קרדיט לתמונה: shutterstock

עבדתם על הכסף? עכשיו תנו לו לעבוד

מרבית החוסכים שמפקידים את כספי החיסכון שלהם בבנקים, מעדיפים לעשות זאת בתכניות חיסכון למרות הריבית הנמוכה, תקופות החיסכון הארוכות ותנאי היציאה הנוקשים. מדוע? בגלל הביטחון המדומה שיש להם בבנקים, או בגלל שהם פשוט לא מודעים לעובדה שיש עוד המון מוצרים פיננסיים סולידיים ובטוחים שמעניקים להם תנאים טובים יותר ותשואה גבוהה יותר

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אחת החידות הקשות ביותר בשוק ההון, היא חידת אגרות החוב ותוכניות החיסכון של הבנקים. רוב החוסכים אינם משקיעים מנוסים. בוודאי לא אנשי עסקים מדופלמים. הם בסך הכל רוצים לשמור כמה שקלים לעת זקנה, חתונה, מחלה, שמחה, ירושה, המוקדם מביניהן.

סקרים רבים בתחומים שונים שנערכו במשך השנים והתייחסו בין היתר לשאלת החיסכון העלו את הנתון הבא: רוב הציבור כלל לא יודע כיצד פועל מנגנון החיסכון. לאן מנותב הכסף ומה עושים עמו. הרוב מניחים שהבנקים נוטלים את כספם, מלווים אותו לאחרים ומתחלקים עמם בריבית…

עוד עלה ממחקרים רבים שמרבית החוסכים שונאים סיכונים. זו הסיבה שהם מפקידים את כספי החיסכון בבנק. הבנק נתפס אמין, יציב ואפילו, יש מי שרואים בו גוף ממשלתי… או לפחות כזה ש"הממשלה לא תיתן לו ליפול". הם כנראה לא שמעו מעולם על בנק צפון אמריקה או על הבנק למסחר.

ומכאן לאחת החידות הקשות והתמוהות ביותר. השקעה בתכנית חיסכון בנקאית היא אחת האופציות הגרועות ביותר עבור מי שרוצה שהכסף שלו יניב עוד כסף, במיוחד בתקופה של ריבית אפסית. מאידך, ייתכן שהביטחון המדומה שהבנק מעניק לחוסכים שווה את המחיר. אבל, וזו השאלה הקשה: למה בתכנית חיסכון ולא באגרות חוב בנקאיות?!

אג"ח בנקאי סחירות יותר, אין קנס יציאה, הן נהנות מהתדמית היציבה שיש לבנקים, התשואה על־פי רוב יותר גבוהה ועדיין, רוב מוחלט של החוסכים מעדיפים לחסוך בתכנית חיסכון שלא לומר בפק"מ, שם הריבית הריאלית אפסית ואף שלילית. מדוע? לחוסכים פתרונים.  לעוד פרטים לחצו כאן או חייגו 076-599-3580

אז אם גם אתם חוסכים סולידיים שמעדיפים שקט נפשי ותשואה קבועה וידועה מראש, כדאי שתדעו שישנן עוד הרבה מאוד אופציות סולידיות נוספות שיכולות להניב לכם תשואה גבוהה יותר מהממוצע בתוכניות החיסכון של הבנקים. עבדתם קשה על הכסף שלכם, אין סיבה שהוא לא יעבוד קצת בשבילכם.

קחו למשל פוליסות פיננסיות שמציעות חברות ביטוח, קרנות שקליות ואג"חיות שמציעים בתי השקעה ומכשירים פיננסיים סולידיים שמעניקים תשואה קבועה בתקופת זמן מוגדרת וקצרה. כך למשל תכנית הלוואה וביטחון של קבוצת 'בסדנו' שמציעה תשואה יציבה וקבועה בהשקעה קטנה יחסית לתקופות זמן קצרות.

כך שגם חוסכים קלאסיים שלא מבינים בהזדמנויות השקעה ואין להם סכומי עתק להשקיע, יכולים ליהנות ממסלול השקעה סולידי, ללא התחייבות לשנים ארוכות, ללא קנסות ביציאה, בתשואה ידועה וקבועה מראש, ולתת לכסף שלהם לעבוד בשבילם ולא בשביל הבנק.

לעוד פרטים לחצו כאן או חייגו 076-599-3580

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אדוני המלומד, מי שסומך על הבנקים היות ו"הממשלה לא תתן לו ליפול" – יש לו על מה לסמוך.. עקב הבנקים שקרסו-יש לבנקים הגנה כ"כ גבוהה מצד מפקח על הבנקים, בניגוד לחברות ביטוח- שלממשלה אין כ"כ אינטרס להגן עליהם…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture