צילום: DEPOSITPHOTOS

איך לעשות אירוע מותאם לצעירים עם קייטרינג נכון?

.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כשאנחנו עורכים אירוע באופן כללי, אירוע משפחתי או אחר, בדרך כלל תשומת הלב שלנו מופנית לכך שמרבית הקהל באירוע יהיה מבוגר ועל כן אנחנו צריכים לספק לו את הצרכים שמתאימים עבור סוג קהל שכזה, צרכים שהם מכירים ויודעים גם מאירועים אחרים.

אך כידוע, יש לא מעט אירועים בהם מרבית האורחים הם צעירים. בין אם מדובר בילדים, בין אם מדובר בבני נוער או אפילו בחבר'ה לפני או אחרי צבא. בכל אחד מהמקרים הנ"ל, אנחנו צריכים לדעת כיצד להתאים את האירוע עבורם, על מנת שייהנו, על מנת שייבלו בנעימים ויזכרו את האירוע לטובה. זו המטרה שלנו.

ישנן דרכים שונות כיצד להפיק אירוע לצעירים. החוכמה היא, לדעת כיצד לשלב את הדברים השונים בצורה חכמה, כך שכל האורחים יוכלו ליהנות ובפרט החבר'ה הצעירים עבורם נועד האירוע.

חשוב להדגיש כאן, אם אנחנו רוצים שהאירוע יהיה מותאם לצעירים, עלינו לאפיין בצורה נכונה את הגילאים שלהם מחד ומאידך את הדברים שהם אוהבים, את הדברים שהם ירצו לראות באירוע.

מה יכול לדבר לקהל צעיר

נתחיל מהמקום. אם אנחנו רוצים לערוך אירוע שמיועד לצעירים, סביר להניח שלא נבחר אולם רגיל וגם לא גן אירועים סטנדרטי.

מוטב שהאירוע יהיה במקום שמדבר אל צעירים. בין אם זה מועדון, בין אם פאב טוב, חוף ים, פארק ציבורי ועוד. זה תלוי כמובן גם בגילאים שלהם, הן במובן הזה, שאנחנו צריכים לחשוב האם זה אפשרי לארח אותם במקום וכן, אם מבחינת ניידות, הם יוכלו להגיע אל המקום בעצמם.

מבחינת הדברים שנשלב באירוע, במקום, הרי שאנחנו יכולים להעמיד בו משחקים שונים, החל ממשחקי שולחן וכלה במשחקי מחשב, אנחנו יכולים לשלב פינות שונות של הפעלות, פינות שונות לפעילויות ייחודיות, כאלה שמתבצעות באופן עצמאי או כאלה שמועברות על ידי אנשי מקצוע, למשל, מאפרות, ספרים וכדומה.

כמו כן, אנחנו יכולים להתאים את הקייטרינג של האירוע לצעירים. במקום להציע להם מנות בשריות שמתאימות לאירועים של מבוגרים, הרי שאנחנו יכולים לספק לחבר'ה צעירים, קייטרינג שכולל בתוכו, פיצות, פסטות, ועוד שורה ארוכה של מאכלים חלביים. זה כולל גם סלטים, מאפים, וכמובן קינוחים שמבוססים על חלב, בין אם זה גלידות, עוגות, עוגיות ועוד. סביר להניח, שזה ידבר יותר לחבר'ה הצעירים והם יתחברו לקייטרינג כזה הרבה יותר מאשר לקייטרינג שכולל עוף או דגים כאלה ואחרים.

כיצד לשדרג את האירוע?

אין זה סוד, שבשנים האחרונות אנחנו מחפשים דרכים שונות כיצד לשדרג את האירועים שאנחנו עורכים, בין אם זה אירועים פרטיים ובין אם אלה אירועי חברה. אנחנו רוצים לשדרג אותם, גם בשביל למשוך אליהם יותר אורחים, גם בשביל לעורר עניין וכן, על מנת שהאורחים שמגיעים לאירוע שלנו, ייהנו, יבלו ויזכרו את האירוע שלנו לטובה, במשך תקופה ארוכה.

יש לנו דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים לשדרג את האירוע שאנחנו עורכים. הכל כמובן בהתאם לשאלה, מה התקציב שעומד לרשותנו, לשם מה אנחנו עורכים את האירוע, איפה ומתי אנחנו מתכוונים לערוך אותו וכמובן, בהתאם לקונספט של האירוע.

הבסיס לשדרוג האירוע, יכול להיות המקום בו נרצה לערוך אותו. אנחנו לא חייבים לבחור בהכרח גן או אולם סטנדרטיים, אנחנו יכולים לחפש דברים קצת יותר משמעותיים, בין אם מדובר באתרים בעלי משמעות, בין אם מדובר במקומות שאינם בהכרח מוגדרים כאתרים לאירועים, אך ניתן לשכור אותם לשם כך, וכמובן אנחנו יכולים לחפש מקומות ייחודים, סגורים, בהם ניתן לערוך אירוע כזה או אחר. לדוגמא, לא פעם אנחנו שומעים על חבר'ה ששוכרים מועדון הופעות לצורך אירוע פרטי או אפילו מגרש כדורגל או כדורסל לשם כך…

מעבר לשדרוג של המקום, הרי שאנחנו יכולים להוסיף שדרוגים נוספים, ייחודיים. לדוגמא, אנחנו יכולים להוסיף פירוטכניקה, אנחנו יכולים להוסיף משחקי שולחן, מסכי ענק, פינת קריוקי, וסוגים שונים של הפעלות ופעילויות שמתאימות לאופי האירוע מחד ולאופי האורחים מאידך. אנחנו צריכים לדעת כיצד לשלב את הדברים השונים, בשביל שנוכל לערוך אירוע משודרג ויפה, אירוע שהאורחים שלנו באמת ייהנו בו.

עוד אפשרות בעזרתה אנחנו יכולה לשדרג את האירוע שלנו, העיצוב של המקום, ואפילו העיצוב של הדרך בה האורחים שלנו מגיעים לאירוע. אנחנו לא צריכים להסתפק במה שקיים או להסתפק בדברים בסיסיים. אנחנו יכולים לחפש דרכים ייחודיים, דברים שונים שיהפכו את הדרך, את המקום, להרבה יותר מרשימים ומיוחדים. האורחים שלנו בוודאי יתלהבו מכך. בהנחה כמובן שנעשה את זה בצורה יפה ומותאמת למקום.

אפשרות נוספת כיצד לשדרג את האירוע שלנו מגיע דרך הבטן, יותר נכון דרך שירות הקייטרינג אותו אנחנו מבקשים לשכור עבור האירוע. אנחנו לא צריכים לבחור קייטרינג בשרי רגיל, אלא אנחנו יכולים לבחור קייטרינג ייחודי. לדוגמא, אנחנו יכולים לבחור שירות של קייטרינג חלבי אשר יציע תפריט עם פיצות, פסטות ועוד מגוון מנות ייחודיות ושונות.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בחיים אף אחד לא יקרא את הכל ???

למה לפרסם כתבה כזו באתר חרדי???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture