וול-דאן קוראת ללקוחותיה להקדים את ההזמנות לחגים וליהנות ממחירים ייחודיים על בשר הטלה ושאר המוצרים

.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

עם תום ימי 'בין הזמנים' יוצאת השבוע רשת הקצביות וול-דאן בקריאה ללקוחותיה לא לחכות לרגע האחרון ולהקדים את הזמנות הבשר, העופות, הדגים ושאר המוצרים, בעקבות הצפי למחסור במוצרי הבשר. "אם בכל שנה אנו מתמודדים טרום תקופת החגים עם מחסור במוצרי הבשר והעופות, השנה, בגלל משבר הקורונה שפגע גם בשגרת המשחטות, צריך להיערך הרבה מראש", אומר שמעון אסרף מבעלי המותג וול-דאן.

את מותג הבשר המוכר והאהוב וול-דאן ניתן למצוא בפריסה רחבה של סניפים. החל מהסניפים הירושלמיים בהר חוצבים וברוממה, ועד לסניף רעננה המספק הזמנות לכלל תושבי המרכז, כשבדרך ניתן ליהנות מהסניף החדש והמפואר שנפתח לאחרונה בעיר בית שמש.

המותג וול-דאן הוא מהמבוקשים ביותר בבתי ישראל ממגוון החוגים והעדות, הנהנים מהאיכות והטעם שיש למותג להציע. אבל הבשורה האמיתית מבית וול-דאן מגיעה מתחום הכשרות. המשחטות מתהדרות בכשרות בד"ץ העדה החרדית, כאשר השחיטה נעשית גם לפי חומרות מרן הבית-יוסף על מנת שיוכלו כל קהילות ישראל ליהנות מבשר איכותי. גם רבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר שליט"א, העניק למשחטות את החותמת המהודרת של בד"ץ מהדרין ירושלים, ומשגיח מיוחד מטעמו נמצא במשחטות ומוודא כי הבדיקות הנעשות לאחר השחיטה, כגון של הסרכות והריאות, ייעשו על פי הדרכתו והוראותיו.

לקראת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה, קורא אסרף ללקוחותיו – חדשים גם ישנים – להמשיך וליהנות משירות האון-ליין המתבצע במגוון ערוצים, להזמין בהקדם את המוצרים לחג, לנצל את המבצעים החמים שהרשת מציעה, ולקבל אותם עד דלת הבית תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. לדבריו: "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין' תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים". אסרף מציע ללקוחות להדר בשמחת החגים ולרכוש את מוצרי הכבש: "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר כבן חודש שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח".

בקצביות ניתן ליהנות גם מיתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שנמצאים על המדפים ובתוך המקררים, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים. לאחרונה השיקה הרשת את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית וול דאן, העשויות בסטנדרט גבוה כמיטב המסורת ומ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא תוספות. הסדרה כוללת טעמים מיוחדים שלראשונה ניתן ליהנות מהם בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית, והיא כוללת נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. לדברי אסרף: "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם – שקיות מעיים, מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

משפחות רבות כבר מענגות את שולחן השבת והחג במוצרי הבשר של וול-דאן, ונהנות ממחירים ייחודים השווים לכל נפש. "המקדימים את הזמנותיהם ייהנו גם מבשר הטלה במחיר מצוין", מדגיש אסרף, וחותם: "ושנזכה להיות לראש ולא לזנב".

 

משלוחים חינם בהזמנה מעל 500 ₪!

ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

אונליין:  weldone.co.il

וואטסאפ: ירושלים: 052-7117344  בני ברק: 054-9950979

 

 

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture