צילום PIXABAY

טיפים לעיצוב חדרי ילדים

כך תעצבו את חדר הילדים שלכם

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אחד הדברים הכי מהנים בעיצוב והלבשת הבית הוא לרהט את חדרי הילדים. יש משהו קסום באפשרות להעניק להם פינה אישית שהיא רק שלהם, החדר האינטימי מעוצב באהבה שיקנה להם שלווה, ביטחון וגם חום. מתלבטים איך לעצב את החדר המושלם, הגעתם למקום הנכון!

לב החדר – על מנת לעצב את החדר בצורה שמשלבת סטייל ופרקטיות חשוב מאוד לקבוע את לב החדר, הרהיט המרכזי סביבו הכל יעוצב. בדרך כלל מדובר על מיטות לילדים אליהן מוסיפים ארוניות, ארון בגדים ואביזרים נוספים. חשוב מאוד לרכוש מיטה המתאימה לגיל הילד או הילדה, למידות ולבצע רכישה עם פנים קדימה, מכיוון שמיטה משמשת כמה שלבי חיים ולא רק לשנה או שנתיים. כיום ניתן למצוא אין ספור דגמים וגדלים של מיטות לילדים, ניתן למצוא מיטה בהתאמה אישית, מיטה וחצי או מיטה בתוספת "מיטת חבר", ארון מצעים או מגירות אחסון ועוד. המיטה הנבחרת חייבת להיות יציבה ונוחה עם מזרון איכותי.

סדר – על מנת ללמד את הילדים לשמור על הסדר יש להעניק להם פתרונות אחסון אולטימטיביים, עדיפות לארון הזזה אשר אינו תופס מקום רב מידי בחלל ואין סכנה כי אחת הדלתות תפגע בילדים או ברהיטים. ארון הזזה 2 דלתות או 4 דלתות, או ארון מרחף אשר משאיר מספיק מקום כדי לעצב כמו שרוצים יחד עם פתרונות אחסון מצוינים. מבנה הארון הפנימי דינמי ומאפשר התאמה מדויקת לכל הצרכים, עם חדפים מתכווננים, מוט תלייה מתפרק, תוספת של מגירות בהתאם לצורך ובמיוחד התאמה לסטייל המועדף ובצבע שמתאים לחדרי ילדים.

פרקטיות – חדר הילדים אמנם רצוי שיהיה מעוצב בטוב טעם, אך חשוב מזה שיהיה בטיחותי ופרקטי. חשוב לרכוש ריהוט שמתאים לילדים הן מבחינת הגודל והן באופן השימוש. לא לרכוש ריהוט יקר מידי או כזה שלא מתאים לילדים, לוודא שאין קצוות בולטים, שפיצים או דברים חדים. הארונות והשידות חייבים להיות יציבים ולהעניק לילדים תחושת ביטחון וחופש ביטוי ומשחק.

חומרים ועיצובים – בחירה של חומרים ועיצובים עבור חדרי ילדים חייבת להתייחס לעובדה שילדים נוטים לקפוץ על המיטה, לשחק וללכלך ובד בבד עם בטיחות ואיכות יש לשמור על האפשרות לניקוי קל ומהיר. בחירה בחומרים איכותיים, חזקים ועמידים, חומרי גלם אשר עומדים בתקנים בינ"ל מחמירים כגון בסיס עץ מלא ומסגרת MDF בעל תקן אירופאי עם תוספת לבד לחיזוק מאסיבי. העיצוב של המיטה, הארון ושאר רהיטים חייב להיות נקי ובצבעים שמתאימים לחדרי ילדים.

אקססוריז מדליקים – מעבר לבחירה החשובה של מיטות לילדים, ארון בגדים וארוניות למשחקים מה שבאמת עושה את החדר לייחודי ומגניב במיוחד אלה האקססוריז עם הטאץ' האישי. יש אין ספור אפשרויות ועיצובים, החל מהוספה של וילונות וטקסטיל, פתרונות תאורה מעוצבים עם דגמים ודמויות שילדים אוהבים, ניתן לצייר על הקירות או להדביק מדבקות מיוחדות וכן לתלות אלמנטים שונים שילדים מתחברים אליהם, יצירתיות היא המפתח: מדף עשוי מסקייטבורד, אהיל מפונפונים, כוכבים וירח שזורחים בחשכה ועוד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture