בראשות הראשל"צ הגרש"מ עמאר: נחנך ברוב פאר בית כנסת בבניין הנהלת מד"א באור יהודה

מלבד קביעת המזוזה כתב הראשון לציון את הפסוק הראשון בספר תורה חדש שיוכנס לבית הכנסת הגרש"מ עמאר: "זה יום גדול שמגן דוד אדום פותח במבנה החדש את שעריו בקביעת מזוזה על שערי בית הכנסת. אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים" מנכ"ל מד"א, אלי בין: "העמקת החיבור בין הגוף לנפש, הודות לבית הכנסת החדש, תסייע לאנשי הארגון - אשר נאבקים בימים אלו מסביב לשעון בנגיף הקורונה"

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

במעמד מרשים בראשות הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, נחנך בית כנסת בבניין הנהלת מגן דוד אדום באור יהודה. בית הכנסת החדש זכה לשם "מגן דוד".

טקס חנוכת בית הכנסת, נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהשתתפות הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר שקבע את מזוזת בית הכנסת ובירך "יהי רצון שבזכות המזוזה הזאת תהיה פה ברכה והצלחה במעשי ידיכם ותעזרו לעם ישראל להציל אותם מכל המחלות ומכל הצרות. יהי רצון שתמיד תהיו מבורכים ובריאים ומוצלחים. אמן".

הראשון לציון כתב את הפסוק הראשון בספר תורה חדש שיוכנס לבית הכנסת והוסיף: "זה יום גדול שמגן דוד אדום פותח במבנה החדש את שעריו בקביעת מזוזה על שערי בית הכנסת. אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים. כשרופא עושה השתדלות או הפראמדיק או כל מי שעוסק בהצלת חיים הוא נושא את עיניו לה' ואומר לו 'תעזור לי לרפאות' יש לזה משמעות עמוקה מאוד, יש לזה תוצאות נפלאות ביותר כי ה' הוא בורא רפואות והוא מצמיח ישועות.

עוד הוסיף הראשון לציון "שתזכו להשלים את ספר התורה ביופי והדר ויהיה לקדושה ולכבוד לכל בית הכנסת הזה ולכל אנשי מד"א תלמידיהם ומנהלים ובראשם המנכ"ל, שיהיה לכם אריכות ימים ובריאות איתנה ונהורא מעליה וסיעתא דשמיא חיים ארוכים וטובים ושמחות של בניכם ובנותיכם, וגם התורמים ישאו ברכה מאת ה' ויצליחו בכל מעשיהם. יהי ה' אלוקינו עמכם כאשר היה עם אבותיכם לא יטו שכם ולא יעזובכם לעולם ועד ה' לאבותיכם יסף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דבר לכם."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מודים לראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שכיבד אותנו בחנוכת בית הכנסת ומודים למשפחת ללוש מצרפת על תרומתה הנדיבה והמרגשת למען עובדי ומתנדבי הארגון. העמקת החיבור בין הגוף לנפש, הודות לבית הכנסת החדש, תסייע לאנשי הארגון – אשר נאבקים בימים אלו מסביב לשעון בנגיף הקורונה".

מנכ"ל מד"א הוסיף וגילה כי "בעז"ה אנחנו בעוד 3 שנים מתחילים לבנות את המטה הארצי ברמלה. אנחנו מקווים שלבית הבית הכנסת המפואר שיש בו 150 מקומות שאנחנו בונים שם, יימצא תורם שנוכל לקדש שם שמיים ולעשו בית כנסת מפואר נרחיב ונגדיל את הבית כנסת הקטן הזה".

בני הזוג ללוש, תורמים ותיקים של ארגון מד"א, שסייעו להקמת תחנות, לרכישת אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ סיפרו בהתרגשות: "אנו שמחים לחזק את הברית שלנו עם מגן דוד אדום, ע"י השתתפות בבניית בית הכנסת, אשר דואג לנשמתנו ולמחשבותינו. זהו מקום של לימוד ותפילה עבור צוותי מגן דוד אדום, שדואגים לחיינו בישראל".

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture