האדמו"ר ממודז'יץ: מי שפועל ומסייע בעד החסד של 'חיים לילד' יינצל בעצמו מן המחלות

את הדברים החמים אמר כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א ליו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר שהתברך במעונו האדמו"ר התעניין על מגוון הפעילויות של הארגון למען חולי מחלות הריאה והעור ועודד את הפעילות בחום

כתבות נוספות בנושא:

תיעוד: האחים האדמורי"ם ערכו 'לחיים' לרגל הוצאת הספר 'נחלת דן'
שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים

"כל מי שעוסק בחסד חשוב כזה יזכה בעצמו להינצל מלהגיע לבעיה כזו" כך, במילות עידוד אלו בירך כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ את יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר על פועלו למען חולי מחלות הריאה והעור בישראל.
היה זה במהלך ביקור שערך יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ, שם סקר את הפעילות הענפה של 'חיים לילד' במגוון הפעילויות הנעשות למען חולי מחלת סיסטיק פיברוזיס כמו גם חולי מחלות אסטמת העור.
הרב ראובן סקלר סקר בפני האדמו"ר את פעילות הארגון והציג בפניו את המהפכה שחוללה הארגון עם הקמת מלונית 'רגעים קסומים' בים המלח.
מלונית 'רגעים קסומים' הוקמה בידי ארגון 'חיים לילד' ומתופעלת על ידה. במלונית מתארחים במשך ימות השנה חולי מחלות הריאה כמו גם חולי מחלות אסטמת עור, שהסגולות הבריאותיות של ים המלח, עושות פלאים לבריאותם. המלונית מתאפיינת בחדרים מרווחים לצד מטבחונים אישיים ומאווירה חרדית למהדרין. האירוח מתבצע תמורת סכום סמלי המשקף את עלויות התפעול.
יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר אמר לאדמו"ר מסאדיגורה כי מאז פתיחת מלונית רגעים קסומים זכו חולים רבים ובני משפחותיהם להתארח בו וליהנות מהיתרונות הרבים של ים המלח מבלי להתפשר על ההלכה היהודית, כאשר עד הקמת המלונית לא היה פתרון לאדם השומר תורה ומצוות, וכיום גם אדם שומר תורה ומצוות המקפיד על קלה כבחמורה יכול ליהנות מסגולות ים המלח באירוח תורני כשר למהדרין.
הרב סקלר אף הדגיש כי זכה לשרת את האדמו"ר מלעלוב זצ"ל שנדרש לסגולות המרפא של ים המלח, והיה מתארח במלונית, תוך תחושת ההקלה הגדולה שהיא הסבה לו.
הרב סקלר הוסיף וסיפר על פעילות מחנה הבריאות השנתי שמקיים הארגון בשוויץ לשם מוטסים עשרות חולי סיסטיק פיברוזיס יחד עם מתנדבי הארגון ואנשי צוות רפואי – ממנו חוזרים החולים בכוחות מחודשים לאחר פעילות בריאות חוויתית תחת אוויר ההרים הנחוץ כ"כ לבריאותם.
הרב סקלר סיפר לאדמו"ר כי בעבר אף שיגר מרן הגראי"ל שטינמן זצ"ל את אחד מראשי הישיבות שסבל ממחלת ריאה, לנפוש במחנה הבריאות שבשוויץ, ולאחר שהפעילות החלה עם נופש ל-12 חולים, כיום נשכר מלון על חמש קומותיו למשך חודש ימים.
האדמו"ר התרגש מאד לשמוע על הענקת מכשיר רפואי יקר ערך "ווסט" שהוענק רק לאחרונה לחולה שנאלץ לשהות חודשים ארוכים באשפוז בגלל שלא הייתה בידו היכולת לרכוש את המכשיר עד להבאתו על ידי 'חיים לילד'.
האדמו"ר עודד את הפעילות וציין את הסיפור המובא בגמרא על אודות בתו של נחוניא חופר שיחין, שנפלה לבור גדול, והלכו לבקש רחמים מרבי חנינא בן דוסא שיתפלל להצלתה. לאחר שלוש תפילות רבי חנינא בישר להם שהיא הצליחה לעלות מהבור. רבי חנינא הסביר את ביטחונו בהצלתה בכך שלא ייתכן שייפגע צאצא של עושה חסד בדבר החסד בו עסק אביו. "כל מי שעוסק בחסד חשוב כזה יזכה בעצמו להינצל מלהגיע לבעיה כזו" אמר האדמו"ר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture