המרכז הרפואי ברזילי אחד משלושת בתי החולים המובילים בסקר שביעות רצון של משרד הבריאות

בתום שנתיים של מהפכה בבניית תשתיות המרכז הרפואי, בניית חדר מיון חדש, ענק וממוגן, התוצאות מדברות בעד עצמן: המרכז הרפואי ברזילי הוא אחד משלושת בתי החולים המובילים מבחינת שביעות הרצון

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מידי שנתיים עורך משרד הבריאות סקר שביעות רצון בקרב מאושפזים ובני משפחותיהם, הבוחן את מידת שביעות הרצון שלהם מבית החולים שלשירותיו נזקקו.

תכנית עבודה יעילה וקפדנית שהוכנה בברזילי ע"י הצוותים השונים, הוכיחה את עצמה. בתום שנתיים של עבודה מאומצת ולאחר שהמנכ"ל פרופ' חזי לוי חידש את תשתיות המרכז הרפואי, שיפר והעלה את איכות השירות הרפואי, עיבה את סגל בית החולים ובנה חדר מיון חדש, ענק וממוגן, ניתן כיום לראות את התוצאות: בסקר החדש שפירסם משרד הבריאות, הפך בית החולים ברזילי לאחד משלושת בתי החולים המובילים מבחינת שביעות הרצון.

ב'ברזילי' הוקמה לפני כשנה יחידת שירות. כמו כן, הוקם פורום ייעודי לנושא בו דנים בצרכים, בעיות וכמובן פתרונות ודרכים ליישום וביצוע, שיבטיחו את השינוי. בפורום שותפים נציגים מכלל המחלקות והאגפים של המרכז הרפואי כדי שאכן תהיה אפשרות למפות בצורה מקיפה את כל האספקטים של הנושא.

והתוצאה לא איחרה לבוא: דו"ח משרד הבריאות למדדי איכות שבדק את כל בתי החולים והמרכזים הרפואיים בישראל, מצא כי המרכז הרפואי ברזילי, הנמצא בפריפריה, הציב את עצמו בראשית הטבלה יחד עם בתי החולים הגדולים במרכז הארץ. המשמעות היא עצומה – פחות תמותה, הפחתת תחלואה, מניעת סיבוכים, טיפול מקצועי ורפואה איכותית וממוקדת מטרה. מדובר בשיפור תמידי שנמשך שנים ושאותו ניתן לזקוף למאמצים הרבים שהשקיעו הנהלת בית החולים, הצוותים הרפואיים, כוחות הסיעוד וכלל עובדי המרכז הרפואי ברזילי.

מנכ"ל בית החולים פרופ' חזי לוי: "אני לא יודע אם יש לכך תקדים שבית חולים שהיה במקום האחרון במדד הקודם, זינק לצמרת הרשימה ומקבל את המקום השלישי במדד שביעות הרצון. הושקעו בבית החולים בשנתיים האחרונות הון עתק ובכלל זה הקמת חדר מיון חדיש וממוגן בעלות של עשרות מיליוני שקלים. כל הצוותים בבית החולים, הן הרפואיים והן המנהלתיים, התגייסו לטובת המשימה שהצבנו לנגד עינינו: להפוך את בית החולים ברזילי למוביל בתחומו".

"צריך לזכור שבית החולים ברזילי הוא המרכז הרפואי המרכזי באזור הזה של הארץ", מוסיף פרופ' חזי לוי. "כל השיפוץ, ההרחבה וההשקעה האדירה לא פגעה בהתנהלות השוטפת של בית החולים, גם כאשר האזור כולו הותקף במטחי טילים. גם בתקופה של מתיחות ביטחונית, הצלחנו לייצר שירות מקצועי ואיכותי, כפי שמצופה מבית חולים הנמצא באזור עימות. הסקר האחרון של משרד הבריאות, נוסך בכולנו גאווה גדולה ותקווה לקראת העתיד. זו גאווה של כולנו, החל מהצוות הניהולי, דרך המערך הרפואי והאחיות ועד לאנשי המינהלה והצוותים הטכניים. זו עבודה מאומצת ומשותפת של כולנו ועל כך אני רוצה להודות להם. אני מקווה שבסקר הבא נטפס עד למעלה הרשימה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture