צילום: pixabay

השקעות נדל"ן בארה"ב – מדריך מקוצר למשקיעים ב-2021

השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו לאחרונה לאפיק השקעה מסקרן עבור ישראלים רבים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

העניין בהשקעה בנכסים בארה"ב בקרב ישראלים גדל בעקבות משבר הקורונה, שמביא ישראלים רבים להבין את חשיבותה של השקעה פאסיבית. להלן מדריך מקוצר להשקעות נדל"ן בארה"ב ב-2021.

מהם היתרונות והסיכונים בהשקעת נדל"ן בארה"ב?

היתרון המובהק בהשקעת נדל"ן בארה"ב טמון בתמורה מההשקעה, שעולה בכמה מונים על השקעה דומה בישראל. רכישת נכס להשקעה בארה"ב צפוי לייצר הכנסה פאסיבית שוטפת במינימום השקעה, בעלות נמוכה ועם תשואה גבוהה מהשקעה מקבילה בישראל.

כך למשל, ניתן לרכוש באזורים מסוימים נכס ב- 250 אלף ש"ח, ללא צורך בהלוואה או משכנתא, וההשקעה תניב תשואה ממוצעת של כמה אלפי שקלים בחודש.

יתרון נוסף בהשקעות נדל"ן בארה"ב הוא פיזור ההשקעות והפחתת רמות הסיכון. לאור מחירי הנדל"ן הנמוכים לעומת השוק הישראלי, ניתן לרכוש כמה נכסים בארה"ב שיסייעו לגוון את ההשקעה ולהוריד את רמות הסיכון.

לצד היתרונות, ישנם כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון לפני שמשקיעים בנדל"ן בארה"ב.

חסרון ראשון הוא המרחק הגיאורגפי מהנכס, וחוסר השליטה הכרוך בכך. נסיעה מישראל לארה"ב לוקחת זמן וכסף, ויש לשכלל את המאמצים והמשאבים ההלו בחישוב כדאיות ההשקעה.

חסרון נוסף הוא הבדלי התרבויות. השקעה בארה"ב, כמו כל השקעה בחו"ל, כרוכה באופן טבעי בהתמודדות עם סביבה זרה עם שפה וקודים תרבותיים משלה, כמו גם עם רשויות חוק ומס שונות.

ניתן להתגבר על השוני התרבותי באמצעות למידת המדינה הספציפית שבה בוחרים להשקיע, אך מדובר במאמץ לא מבוטל שיש לשכלל גם כן לפני שבוחרים לבצע את ההשקעה. עוד מידע בנושא ניתן למצוא במדריך המלא של נדלן מאסטר על השקעות נדלן בארה"ב ב-2021

האם זהו זמן טוב להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

בעקבות משבר הקורונה העולמי, והפגיעה הכלכלית שגרר, משקיעים רבים שואלים את עצמם – האם זהו זמן טוב להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

השפעת מגיפת הקורונה על שוק הנדל"ן האמריקאי מתבטאת בזינוק עד של כ-8.4% במחירי הדיור, כך שלא מדובר בהכרח בחסרון עבור משקיעים.

בעיה שצצה לאחרונה במדינה היא מגמה של אי-תשלום דמי שכירות בעקבות האיסור שחל על פינוי דיירים במהלך המגיפה. עם זאת, ישנן אסטרטגיות שמאפשר להתחמק מבעיה זו, בראש ובראשונה על ידי בחינה יסודית של השוכרים (כולל ההיסטוריה הפיננסית והתעסוקתית של השוכרים הפוטנציאליים).

לצד ההשפעות השליליות, משבר הקורונה טומן בחובו הזדמנויות חדשות להשקעות מניבות. בימים אלו, עומדת בפני משקיעי נדל"ן האפשרות לרכוש נכסים באזורים בארה"ב שבהם פוטנציאל ההשבחה ניכר, כאשר כיום מדובר בעיקר בערים המצויות על קו החוף.

לאור משבר הקורונה, ערי החוף של ארה"ב מהוות באופן הולך וגובר נקודת מפלט עבור אמריקאים רבים שמחפשים לברוח ממרכזי הערים הגדולות והעמוסות. המעבר לעבודה מהבית מחזקת את המגמה הזאת. משקיעי נדל"ן רבים כבר מבינים את ההזדמנות הטמונה בהשקעה בערים אלו.

כיצד להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

אפשרות אחת היא לרכוש נכס באופן עצמאי, ואפשרות אחרת היא להשקיע בנכס מחברת שיווק נדל"ן.

היתרונות בהשקעה עצמאית גלומים בפוטנציאל החסכון בעלויות ההשקעה, שכן אין חובת תשלום לחברה חיצונית. כך, המשקיע יכול ליהנות מהרווח שנוצר מהשבחת הנכס. בנוסף, השקעה עצמאית מאפשרת את החופש להחליט האם ומתי למכור את הנכס.

עם זאת, חשוב לזכור שרכישה עצמאית מצריכה מהמשקיע לעבור תהליך התמקצעות ולמידה של הכללים, החוקים והנהלים בשוק הנדל"ן האמריקאי.

האפשרות השנייה היא, כאמור, להשקיע באמצעות סוכנות נדל"ן. היתרונות הברורים כאן הם בליווי מקצועי לכל אורך תהליך ההשקעה, מה שמפחית את רמות הסיכון ביחס להשקעה עצמאית. החסרון הוא ב"נגיסה" ברווחים מההשקעה, שבחלקם יופנו לחברה המלווה.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture