מהפכת השבת בישראל

מאות אנשים התחילו לשמור שבת כהלכתה בשבועות האחרונים, זה לא קרה בעקבות פעילות ארגוני התשובה אלא דווקא בזכות מנדי קוריץ... האיש והטכנולוגיה!

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מנדי בן 28, יועץ עסקי ומומחה לטכנולוגיה, עומד בראשות חברת 'קוריץ מערכות' שהפכה בשבועות האחרונים למותג של שמירת שבת כהלכתה, זאת לאחר שקיבלה באופן בלעדי ותקדימי תעודת כשרות לכל מוצרי הטכנולוגיה והאבטחה שברשותה.

למי שלא יודע במה מדובר, נתחיל מההתחלה, כידוע בזמננו אין כמעט בית כנסת, מוסד או עסק ובית שאינו מוגן במערכת אבטחה כזו או אחרת, עידן מצלמות האבטחה והמערכות הטכנולוגיות השונות הביאו לפתחם של הרבנים שאלות רבות שעסקו בעיקר באפשרות להפעיל מערכות אלו בשבתות וחגים.

לאחר שנים רבות בהן שקדה חברת 'קוריץ מערכות' על פיתוח והתאמת המערכות טכנולוגיות לשימוש בשבת, זכתה החברה לאישור סופי ולחותמת הכשרות של מכוני הכשרות הגדולים בעולם החל מהמכון הטכנולוגי להלכה ועד למערכת הכשרות הבינלאומית סטאר קיי שאחראית על מתן הכשרות בחו"ל, התעודה מאשרת את השימוש בכל המערכות של קוריץ גם בשבתות וחגים ללא חשש.

להתקנת מערכת שומרת שבת אצלכם בבית לחצו כאן>>

המהפכה בעולם החרדי

בשבועות האחרונים יצאה חברת 'קוריץ מערכות' בקמפיין ענק שמטרתו לבשר על מהפכת הכשרות במוצרים הטכנולוגיים, כך התוודעו אלפי צרכנים לעובדה שעד היום הם כנראה נכשלו עשרות פעמים בחילולי שבת קלים או חמורים ללא ידיעתם, אם מדובר במצלמות אבטחה שמותקנות בבתי כנסת וממשיכים לעבוד גם בשבתות וחגים ללא פיקוח, אם זה חיישני אבטחה שונים המותקנים בחצרות הבתים, מערכות ציבוריות שפועלות על בסיס חיישני קול ומגע וכו', כל המערכות האלו אם אינם מותקנות על ידי חברה שומרת שבת עם תעודת כשרות תקנית עלולים לגרום לאיסורים חמורים במיוחד.

ואכן בעקבות הקמפיין הוצפו משרדי קוריץ מערכות במאות פניות של צרכנים שביקשו להחליף את המערכות שברשותם למערכות שומרות שבת, הנציגים התייחסו באדיבות לכל הפניות והשלימו בימים האחרונים את התקנת כל המערכות למרות הזמן הקצר שעבר.

אם הנכם מנהלים בית ספר, בית כנסת או כל מוסד שהוא, או לחילופין אם אתם רוצים להתקין מערכת הגנה אצלכם בבית או כל מערכת טכנולוגית ללא חשש חילול שבת, אתם מוזמנים לפנות לנציגי השירות של 'קוריץ מערכות' כך שתהיו בטוחים שהמערכת שלכם אינה מכשילה אתכם ואת העוברים והשבים בחילול שבת.

וזה לא רק מערכות אבטחה. בין הפיתוחים החדשניים של 'קוריץ' קיימים היום מגוון מערכות שתפקידם להקל על החיים שלנו גם ביום יום, אם זה מערכות סאונד וקול, מערכות כיבוי אש חכמות, מערכות תקשורת ושרתים ועד כמובן למערכות בית חכם שעושות את כל הפעולות בבית במקום שאנחנו נצטרך לעשות אותם והכל כמובן באישור כשרות המאשר שכל המערכות הינם תקניים ומותרים לשימוש ללא חשש חילול שבת.

אם אתם באמת רוצים לכבד את השבת, אנו ממליצים על המערכות של 'קוריץ מערכות', בין אם זה בבית, בעסק, בבית הכנסת או בתלמוד התורה של הבנים, בכל מקום תוודאו שיש מערכת חכמה של קוריץ כדי שתהיו בטוחים שאתם שומרים על השבת, כהלכתה.

למעבר לנציג אישי של קוריץ לחץ כאן >>>

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture