קרדיט תמונה: שאטרסטוק

מתי הייתה לך הזדמנות לדבר עם סטארט־אפ?

מתי הייתה לכם הזדמנות לנהל שיחה ישירה ובלתי אמצעית עם חברת הזנק ישראלית בעלת רעיון חדשני שעשוי להפוך בתוך מספר שנים (או חודשים) לאקזיט ענק וסטנדרט בינלאומי כמו ווייז, אינדיגו, מובלאיי ורבות אחרות? שני ימי עיון של קבוצת 'בסדנו' מציעים לכם את ההזדמנות להכיר מקרוב את הקרביים של תעשיית החדשנות הישראלית • וגם, היכן אפשר למצוא הזדמנויות השקעה ותשואות עודפות, ובאיזה שלב שווה להיכנס להשקעה בסטארט־אפ?

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בזמן שאנחנו עסוקים בפוליטיקה קטנה ובגרסת הבטא של בחירות תשע"ט דור שני, יש מי שעסוק בעשיית כסף. את תנופת החדשנות שעוברת על ישראל בעשור האחרון וביתר שאת בשנתיים-שלוש האחרונות בהן נרשמו עוד ועוד אקזיטים של סטארט־אפים אקזוטיים, מארגנת קבוצת 'בסדנו' שבית ההשקעות שלה מנהל מספר גדול של קרנות השקעה בתעשייה העילית בדגש על חברות הזנק, שני ימי עיון למשקיעים המעוניינים להכיר את עולם הסטארט־אפים מקרוב בהיכרות בלתי אמצעית.

בעידן של ריבית אפסית שלא לומר שלילית, הכסף מחפש מקום לצמוח בו. ימי העיון הללו נועדו לתת למשקיע ולכל מי שמחפש הזדמנויות השקעה עם תשואה ששווה להסתכן בשבילה, את הכלים לבחון השקעות בחדשנות הישראלית שכבר קנתה לה שם בעולם והציבה את ישראל בין שלושת המדינות החדשניות ביותר בעולם כמעט בכל פרמטר אפשרי. ה"שם" הזה שווה הרבה מאוד כסף והוא מביא ארצה קרנות הון סיכון, משקיעים וחברות ענק שמוכנים לסכן הרבה מאוד כסף עבור הפוטנציאל הגדול הגלום בחברות הזנק ישראליות. להשתתפות ביריד לחצו כאן>>>

ב'בסדנו' אומרים כי הם אמונים על שקיפות ולכן מציעים למעוניינים לבוא וללמוד מאנשי המקצוע בעלי הניסיון, מהו סטארט־אפ, כיצד הוא חושב ואיך בוחנים את כדאיות ההשקעה בו. בהודעה שפרסמה קבוצת 'בסדנו' נכתב כי בין היתר יעסקו המרצים בטכנולוגיה עכשווית ובמגמות חדשות באקו־סיסטם הישראלי, ובשורה ארוכה של נושאים בכותרות כמו ביג־דאטה, בלוקצ'יין, קריפטו, פינטק, מדיקל דיוויס, בינה מלאכותית ועוד.

עוד אומרים שם כי למרות שהכניסה מותנית בהרשמה ובתשלום מראש, כבר עתה נרשמה התעניינות ערה בקרב לקוחות בית ההשקעות שקיבלו הזמנה מוקדמת. "אנשים רוצים ללמוד איך פועל סטארט־אפ אחרי שהם שמעו וקראו הרבה סיפורי הצלחה. מכנים את הישראלים סטארט־אפ ניישן, אומת הסטארט־אפ, ויש לזה סיבה. ישראל מחזיקה במקום הראשון בעולם במספר חברות הזנק לנפש", אומר אליעזר (אלי) גרוס, יו"ר קבוצת 'בסדנו' ומוסיף: "הרבה מאוד אנשים עשו מזה כסף. קראתי לאחרונה מחקר שמוכיח שמספר המיליונרים בישראל נמצא בזינוק בשנים האחרונות. טוב, נו, כל דירה בישראל עולה כבר מיליון שקל. כולנו מיליונרים.

להשתתפות ביריד לחצו כאן>>>

"השאלה היא כמה מיליונים יש לנו. אני רוצה שכמה שיותר יהיו מיליונרים ולא אכפת לי אם זה יהיה באמצעותנו או בדרכים אחרות. ימי העיון הללו יתנו לכל אחד, בין אם משקיע ובין אם הוא יזם, את ההזדמנות להכיר מקרוב – באמצעות אנשים מתוך התעשייה – את תעשיית החדשנות הישראלית ואת הדרכים להוציא ממנה כסף". בהודעת הקבוצה נכתב כי במהלך היומיים הללו יוכלו המשתתפים לפגוש סטארט־אפים רבים להם שותפים משקיעי בית ההשקעות. "לדעתי אין כמו שיחה ישירה בין המשקיע והיזם שהגה את הרעיון שמאחורי חברת ההזנק שרוצה את ההשקעה. זו שקיפות! כך אני קורא לזה", אמר גרוס.

להשתתפות ביריד לחצו כאן>>>













הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture