צילום: pixabay

שלוש סיבות לרכוש קרקע להשקעה ב-2021

.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

המציאות של שנת 2020 שכללה האטה משמעותית בפעילות במשק בשל משבר הקורונה, רק מוכיחה לנו שוב עד כמה ההשקעה בנדל"ן מהווה את אפיק ההשקעה הבטוח ביותר, כזה שיכול לייצר רווחים גם בתקופות הקשות ביותר. בשנת 2021 כבר הרבה יותר אנשים מבינים זאת ומנסים לשים את ידיהם על קרקע שתניב להם רווחים נאים וביטחון כלכלי לשנים הבאות, על כל משבר שלא יבוא. גם אתם רוצים להצטרף להצלחה אך עדיין חוששים מעט? להלן שלוש סיבות שיעזרו לכם להבין כי רכישת קרקע להשקעה היא ההחלטה הטובה ביותר שתיקחו בחיים.

סיבה מספר 1 – היצע קרקעות נמוך בישראל שניתן לנצל

מדינת ישראל הופכת עם השנים לאחת המדינות הצפופות ביותר במזרח התיכון. הסיבה לכך היא גידול משמעותי באוכלוסייה אל מול היצע קרקעות נמוך. המשמעות היא שקרקעות שמאושרות למגורים או לכל סוג אחר של בנייה הינן מצרך נדיר יחסית וצריך לחטוף בשתי ידיים כל הצעה מפתה שצצה. כאשר יינתן אישור הבנייה או תושבח הקרקע, הערך פשוט יזנק לשמיים בעשרות ואף מאות אחוזים.

סיבה מספר 2 – המדינה משנה כיוון

היצע הקרקעות הנמוך מפחיד אתכם ואתם לא מעוניינים לקחת את הסיכון? דעו לכם כי בכל זאת ישנם סימנים של שינוי שיכולים לשכנע גם את הפחות אמיצים מבינכם. מאחר והמדינה מבינה שאת הגידול באוכלוסייה לא ניתן לעצור, הרי שהיא התחילה בשינוי כיוון מבורך – עם הזמן עוד ועוד קרקעות מופשרות לבניה בעקבות הביקוש הרב לדירות בארץ וכל מה שצריך זה פשוט לרכוש אותן בזמן. אומנם צריך לגלות אורך רוח ולהמתין כמה שנים, אך אישורי ההפשרה ישביחו בסופו של דבר את הקרקע ויעלו את ערכה עד לאין שיעור. מי שיש לו סבלנות יוכל לממש את הזכויות, לבנות במחירי עלות ולמכור ברווחים אדירים. כך למשל, קרקע שנרכשת בכמה מאות אלפי שקלים, עשויה להימכר בתור דירה בנויה ביותר מ-2 מיליון שקלים. אם זה לא אפיק השקעה משתלם, אז מה כן?

סיבה מספר 3 – שווי הקרקעות הולך ועולה עם הזמן

ההאטה המשמעותית במשק הישראלי בשל משבר הקורונה בשנת 2020, אמורה להסתיים מתישהו בשנת 2021, מה שאמור להשפיע רבות על שווי הקרקעות בישראל. אם בזמנים רגילים שווי הקרקעות רק הולך ועולה, הרי שכעת, עם הצמיחה הצפויה במחצית השנייה של שנת 2021, השווי שלהן אמור לקפוץ עוד יותר וכך גם הביקוש שלהן. אם תוסיפו לכך את העובדה שקרקע היא דבר שתמיד ניתן למימוש מיידי (מכירה), תבינו עד כמה מדובר בהשקעה משתלמת ביותר. ניתן למצוא מדריכים על קרקעות והשקעות באתר של החברה למימוש קרקעות.

 

רכישת קרקע להשקעה – כך תעשו זאת בצורה נכונה;

על מנת לקבל תשואה פוטנציאלית גבוהה עבור הקרקע שתרכשו, חשוב כי תבחרו בה בצורה נבונה ומושכלת ביותר. ישנם מספר קריטריונים שחשוב לבדוק מראש:

  • ייעוד נכון – יש לוודא מה בדיוק הייעוד של הקרקע שמעניינת אתכם (מגורים, מסחר, מלונאות וכו') על מנת שתענה בדיוק על הצרכים שלכם.
  • זהות הגורם היוזם – הקרקעות הנחשקות והמבטיחות ביותר נמצאות בתהליכי יוזמה ופיתוח של גופים גדולים, כגון עיריות ומועצות מקומיות אחרות. בררו על כך ותוכלו להיות יותר רגועים בהשקעתכם.
  • קירבה לאזורים מאוכלסים – השקעה בקרקעות שצמודות לאזורי מסחר, תעשייה ומגורים קיימים תבטיח את פיתוח ואישור הקרקע בעתיד הנראה לעין.
  • מיקום בארץ – קרקע בעיר גדולה או מתפתחת וקירבה לצירי תנועה ראשיים (כביש 6, רכבת) עדיפה על פני שטח באזור שכוח אל, מבחינת התשואה הפוטנציאלית.

 

ולסיום, טיפ חשוב – על מנת לרכוש קרקע שבאמת תשיג לכם רווחים, חשוב כי תתקשרו עם חברת ייעוץ שמתמחה בתחום הנדל"ן. שם יוכלו לעזור לכם למצוא קרקע במחיר משתלם ולמנוע מכם את חוסר הוודאות באשר לסיכויי המימוש שלה. אל תוותרו על כך ורק תרוויחו לאורך הזמן.

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture