צילום Pixabay

להגיע לכמה שיותר לקוחות במינימום משאבים, הגיוני?

.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אם יש מכנה משותף אחד לאינספור עסקים, הוא שכולם שואפים להגיע לכמות יותר גדולה של לקוחות לצד מינימום הוצאות, ואכן בעידן של היום המשימה פשוטה יותר מאי פעם, ולו בזכות כלים דיגיטליים מתקדמים שעונים על יעדים ממוקדים באפקטיביות יתרה וללא השקעה גדולה, כך שהקושי של עסקים מתמקד בשאלה אלו שירותים רצויים לבחור – מתוך מטרה שהתוצאה תהיה איכותית ואילו ההוצאה מזערית, ופה מוטב להכיר את חברת VOICENTER שמספקת מגוון שירותים מתקדמים למוקדים טלפוניים, כאשר הפעולה הראשונה שהיא עושה מתמקדת בשלב ההתלבטות – החברה מפתחת טכנולוגיה שמעניקה מענה מדויק ואישי לצורכי העסק, וזאת לצד שירות גמיש ורגיש לצרכים משתנים.

יותר שעושה יותר

מוקדים טלפוניים מטיבים את התקשורת בין החברה ללקוח, ועל כן טוב לדעת שכיום המוקד הטלפוני יודע להציע הרבה יותר – יודע להקליט שיחות ולאחסן בענן לצד גיבוי מסודר (כך שבעת הצורך יישלף במהירות הקובץ הרצוי), יודע לנתב שיחות באופן דינאמי ובהתאם להעדפות הלקוח וזאת לצד זמינות מאוד גבוהה, יודע להעניק שירותי פקס (עובדה שמאפשרת להטיב את מלאכת התיוק ולחסוך בנייר), יודע להעניק תקשורת נוחה בין הסניפים לצד העברת וחיווי השיחות ועוד. כמו כן, ציבור המנהלים מוזמן להכיר שמוקד טלפוני מתקדם גם יודע להצפין שיחות (ללא צורך בציוד פיזי), להקצות מספרים מקומיים ומספרים מחו"ל, לנהל שיחה עם מגוון משתתפים ועוד, כך שסך התוצאה מעניקה חוויית שימוש אפקטיבית, לצד תהליכי עבודה מדויקים וקצרים, וזאת מבלי להיכנס להוצאות גבוהות או מיותרות.

משכללים את המוקד הטלפוני

אין שאלה שלמוקד טלפוני יש תפקיד חשוב בהתנהלות היומית, אך יש שאלה כיצד מפיקים ממנו יותר, ופה נעצור לחדד שחברת וויסנטר מציעה מגוון שירותים ממוקדים. מכאן שניתן לצמצם שלוחות או לחלופין לבטל שלוחות בכל רגע נתון (ללא שום הגבלה), ליהנות ממודל לפי צריכה (כך שאין לשלם ללא צורך) ואף טוב לדעת שהכול מתנהל באופן מסודר וממקום אחד, משמע אין צורך להתפזר.

מחפשים יתרונות נוספים?

מה עוד? מוקד שיווק מתקדם מאפשר לייצר שיחות באופן אוטומטי מתוך מערכת הנתונים, כך שגם נחסך זמן ומייעלים את זמן העובדים וגם נמנעות טעויות אנוש. בנוסף, ניתן לבחור את המספר המזוהה בהתאם לצורך (ללא תלות במיקום פיזי), להגדיר מראש אלו שיחות יוצאות חוסמים עבור סך הארגון, ללמוד אודות הלקוח טרם הוא עונה לשיחה (באמצעות חלונית ייעודית שמציגה את סך המידע), ליהנות משקיפות מלאה אודות התנהלות הצוות (מסייע לנהל את אופי הדירוג), להימנע מהמכשיר הטלפוני השולחני (פשוט מתקינים את התוכנה על המחשב) ועוד ועוד.

להתמקד ולהתקדם

לאור הדברים, טוב לדעת שכיום מגוון שירותים ייעודיים מוענקים למוקדים טלפוניים, משמע ניתן לקחת את הכלי היעיל ופשוט להפיק ממנו יותר, ובכך להתייעל, לשפר את השירות במוקד, להרוויח, להתמקד, להתקדם ובאופן כללי להגיע לכמה שיותר לקוחות מרוצים במינימום משאבים!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture