צילום: pixabay

לימודי נדל"ן 2021

השנה הבלתי שגרתית שעוברת על כולנו גורמת לרבים לעשות חושבים מחדש, ולנסות ולמצוא את תחומי הלימודים, ההתמחות וההתמקצעות אשר יסייעו להם להתמודד עם העולם התזזיתי והבלתי צפוי בו אנו חיים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מי יודע מה יוליד יום ומה יקרה כאן ובעולם בעוד חודשיים, שנה או עשר שנים, ועדיף להיות מוכנים לכל תרחיש ובפרט לפתח תחום עיסוק אשר יאפשר לנו להתמודד עם ההתרחשויות הבלתי פוסקות ובלתי צפויות המאפיינות את המשק והעולם כולו. לכן מושך אליו תחום הנדל"ן יותר אנשים מאי פעם בעבר – מפני שמדובר באחד התחומים הבטוחים והיציבים ביותר בעולם ובשוק ההון ומפני שיש בו מקום לכולם להרוויח ולפתח הכנסה מניבה ו/או קריירה ארוכת טווח.

להיכנס לעולם הנדל"ן באמצעות קורסי נדל"ן ייעודיים

בעוד קל אולי להבין מדוע תחום הנדל"ן הוא אטרקטיבי כל כך ומהווה יעד טוב להתמקד בו, קשה הרבה יותר להבין איך עושים זאת בפועל.

במידה ואינכם מגיעים עם הון עצמי עצום ויכולים פשוט להתחיל לקנות ולסחור בנכסים (וגם במקרה וזהו כן המצב), אחת הדרכים המתבקשות והמומלצות ביותר להיכנס לענף זה היא באמצעות לימודים. אל חשש, לא מדובר בלימודי תואר אקדמאי אשר מצריכים עכשיו להקדיש להם את כל הזמן הפנוי למשך כמה שנים. ממש לא. בבתי ספר מקצועיים המתמחים גם בעולם הנדל"ן ניתן למצוא קורסים ממוקדים וייעודיים עבור אנשים המעוניינים להיכנס לעולם הנדל"ן, כמו גם כאלו אשר כבר פועלים בו, אך מעוניינים לשפר את רמת הידע, המקצועיות והניסיון שלהם.

קורסים אלו מועברים במתכונת גמישה המאפשרת גם לאנשים המגדלים ילדים ומתחזקים משק בית להשתתף (למשל – שיעורי ערב או ימי שישי וכד'), ובמקרים רבים אף מועברים כיום גם במתכונת דיגיטלית מלאה (אונליין), במידה ומעוניינים באפשרות זו. כך ניתן להשתתף בקורס באופן מלא ללא כל תלות בשעות בהן מועברים השיעורים, ועדיין ליהנות מכל היתרונות שהוא מציע.

קורס יזמות נדל"ן, רישיון תיווך ועוד

דוגמאות מתבקשות לקורסי נדל"ן המאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם זה ולהתחיל לבנות בו הכנסה פאסיבית ו/או קריירה של ממש הן למשל קורס יזמות נדל"ן, המועבר על ידי האקדמיה לפיננסים BDO. קורס זה מסייע לאנשים להיכנס לעולם הנדל"ן בפוזיציה של יזמים, לא משקיעים. לכן כל אחד יכול להשתתף בקורס וגם להיכנס לעולם יזמות הנדל"ן, גם ובמיוחד אם הוא מגיע ללא הון עצמי קודם משמעותי כך שאין ביכולתו להתחיל לנקות נכסים מיד. יזם הנדל"ן בעצם יוזם ומוציא פרויקטים אל הפועל, מגייס משקיעים, מתווך בינם לבין גורמים משמעותיים נוספים בעסקה וכו'. קורס יזמות נדל"ן מלמד כיצד ניתן להתחיל לעשות ולהתמחות בכך.

דוגמה נוספת שכדאי לבחון היא מסלול נדל"ן משולב (מועבר גם כן על ידי האקדמיה לפיננסים), הכולל הן קורס יזמות נדל"ן והן קורס תיווך, המכין את התלמידים לקראת הבחינה הנדרשת על מנת לקבל רישיון תיווך, ולעסוק במקצוע זה באופן חוקי. מקצוע התיווך מספק פרנסה יציבה ובטוחה לאנשים רבים, ומהווה נקודה מתבקשת ויעילה ביותר לכניסה לעולם הנדל"ן, בהתחלה בתור מתווכים ולאחר מכן גם בתפקידים אחרים דוגמת יזם ומשקיע.

להרחבה בנושא, היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים מבית BDO :

למידע על קורס נדל"ן – הקורס המקיף בתחום

למידע על קורס יזמות נדל"ן – ניתן לרכישה גם כקורס דיגיטלי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture