צילום: FREEPIK

הכירו איך מבצעים ייבוש תת רצפתי מהיר שחוסך כסף

סובלים מנזקי מים ונדרשים לייבוש? עצרו רגע, מים זה נושא רגיש ופה כדאי להתנהל בתבונה ולפעול נכון למיגור הבעיות מהשורש

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כשהמים מתחילים לנזול, אם בשל תקלת צנרת, איטום או הצפה, מתחילות להתעורר בעיות משניות הכוללות נזקי תשתית (במיוחד חשמל…), ריחות רעים, התקלפות טיח וצבע, סדקים בקירות ועוד.

בכדי לעצור את הנזק שמגיע עם הרטיבות יש לזהות את מקור הבעיה, לטפל ולייבש ברמה נאותה. הדבר נעשה בעזרת ציוד ייבוש עוצמתי לחימום, אוורור וסחיטת לחות. אך מה עושים כאשר הרטיבות הצטברה מתחת לריצוף? חברת סמרטפלמברס מתמחה באיתור נזילות מים  וכן ייבוש תת רצפתי מלא, תוך שבועיים שלשה. לצוות סמרטפלמברס יש ניסיון רב בייבוש בכל פינה, עם יכולת מוכחת ושרות כלל ארצי, גם כשהנזקים רבים.

קבלו מה לא עושים עבור ייבוש תת רצפתי

במחשבה ראשונה, ייבוש תת רצפתי ללא שיפוץ נשמע כמו משימה בלתי אפשרית שהרי מדובר ברטיבות רבה המצטברת בסביבה כלואה וללא יכולת אידוי. תשמחו לגלות שעם טכנולוגיות מתאימות ניתן לייבש  בכל מקום, במהירות ובמחירים הוגנים. לכן:

  • לא מתעלמים מרטיבות – הדבר הטבעי שרבים בוחרים לעשות במצבים של הצפה מתחת לריצוף, הוא להתעלם ולקוות שזה יעלם. אז זהו… המים לא הולכים לשום מקום וימצאו את דרכם החוצה, תוך גרימת מגוון נזקים. המים יספגו במצע התת רצפתי העשוי מחול או סומסום (חצץ דק) ויחלחלו לבטון, תוך החלדת ברזל הזיון וכן יטפסו על הקירות בכוח הנמיות. קירות לחים מאופיינים בשכבת עובש לבנבנה או כהה הצומחת בעקשנות, ובמיוחד באזור הפנלים.
  • לא מרימים רצפות – מדובר בפרקטיקה מיושנת, לא אפקטיבית ובמיוחד במקומות לחים, כמו ליד הים, מרתפים ובחורף.
  • לא צריך לעזוב את המקום – דירה, בית עסק, מקום ציבורי או מפעל מועדים לרטיבות תת רצפתית, בשל נזילות צנרת או הצפה חיצונית. מקומות אלה נדרשים להמשך פעילות שוטפת, תוך ייבוש תת רצפתי מהיר ואפקטיבי.
  • לא משלמים יותר – ייבוש תת רצפתי המתבצע נכון, אינו יקר כלל שכן עלות הביצוע כוללת אך ורק ייבוש, ללא שיפוצים ותיקונים נוספים. דבר זה תקף רק אם באמת כבר טיפלנו במקור הבעיה. חברת סמרטפלמברס מבצעת איתור נזילות ומספקת דוח משפטי בעניין, אותו ניתן להעביר לביצוע בידי אינסטלטור המוסמך לאיטום.

איך מייבשים נכון מתחת לריצוף?

  1. קודם כל ממפים את סביבת הרטיבות התת רצפתית ולאחר מכן קובעים אסטרטגיית ייבוש בהתאם. את הבדיקות מבצעים בעזרת ציוד זיהוי והדמיה הכולל מד לחות, מצלמה תרמית ועוד.
  2. הדרך הנכונה לייבש מתחת לריצוף מתבצעת באמצעות יניקת לחות בוואקום, על ידי ציוד עוצמתי, ייעודי. בידי סמרטפלמברס מכונות ייבוש שקטות המסוגלות לפעול במשך זמן ממושך וללא סיכונים ומטרדים סביבתיים. כתוצאה מכך, ניתן לנהל שגרה תקינה במקום, עד לסיום הייבוש.
  3. את הייבוש נבצע בעזרת פתח קטן אותו נקדח בסביבה נסתרת (כמו מתחת לספות וריהוט אחר). את צינור מכונת היניקה נחדיר לפתח וזהו, אפשר לחזור לשגרה. פעולת הוואקום תהפוך את המים הכלואים ללחות שתישאב למכונה ומשם תעבור עיבוי לצנרת הניקוז במקום. "קול" נכון?
  4. בתהליך הייבוש מבצע צוות החברה בדיקות קבועות, בעזרת ערכת מעבדה ניידת ומדויקת, לזיהוי רמות לחות תת רצפתית במצע. נסיים את פעולת הייבוש לאחר שהגענו לרמה תקנית העומדת על 3 אחוז במצע חול וכן 5 אחוז במצע סומסום. לאחר סיום הייבוש נאטום את פתח היניקה בעזרת דבק קוסמטי וזהו.

עדיין מתלבטים? צלצלו עכשיו למספר 072-3930090 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לבדיקת רטיבות לביצוע ייבוש תת רצפתי, שיחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש מיותר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture