הביקוש לאנשי שיווק המתמחים בשיווק דיגיטלי קיים בעסקים השונים, וכך עם סיום הקורס יוכלו המשתתפים להשתלב גם כשכירים בתפקידי ניהול מדיה

אין ספק שהדיגיטל כובש את עולם העסקים. הוא וירטואלי, חדשני ומשמש בין השאר ככלי שיווקי מרכזי ויעיל. אמרנו דיגיטל? אמרנו פרסום. בעידן החדש, החשיפה הדיגיטלית היא המשמעותית ביותר ומאפשרת לעסקים לצעוד קדימה יותר מאי פעם. עם ההתפתחויות, יותר ויותר עסקים פונים לפרסום בדיגיטל ונהנים מערוץ פרסום חכם, ידידותי וכמעט בלתי מוגבל, המגדיל את החשיפה לפרסומים וכפועל יוצא גם מגדיל את מעגל הלקוחות.
לפרסום בדיגיטל מגוון כלים ואפשרויות, וכמו בכל עולם חדש, ההיצע מבלבל וללא הכוונה מתאימה אפשר ללכת לאיבוד… בדיוק לכן בית הספר סיעור מוחות, מרכז כיוון ומט"י דיגיטל שילבו ידיים להשקת קורס דיגיטל אטרקטיבי וגדוש בידע מעשי, על אודות כלי השיווק הרבים העומדים לרשותם של בעלי העסקים במרחב הדיגיטלי.
תוכנית הדיגיטל העומדת לצאת לדרך בקרוב, תכלול קורסים מסובסדים לגברים ולנשים בהפרדה, בהם יילמדו נושאי הייסוד של השיווק הדיגיטלי: ניהול מדיה דיגיטלית וניהול קמפיין PPC. המשתתפים יזכו למפגשי סטאז' אישיים במסגרת הקורס. מתוך 28 שיעורי הקורס יוקדשו 8 שיעורים ליזמות עסקית, שיסייעו בדרכם של משתתפי הקורס הפונים לעסוק בתחום כעצמאיים, בליווי מט"י דיגיטל.
הביקוש לאנשי שיווק המתמחים בשיווק דיגיטלי קיים בעסקים השונים, וכך עם סיום הקורס יוכלו המשתתפים להשתלב גם כשכירים בתפקידי ניהול מדיה, בסיוע מחלקות ההשמה של מרכז כיוון וסיעור מוחות.
משתתפי הקורס יוכלו להשתתף בפעילות מרכז כיוון, לפגוש את מומחי ההשמה והיועצים של המרכז כיוון, לעבור אבחונים מקוצרים ועוד טעימות משירותי המרכז.