מנכ"לית מאוחדת הופיעה בפני מאות המשתתפים בוועידת ישראל לרפואה

הוועידה נחשבת לוועידה הרפואית הבולטת בישראל כאשר מאוחדת נטלה חלק משמעותי בהשתתפות יחד עם כל בכירי עולם הרפואה מנכ"לית מאוחדת השתתפה בפאנל על סוגיית המעבר לאשפוז בית ורפואה קהילתית כן הופיע ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל הרפואה במאוחדת אשר דיבר על הרפואה ההיברידית

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מנכ"לית מאוחדת גב' ס' רגב-רוזנברג השתתפה יחד עם בכירי הקופה בוועידת ישראל לרפואה שהתקיימה לאחרונה בירושלים. עוד השתתפו מנהל מחוז ירושלים ד"ר יובל וייס, סגן מנהל המחוז עופר שם טוב, מנהל השיווק המחוזי יהודה לוי, אחראי תיאום מגזרים חרדי דודי שוורץ וחברי הנהלת מאוחדת בירושלים.

ועידת ישראל לרפואה מתקיימת זו השנה ה-13 בירושלים. מטרת הועידה להעלות ולעורר שיח ציבורי בנושא הבריאות המעסיק את הציבור בישראל. הועידה דנה בנושאים שבין רפואה לחברה ומטרתה יצירת במה לאומית-ציבורית לדיון בסוגיות הללו ומהווה נקודת מפגש בין קובעי המדיניות הרפואית-חברתית בישראל לבין מובילי המשק והאקדמיה. הוועידה נחשבת לאירוע התקשורתי המשמעותי ביותר בענף הבריאות בישראל.

למעלה מ-1,000 אורחים משתתפים בוועידה מידי שנה, מכל רחבי הארץ: רופאים, מובילי דעה בכירים ממערכת הבריאות, אנשי מנהלה, מעצבי מדיניות הבריאות, אנשי סיעוד, אנשי חיל רפואה, יצרני תרופות וציוד רפואי, נציגי חברות הביטוח ומשתתפים אחרים שהנושאים קרובים לליבם.

הוועידה מפגישה בין קובעי המדיניות לעוסקים ברפואה ובחברה, על מנת להמשיך ולהעלות לסדר היום הציבורי את חשיבותה ומרכזיותה של הרפואה בישראל, ולהפנות את תשומת ליבם של מקבלי ההחלטות לנושאים הבוערים הדורשים התייחסות ברמה אסטרטגית ולספק תמונה אמיתית ועדכנית על מצב הרפואה בישראל.

לאחר ברכת סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן התקיים פאנל בכירים ובמסגרתו נערך "שולחן עגול" בנושא "המעבר מטיפול בבית החולים לרפואה קהילתית ואשפוז בית" ובו השתתפה מנכ"לית מאוחדת הגב' ס' רגב-רוזנברג יחד עם מנהלי בתי החולים המובילים בישראל. הגב' רגב-רוזנברג הרחיבה בנושא מודל ההפעלה הנכון והציגה את השינויים הרגולטורים הנדרשים על מנת להפעיל אשפוז בית אמיתי.

במשך היום הועברו הרצאות נוספות על חידושים בתחום הרפואה. באחד המושבים השתתף ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל הרפואה במאוחדת אשר דיבר על הרפואה ההיברידית. ד"ר מוסינזון, ממובילי המהפכה ההיברידית של הקופה, מסביר את החשיבה שמאחורי המודל המהפכני: "הרעיון הוא לקחת את הרפואה הדיגיטלית, להתאים אותה לציבור הישראלי ולשלב אותה בתוך רפואת הקהילה המסורתית המעולה שלנו. הרחבת ערוצי השירות תשפר את איכות הטיפול ואת איכות הרפואה ותחסוך זמן רב למטופלים. הייחוד שלנו הוא בכך שהחדשנות לא מבלבלת אותנו: אנחנו לא מוותרים על ערכים כמו יחס אישי והכרות עמוקה עם המטופל. הדיגיטציה לא הופכת את השירות שלנו למנוכר, כמו שקורה בארגונים גדולים אחרים".  ד"ר מוסינזון מוסיף: "המודל ההיברידי מאפשר גם מעקב אחרי חולים כרוניים, שלא חייבים להגיע למרפאה לשם כך. יש מטופלים שיגיעו למרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זוהי ההיברידיות במיטבה".

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture