צפורי עושים היסטוריה

מלון 'צפורי בכנרת' מרשת המלונות 'צפורי קלאס' מתייחד בכך שבניגוד לתפיסה הרווחת, אצלם הנופש החרדי אינו ברירת מחדל. להיפך- לנופש החרדי מגיע יותר

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

עשרות בתי מלון מתחרים על ליבו של הנופש החרדי, מציעים לו את הטוב ביותר ומנסים לסגור מוקדם ככל האפשר את ההרשמה לפסח, דווקא מלון צפורי בכנרת שנכנס השנה לתחום המלונאות הכשרה למהדרין הצליח להגיע לשיא ולסגור כמעט לגמרי את ההרשמה לחג הפסח, בהשקעה שלא נראתה כמותה השיקו במלון צפורי את המלון המהודר ביותר לציבור החרדי תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר החל מאוכל גורמה ויוקרתי בהכשר המהודר של העדה החרדית, המשך בחדרים ששופצו והותאמו במיוחד לצרכים של המשפחה החרדית וכלה בשטחים הנרחבים והשירות המוקפד הניתן לכל אורח במלון.

נתקעת ברגע האחרון בלי מקום להיות בו הפסח, יש לנו פתרון בשבילך ?הקלק והזמן עכשיו

גולת הכותרת של המלון היא ללא ספק המשחקיה העצומה לילדים, בהשקעה של מאות אלפי שקלים נבנה ותוכנן מתחם הילדים 'צפורי לנד' מתחם שמטרתו לתת להורים את המנוחה המלאה והמושלמת תוך שהם יודעים שילדיהם קופצים ונהנים במתקני המשחקים של צפורי לנד, גם הפעוטות זכו למתחם נפרד שתוכנן במיוחד עבורם בהשגחה מלאה של שמרטפיות שיתנו להם את מלוא תשומת הלב כדי לוודא שהנופשים יוכלו למלא את המצברים וליהנות מחופשת פסח כהלכתו.

מלון 'צפורי בכנרת' מרשת המלונות 'צפורי קלאס' מתייחד בכך שבניגוד לתפיסה הרווחת, אצלם הנופש החרדי אינו ברירת מחדל. להיפך- לנופש החרדי מגיע יותר. הגישה הזאת מיושמת בכל השירותים והתנאים שהאורחים מקבלים, החל מאוכל טעים ומפנק במגוון טעמים טעימים, החדרים המשופצים והמפוארים שצופים לנוף הבראשיתי של הכנרת, וכמובן האווירה החרדית הייחודית שאינה קיימת בשום מלון אחר, אווירה של לכתחילה, שבה אתה יכול לסמוך על כל דבר ולדעת שעשו את זה הכי טוב שיש.

מלון 'צפורי בכנרת' הוא המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע לחג הפסח. מלון 'צפורי בכנרת' מציג את השילוב המושלם למשפחה הדתית והחרדית: איכות ורמה מלונאית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לצד כתר הכשרות המהודר של בד"ץ העדה החרדית ירושלים ומענים ייחודיים בשטחי הציבור ובחדרים- לצרכים הייחודיים של הציבור החרדי.

במלון בית כנסת מפואר וספריה תורנית עשירה מפוארת, המלון גם מציע לאורחים שלל תוכניות ופעילויות המתאימות לאווירה תורנית ללא פשרות. מיקומו של מלון  'צפורי בכנרת' מול הכנרת ובסמוך לקריה החרדית בעיר, לקבר הרמב"ם ולאתרים וקברי צדיקים בצפון הופך אותו לפנינת הנופש המהודרת בלב טבריה.

בהנהלת המלון מציינים שעדיין נשארו מקומות בודדים, לממהרים להזמין ניתן עדיין לשריין מקום לחג הפסח הקרוב, אז אם עדיין אין לכם איפה להיות בפסח חייגו והזמינו עכשיו 053.313.884,
אל תחמיצו את ההזדמנות.

כמו"כ ניתן עדיין להזמין חדרים לשבת הגדול, משפחות שמתקשות להכין את השבת תוך כדי הלחץ והעבודה של ערב פסח ורוצים לאגור כוחות ולהתכונן כמו שצריך לליל הסדר, צפורי בכנרת הוא הבחירה המצוינת והטובה ביותר לגוף ולנשמה.
במלון צפורי עושים הכל כדי לתת את הכבוד לשבת הגדול יחד עם משפחת לאופר המורחבת שתנעים ותלווה את השבת בשירה ובזמרה במהלך התפלות והסעודות היוקרתיות בשפע ובטעם הידוע של צפורי, גם הופעה מיוחדת ומצחיקה עד דמעות תתן לכם את טעם והעונג שבת מיוחד במינו, אתם תחליטו אם שבת הגדול יהיה עם לחמניות במחסן הקטן או שהוא יהיה שבת הגדול באמת, הזמינו עכשיו 053.313.884 ובואו ליהנות משבת מנוחה בטבריה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture