צילום ארנה רהיטים

חדרי שינה מעוצבים

אחד מהחדרים החשובים ביותר בכל בית הינו חדר השינה, כל אדם בין אם גם בבית משפחתי או בדירת שותפים זוכה לחדר שינה משלו. כאשר מדובר בחדרי שינה הרי שזהו החדר שבו האדם מתעורר כל בוקר וגם הולך לישון בערבים ומסיבה זו חשוב שהחדר יאפשר לו להתחיל את היום על הצד הטוב ביותר כמו גם לסיים את היום עם שינה ערווה. ישנם גם אנשים אשר חדר השינה משמש להם כמקום אירוח אינטימי כדוגמת סטודנטים הגרים בדירת שותפים ומעוניינים באזור אירוח פרטי משלהם או שישנם הורים לילדים צעירים אשר מעוניינים בפינה שקטה בבית בה יוכלו להתרווח ולשוחח האחד עם השני או אפילו לקרוא ספר או לצפות בטלוויזיה בנינוחות

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

איך בוחרים עיצוב לחדר השינה?

כאשר מדובר בעיצוב חדרי שינה מעוצבים הרי שהאופציות שפרושות בפנינו הינן רבות מאוד. על מנת שלא נצטרך להסתכל באמת על כל האופציות שהינן כמעט אין סופיות מומלץ שראשית תגדירו את מטרותיו של החדר ומה תרצו שיהיה אופיו. האם הנכם מארחים אורחים בחדר השינה? האם אתם גרים בדירת שותפים והנכם מעוניינים באירוח אורחים הכולל גם לינה? האם חדר השינה מיועד לילד ותרצו שיהיה לו ולחבריו מרחב משחקים על מנת שלא יפריעו למהלך השבת? האם החדר מיועד להורים המעוניינים במרחב אינטימי?

כאשר מדובר ברוב חדרי השינה בבתים השונים, הרי שמדובר לרוב בחדרים שקטנים יותר מחלל הסלון ומסיבה זו מומלץ לבחור בעיצוב מינימליסטי המשתמש במקום בצור ההחכמה ביותר. כך למשל במידה והנכם מעוניינים בפינת ישיבה בחדר, הרי שמומלץ להיעזר בעיצוב ספות פינתיות על מנת לנצל אתת המרחב הקיים בחדר. כאשר בוחרים לעשות עיצוב סלון פינתי קטן בחדר השינה, הדבר מאפשר לבחור בשימוש בספות פינתיות אשר נפתחות למיטה על מנת לאפשר לינה של אורחים או כמו כן ניתן להשתמש בספות אשר מאפשרות אכסון תחתיהן. בצורה כזו נוכל לעצב את חדר השינה כך שיתאים לכל השימושים השונים להם אנו זקוקים.

בחירת חומרי הרהיטים לחדר השינה

כאמור, חדרי השינה יכולים לכלול כמה רהיטים כמו מיטה, שידות, ספות, כסאות ועוד. כאמור, חשוב לבחור את  החומרים מהם תורכב המיטה בקפידה רבה משום שמדובר במוצר שלרוב לא תהיו מעוניינים להחליף באופן תכוף וכמו כן במוצר אשר משפיע באופן ניכר על חיי היום יום שלכם. כאשר מדובר בחדר השינה, לרוב אין מניעה לבחור ברהיטים שהריפוד שלהם עשוי בד כמו ספות עם ריפוד בד ואפילו כזה שאיננו אימפלה משום שרוב האנשים אינם מכניסים מזון או מארחים באופן תכוף אורחים בחדר השינה כך שאם זה המצב אצלכם, הרי שהסיכון מלכלוך הריפוד פוחת. מצד שני, במידה וחדר השינה הינו מיועד גם לאירוח או שמדובר בחדר שינה של ילדים, הרי שיש לשקול בחירה בריהוט אשר מונע ספיגת לכלוכים כך שלא תצטרכו להתעסק רבות ובאופן תכוף בתחזוקה וניקיון הרהיטים.

סגנון חדר השינה

כאמור, סגנון עיצוב חדר השינה נקבע לאחר שקבעתם את מטרותיו של החדר. יש לציין שבארנה רהיטים תוכלו למצוא את הכל בהתאמה אישית לצורך עיצוב חדרי שינה מעוצבים כך שתוכלו להתאים את הצבעים, החומרים והרהיטים כך שיתאימו גם לצרכים שלכם מחדר השינה כמו אכסון, לינה ועוד וכמו כן גם בפן העיצובי. באופן כללי לרוב ממליצים מעצבים לבחור בצבעים בהירים בחדרי השינה וזאת מכמה סיבות כמו הסיבה שלרוב חדרי השינה הינם חדרים קטנים יותר מחדרים אחרים והצבעים הבהירים מספקים אפקט מרחיב לחדרים ועוד.

הימנעות מטעויות בעיצוב חדר השינה

ישנן כמה טעויות נפוצות בעיצוב חדרי שינה שמומלץ להימנע מהן. כך למשל חשוב לדאוג שחדר השינה יאפשר לישון, מיקום לא נכון של המיטה לדוגמא, יכול להקשות על תפקידו העיקרי של חדר השינה. טעות נוספת במיקום המיטה הינה הצמדה שלה אל הקיר, הדבר גורם לרוב לאחד מבני הזוג (במידה ומדובר בבני זוג) להתקשות בכניסה או ביציאה מהמיטה בצורה נוחה בבוקר. מכיוון שמדובר באחת מהפעולות הראשונות שהאדם עושה ביום, מומלץ לשים על כך דגש רב. במידה והנכם מעוניינים בפינת ישיבה בחדר השינה, הרי שיש להימנע מטעויות באי תכנון מדויק של גודל הרהיטים הממוקמים בחדר השינה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture