וולדאן: כל טעם מחדש

קצבית 'וול-דאן' בהר חוצבים הוקמה לפני מספר שנים כדי לתת לכולם את ההזדמנות להכין בבית מנות בשרים משובחות מבשר עגלים צעירים מפוטמים ומשובחים בכשרות מהודרת. הידע הרב וההבנה העמוקה באיכויות הבשר, בצורת החיתוך, בתהליך יישון הסטייקים והשמירה על טריות הבשר וסביבה סטרילית ונקיה, כולם יחד הופכים את הבשר בקצביות 'וולדאן' לבשר המשובח ביותר

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

הביקוש הגבוה של קהילות איכותיות רבות המקפידות על שחיטה לכל החומרות זרזה את תהליך ההתפתחות של 'וולדאן' לרשת קצביות מומחים ברחבי הארץ ובמקביל, התקדם המותג לכשרות המהודרת בקרב כל העדות והחוגים – כשרות בד"ץ העדה החרדית.

בזכות החיבור המיוחד עם כשרות הבד"ץ העדה החרדית המקפידה על קלה כבחמורה והרצון של בעלי המותג לתת מענה גם לבני עדות המזרח – משגיחי הכשרות מקפידים על שחיטה לכל הדעות וההידורים גם של הרמ"א וגם של מרן הבית יוסף. כך שמוצרי הבשר והעוף הטריים הם המוצרים היחידים המקובלים על כל הדעות – גם של הלקוחות הספרדיים וגם של הלקוחות האשכנזיים.

בנוסף, כדי להביא ללקוחות את הבשר הטוב ביותר, מקפידים ב'וולדאן' לשחוט עגלים ישראלים כאן בארץ ולהבטיח את איכותם הגבוהה של הנתחים. מצד העדה החרדית השחיטה המקומית מאפשרת להם פיקוח ע"י צוות משגיחים ורבנים מסלתה ושמנה של ירושלים שלא תמיד מתאפשרת יציאתם לחו"ל, אך כאן בשחיטה המקומית, הם מצויים יותר בכל הליך השחיטה וההכשרה לרווחת שומרי הכשרות המהדרין במצוות.

היום כולם יודעים כי מנה טובה מתחילה בחומרי גלם טובים. העיקרון הזה נכון פי כמה כאשר מדובר בבשר. כיום, לא רק השפים הגדולים במלונות היוקרתיים הכשרים, יכולים ליהנות מנתחים משובחים במיוחד, גם אתם יכולים להיכנס לאחת מקצביות 'וול-דאן' ולרכוש נתחים משובחים שנחתכו ביד אמן ולקבל המלצה טובה מהקצבים למתכון מנצח…

בסקר שנערך בקרב רוכשי בשר, 90% מהישראלים מעדיפים בשר ישראלי טרי והביקוש בקצביות המהודרות 'וול-דאן' גדל בקצב חסר תקדים.

התגובות החמות מהלקוחות והביקוש הגבוה לבשר טרי חתוך בקפידה ומוכן לבישול קל ומשובח הם הדלק של בעלי המותג – שמעון ודודו אסרף – להמשיך ולתת לקהל הלקוחות הנאמן עוד ועוד מוצרים איכותיים ושירות מוקפד.

עכשיו בעונת הקיץ, בימי רביעי בין השעות 17:00-19:00 יוצא שף המסעדה – דור אסרף ומשרת את הלקוחות בקצביה בטיפים לחיתוך, בישול וכמובן מתכונים להכנת ארוחה קלה, מזינה ומשובחת.

 

באתר המותג  weldone.co.il, בקצביות הבית בהר חוצבים ורעננה, ובקצביות ברשת 'יש' בירושלים, בני ברק, בית שמש ובארות יצחק תוכלו למצא מגוון נתחים מוכרים ונתחים מיוחדים כמו אסאדו עם העצם, לונדון בויאר, ריבסטיקים, שניצל בקר מפולט ברמה גבוהה, צלי בקר טרי, ברווזים ומתבלים מיוחדים לבשר.

המקום מוכשר בהתאם לכל הפרמטרים והחומרות לרווחת התושבים שמעתה יהנו ממוצרים מהמחלקה הראשונה בתחום הבשר בכשרות המהודרת ביותר, כשרות הבד"ץ העדה החרדית עם חומרות בית יוסף והשגחה צמודה.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture