צילום: FREEPIK

מהן ההטבות שכדאי לחפש במציאת עבודה חדשה

.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אם בעבר מקום העבודה היה לרוב סטטי ורובנו היינו מעבירים את מרבית חיינו במקום עבודה אחד, שוק העבודה המודרני מתאפיין בדינמיות רבה. מכל עבר, צצות הזדמנויות חדשות לרכוש מיומנויות, לפתח את הקריירה וכמובן – ליהנות מתנאי עבודה משתלמים וטובים יותר. מקומות עבודה רבים מציעים שלל הטבות לעובדיהם על מנת למשוך את המועמדים המוכשרים והמיומנים ביותר ולהעלות את רמת כוח האדם שלהם. כדי להשיג עבורך ועבור משפחתך את הטוב ביותר, אספנו עבורך כמה מההטבות הכדאיות ביותר שמומלץ לדרוש בעת קבלה למקום העבודה הנחשק החדש שלך.

מחשב אישי

חברות רבות מציעות כחלק מסך ההטבות לעובדיהם מחשב שישמש אותם לצורכי העבודה שישמש אותם במשרד ויוכלו גם לקחת הביתה. בניגוד להטבות אחרות ונפוצות יותר כמו טלפון או רכב, שווי הטבת המחשב אינו חייב במס כלל. האם הבחנת בתלוש המשכורת שלך בסעיפים כמו "שווי ארוחות" או "שווי ביגוד"? אלו הטבות שקיבלת במסגרת העבודה אשר חל עליהן מס. הסיבה לכך היא שהטבות אלו עשויות לשמש אותך גם מחוץ לשעות העבודה ולכן מצא המחוקק לנכון להטיל עליהם מס. במקרה של מחשב אישי, לא מוטל מס. משמעות הדבר היא כי הטבה זו תעמוד לרשותך עם יתרונות בלבד.

ימי חופשה נוספים

הטבה משתלמת במיוחד. החדשות הטובות ביותר הן שמדובר בהטבה שיהיה קל יחסית לבקש מהמעסיק. זוהי הטבה הדורשת ממנו הוצאות מינימליות ובסופו של דבר, רק תשפר ותגביר את התפוקה שלך. עובדים שנחים היטב, יוצאים לחופשות ואינם נשחקים, הם פרודוקטיביים ובעלי מוטיבציה. בעוד שהחוק מספק לעובדים 12 ימי חופש בשנה בחמש השנים הראשונות, תמיד ניתן לבקש הגדלה כבר מהרגע הראשון ולהישאר עם האצבע על הדופק, כדי לוודא שימי חופשה מתווספים ככל שהוותק שלנו עולה.

ביטוח בריאות ברמה גבוהה

כל מעסיק בישראל מפריש לעובדיו מס בריאות כחלק מתלוש המשכורת. תשלום זה מספק כיסוי נדרש להוצאות בריאות שעשויים להידרש במסגרת תביעות ביטוח לאומי על ידי העובד. עם זאת, מקומות עבודה שמכבדים את עצמם, מציעים לעובדיהם ביטוח בריאות איכותי ומקיף יותר. פוליסות יוקרתיות מאפשרות ליהנות מכיסויים נרחבים ולספק ביטחון ויציבות רבה לך ולמשפחתך בכל תקופת העסקתך. לכן, מומלץ לברר מול המעסיק האם קיימת אפשרות להצטרף לביטוח בריאות קבוצתי המציע הטבות משמעותיות לעובדי הארגון.

חניה בחינם

ברחבי הארץ ובעיקר במרכזה, חניה חופשית היא חלום רחוק ובלתי ניתן להשגה. מקומות עבודה רבים אינם מספקים פתרונות חניה מספקים לעובדיהם וההוצאה עשויה לגדול או לדחוף אותנו להגיע לעבודה באמצעים אחרים, ארוכים ומסורבלים יותר הגוזלים זמן רב. לכן, חשוב שלא נזלזל בהטבה כמו חניה בקרבת העבודה ונשכיל לעשות בה שימוש. פריבילגיות חניה ראויות יאפשרו לך להגיע לעבודה באורח רגוע ונוח יותר ולמצות את המיטב מיום העבודה שלך.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture