צילום: FREEPIK

חסכו כסף! סודות המיזוג לחסכון בחשמל

טיפים לשימוש נכון במיזוג האוויר לצורך חיסכון כספי בחשבון החשמל

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מרבית האוכלוסייה בישראל יודעת שחשבון החשמל שלה בחודשים יולי- אוגוסט יהיה חשבון גבוה באופן משמעותי והסיבה לכך היא כמובן צריכת החשמל המשמעותית בשל הפעלת המזגן כמעט בכל שעות היממה. הימים הם ימי קיץ ארוכים וחמים מאוד ומזגן הוא כבר מזמן לא מותרות. חשוב מאוד שתדעו שהפעלת המזגן בצורה לא נכונה, זה דבר שיכול לגרום לחשבון החשמל להיות גבוה הרבה יותר מכפי שהוא אמור להיות. לא פעם, תכנון נכון של מערכת מיזוג האוויר שלכם על ידי טכנאי מזגנים מקצועי ומוסמך בתחום, זה דבר שיכול לסייע לכם לחסוך לא מעט בחשמל. אם אתם תוהים באיזה עוד שיטות כדאי לכם לפעול לגבי מיזוג האוויר שבביתכם על מנת לחסוך כסף בחשבון החשמל, כדאי מאוד שתקראו את הדברים הבאים.

כאמור, אם אתם רואים שחשבון החשמל שלכם מאוד גבוה בשל הפעלת המזגן שבביתכם, רצוי מאוד שתבדקו האם אתם עושים את כל מה שניתן בכדי לקצץ בצריכת החשמל שלכם גם כאשר המזגן שלכם פועל ובהתאם לכך, לקבל חשבון חשמל בסכום נמוך יותר. כיצד תעשו זאת? הנה כמה טיפים טובים:

  1. חשוב מאוד לבחור את הטכנולוגיה המתאימה לכל מערכת מיזוג אוויר. כיום קיימות מגוון טכנולוגיות שונות למערכות מיזוג האוויר החדשות המוצעות בשוק וכאשר בוחרים את הטכנולוגיה החסכונית ביותר, המותאמת למבנה שבו מצוי המזגן בצורה האידאלית, ניתן לחסוך כך לא מעט בחשבון החשמל שלכם. כיצד תעשו זאת? הזמינו טכנאי מזגנים מקצועי ומנוסה בתחום התאמת טכנולוגיות למערכות מיזוג אוויר. טכנאי מזגנים מעין זה יסייעו לכם להתאים את הטכנולוגיה המתאימה והחסכונית ביותר בהתאם למבנה שלכם ולמערכת מיזוג האוויר שקיימת בביתכם.
  2. חשוב מאוד לכוון את המזגן לטמפרטורה המתאימה. הטמרפטורה הרצויה בבית היא כ24-25 מעלות בעונת הקיץ. כוונון המזגן לטמפרטורה זאת באופן תמידי יכולה לחסוך לכם לא מעט בחשבון החשמל החודשי שלכם.
  3. חשוב מאוד לנקות את הפילטרים. במרבית המזגנים ניתן להוציא את הפילטרים של המזגן מהמזגן בצורה קלה, נוחה ומהירה. ניקוי פילטרים מתבצע על ידי שטיפה במים פושרים. לאחר השטיפה יש לייבש את הפילטרים ולהרכיב אותם בחזרה. לא פעם פילטרים מלוכלכים עלולים לגרום לכך שהמזגן שלכם יקרר בצורה לא יעילה ואף ינצל יותר אנרגיה ממה שהוא צריך, דבר שיגדיל את חשבון החשמל שלכם.
  4. אחד הדברים הפשוטים אך החשובים מאוד שיש לעשות הוא לסגור את כל הדלתות והחלונות בבית ולהשאיר פתח קטן בלבד לצורך החלפת אוויר וכניסת חמצן.
  5. אם מדובר על בנייה חדשה, חשוב מאוד לבודד הן את הקירות ואת החלונות בצורה הטובה ביותר. בידוד בחומרים איכותיים חוסך לא מעט שעות עבודה של המזגן וכן בצריכת החשמל
  6. חשוב מאוד להצליל את החלונות ולמנוע קרינה ישירה של שמש לתוך החלל הממוזג. קרינת השמש מחממת את פנים המבנה ומעמיסה מאוד על פעולת המזגן.
  7. אחת לשבוע כדאי מאוד לבדוק את המעבה שמהווה את היחידה החיצונית של המזגן, על מנת לוודא שלא נתפסו בו ניירות, שקיות ניילון או כל סוג של פסולת אחרת שיכולה לסתום את האוויר ולא לאפשר למערכת המיזוג לנשום, דבר שבהחלט יכול לבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל שלכם.

אם הגיע לכם חשבון חשמל מאוד גבוה, כדאי מאוד שתבדקו מה אתם עושים לא נכון עם מערכת מיזוג האוויר שבביתכם. לא פעם, באמצעות ביקור אחד של טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי ובאמצעות נקיטת כלל הפעולות שהוזכרו לעיל, ניתן לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture