צילום: טיב העץ

כך תשדרגו את מראה הבית עם כסאות מעוצבים

לכאורה, מה כל כך מיוחד בכיסא? יש לו ארבע רגליים, אולי ריפוד ואולי גם משענת, ועדיין לא ניתן להתפשר על מראהו כאשר רוכשים אותו לבית או למשרד. כשאנו רוצים לבחור ריהוט לחדר, לסלון או למשרד, פריטים מעוצבים הם שם המשחק

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כל הסיבות לרכוש כסאות מעוצבים

אז מדוע אנחנו צריכים לחשוב בכלל על רכישת כסאות מעוצבים לבית? קבלו את כל הסיבות:

  • אסתטיקה – אחת הסיבות הראשונות והעיקריות לרכישת כיסאות מעוצבים, הן המראה האסתטי. כאשר מדובר בשטח הפרטי שלנו, בין אם הבית או המשרד, אנו רוצים להרגיש בו בנוח, ואחת הדרכים הנכונות לעשות זאת היא באמצעות עיצוב מתאים. אז לפני שבוחרים את הכיסאות שלנו, אנו בוחנים תחילה את עיצוב החדר, הסלון או פינת האוכל כדי לדעת מה הכי מתאים.
  • נוחות – עיצוב טוב אינו מתבטא רק במראה עיניים, אלא בנוחות. כסאות מעוצבים מותאמים לצורת הישיבה של האדם ומיועדים לישיבה ממושכת במסגרת העבודה או בארוחה משפחתית. כך שכאשר אתם בוחרים בכיסא מעוצב, אתם למעשה גם שומרים על הבריאות שלכם.
  • איכות – כסאות מעוצבים נחשבים לאיכותיים ביותר, בדרך כלל אלה בעלי ריפוד טוב שלא נשחק ורגליים יציבות שאינן נשברות בקלות. תוכלו ליהנות מעמידות ממושכת לזמן רב. כסאות אלה עמידים גם בפני פגעים שונים כמו קור, רטיבות ואפילו שיניהם של חרקים ומכרסמים שמאיימים על רגליהם.
  • הרהיטים שלכם הם התדמית שלכם – מעל לכול, פריטי ריהוט מעוצבים המצויים בשטח שלכם אומרים עליכם לא מעט. ולכן, במקום להסתפק בריהוט יד שנייה מוזנחים ומטים לנפול, כדאי לרכוש רהיטים איכותיים בעלי עיצוב מרשים.
  • נעים יותר לארח – ריהוט בעיצוב מיוחד וראוי אינם מביישים את ארמון המלוכה. אם אתם מעוניינים לקצור מחמאות על עיצוב הדירה שלכם, הכיסאות המעוצבים יעשו את ההבדל.
  • ללכת עם הדמיון שלכם – רכישת כסאות בעיצוב מיוחד היא הזדמנות טובה לבטא את היצירתיות שלכם. כי כאשר אתם בוחרים את העיצוב, השמים הם הגבול. וזה מוביל אותנו לבחירת הריהוט בפועל.

איך בוחרים כסאות?

כאשר בוחרים כסאות לבית, חשוב לשים לב לכמה דברים. ראשית, כדאי שתשאלו את עצמכם איזה עיצוב אתם מחפשים. האם אתם מחפשים עיצוב כפרי ופשוט שיחבר אתכם אל הטבע? אם כן, כדאי לבחור בכיסאות העשויים מעץ בהיר. אך אם אתם רוצים ללכת על העיצוב המודרני יותר, סביר להניח שדגמים בעלי גימור בלבן, שחור או כל צבע סולידי אחר יעשו את העבודה בשבילכם. דבר שני, יש לבחון את החברה שמייצרת את הרהיטים במטרה להבטיח איכות. כשאתם רוכשים כיסאות, אתם מעוניינים לבחור בטוב ביותר. על כן, כדאי לבצע את הרכישה מחברה מומלצת ומוכרת שיש לה גם תעודת אחריות. ולבסוף, התייחסו לשאלת המטרה. מה אתם רוצים להשיג באמצעות הרהיטים המעוצבים שתרכשו? האם מדובר בכיסאות המתאימים לכל המשפחה? או אולי דווקא כאלה שישמשו אתכם במקום העבודה שלכם.

מתי כדאי לרכוש פריטי ריהוט מעוצבים?

רהיטים מעוצבים הם לא רכישה של מה בכך. מדובר ברכישה רצינית שיש צורך להפעיל לגביה מחשבה יתרה, שכן מדובר ברהיטים שיכולים לשנות את העיצוב של הבית שלכם. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ניתן לנצל את הרגע שבו אתם עוברים לדירה חדשה. דירה חדשה היא כמו דף חלק – אפשר לתכנן כל סוג עיצוב שבו אתם מעוניינים, ולבחור את הכיסאות בהתאם. הדבר נכון גם לגבי שיפוצים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture