע לכל חברה שמעוניינת לפרוץ לשוק הבינלאומי".

אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא: "יותר ויותר יזמים בני המגזר החרדי מגלים התעניינות רבה באפשרויות העסקיות מעבר לים. אנחנו במכון היצוא הבנו כי הפוטנציאל הוא רב והחלטנו להרים את הכפפה. במהלך השנה האחרונה, ביקרנו בחממות הייטק בבני ברק ובירושלים וגילינו כי אנשים רוצים לייצא ולא יודעים כיצד לגשת לתהליך. שמנו לנו למטרה לסייע ולתת מענה לצרכים הייחודים שיש במגזר החרדי.

כנס מסוג זה יחשוף בפניהם את האפשרויות הרבות וינגיש את מכלול השירותים שיש למכון היצוא ומשרד הכלכלה והתעשייה להציע, החל מהשתתפויות בתערוכות בינלאומיות ועד שירותי מידע וייעוץ. בנוסף אנחנו מתכננים במהלך השנה הקרובה מגוון ימי עיון, קורסים וסדנאות אשר יעשירו את הידע של היזמים בכל התחומים במגזר החרדי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture