יו"ר 'נתיב פיתוח' ר' שמחה גריידינגר נושא דברים בכינוס

כינוס ראשון למאות זוכי 'מחיר למשתכן' ברמת שמש ד'

מאות זכאי משרד השיכון, הורים ומחותנים, השתתפו השבוע ביום עיון ראשון מסוגו שנערך לזוכי שני המתחמים הראשונים של 'מחיר למשתכן' שתבנה 'קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן' ברמת בית שמש ד' ● נציגי משרד השיכון ו'נתיב פיתוח' נפגשו עם הרוכשים אישית והציגו בפניהם את הדרך מרגע בחירת הדירה ועד קבלת המפתח יו"ר 'נתיב פיתוח' ר' שמחה גריידינגר: "התרגשנו לפגוש את הזוכים ושמחנו להשיב להם על כל שאלותיהם, בידיעה שהם עומדים להיכנס לדירה איכותית שתיבנה בסטנדרטים מתקדמים ומובילים"

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מאות רוכשים שזכו לאחרונה בדירות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" של חברת 'נתיב פיתוח' ברמת בית שמש ד', השתתפו השבוע ביום עיון ראשון שנערך באולם מרכזי בשכונת רמת בית שמש א' לזוכי שני המתחמים הראשונים בשכונת 'צמרות נתיב' אותם תבנה חברת 'נתיב פיתוח' שזכתה במכרזי רשות מקרקעי ישראל לבניית יותר מ-800 דירות בששה מתחמים שונים בשכונה.
בכינוס הציגו נציגי משרד הבינוי והשיכון וחברת נתיב פיתוח את זכויות הרוכשים הזוכים. משווקי הפרויקט אלי רייסנר וחברת אלדר העבירו סקירה מלאה על הפרויקטים וקצב ההתקדמות שלהם מרגע בחירת הדירה ועד קבלת המפתח, כאשר עורכי הדין המלווים את הפרויקטים הדגישו את הניסיון והאמינות רבת השנים של חברת 'נתיב פיתוח', כך שהרוכשים בפרויקט יכולים לדעת כי הם נמצאים בידיהם בטוחות.
במהלך יום העיון נערכו ארבעה סבבי הסברה לזוכים ב-151 יחידות דיור בשני המתחמים. במקביל, לאורך כל היום התקיימו מפגשים אישיים בין נציגי חברת 'נתיב פיתוח' לבין הזוכים, שהם לרוב זוגות צעירים, אשר הגיעו גם הורים ומחותנים רבים אשר התעניינו רבות בתוכניות וזכו להסברים מקיפים על התקדמות הפרויקטים של "מחיר למשתכן" שייבנו ברמת בית שמש ד'. המפגשים נערכו לאורך כל היום, על מנת שמומחי 'נתיב פיתוח' יוכלו לתת מענה מלא ואישי לכל זוכה וזוכה.
ב'נתיב פיתוח' מדגישים כי על אף שזכאי משרד השיכון זכו בדירות במחיר של פחות ממיליון שקלים במסגרת 'מחיר למשתכן', מבחינת החברה, הם זכו ליחס וליווי כמו כל רוכש אחר – גם אם רכש דירה במחיר כפול. בנוסף, לבאי יום העיון הופקה חוברת מהודרת, המפרטת ומרחיבה על הדירות הזוכות בפרויקט, מיקומם האיכותי, רמת התכנון והגימור, העיצוב האדריכלי המוקפד ועוד.
שני המתחמים הראשונים שייבנו על ידי חברת 'נתיב פיתוח' ברמת בית שמש ד', מהווים את פרויקט 'מחיר למשתכן' הגדול ביותר ששווק לציבור החרדי עד כה. בימים הקרובים יזומנו הזוכים למשרדי 'נתיב פיתוח' על מנת לחתום על החוזים הסופיים לרכישת הדירה.
הזוכים הרבים הודו למנהלי החברה, ובראשם היו"ר ר' שמחה גריידינגר, על ההשקעה הרבה וההסבר המפורט שניתן להם ביום העיון. לדברי ר' שמחה גריידינגר, יו"ר נתיב פיתוח: "התכנית מתקדמת ומהווה צעד נוסף בדרך של משפחות רבות להגיע לדירה בבעלותם. ששנו לפגוש את הזוכים ושמחנו להשיב להם על כל שאלותיהם, בידיעה שהם עומדים להיכנס לדירה איכותית שתיבנה בסטנדרטים מתקדמים ומובילים. לחברת 'נתיב פיתוח' ניסיון רב שנים בבינוי לציבור החרדי וחוסנה הכלכלי ידוע. החברה מתנהלת על פי כל כללי חוק המכר בשקיפות מלאה, כאשר הרוכשים נהנים מביטחון מלא ומשקט כלכלי. התחלנו את מהלכי הפרויקטים של 'מחיר למשתכן' ברגל ימין ואנו מקווים שהבנייה תתקדם כמצופה ובעז"ה הרוכשים יקבלו את המפתחות לבתיהם כבר בתוך כשנתיים וחצי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture