"אל תחכו לרגע האחרון – הקדימו הזמנותיכם לחג הפסח!"

ברשת הקצביות של מותג הבשר וול-דאן מפשילים שרוולים לקראת חג הפסח הקרב ועושים הכול כדי שלא יחסר לאף משפחה בישראל בשר איכותי לחג ● רבנים וראשי ישיבות מתאחדים תחת שחיטת וול-דאן הנעשית ברמת הידור גבוהה ובלתי מתפשרת, ומאגדת את כלל החוגים והעדות בישראל ● שמעון אסרף, מבעלי המותג: "ממשיכים לשרת את לקוחותינו ביתר-שאת בערב החג כמו במשך השנה כולה. אני קורא ללקוחות להקדים את ההזמנות ולהתענג בשולחן החג עם בשר איכותי, טרי ומהודר".

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

"כל דכפין – מכל עדה בישראל – ייתי וייכול". ניחוחות הפסח כבר ממלאים את בתי ישראל, וברשת וול-דאן דואגים למלאות מדפים ואורזים עבורכם מנות משובחות שיפארו לכם את סעודת החג בטעם וריח המוכרים והאהובים מבית וול-דאן.

רשת הקצביות הידועה של מותג הבשר הוותיק וול-דאן, החלה בימים האחרונים בהכנות קדחתניות ובהתארגנות אחרונה לקראת ימי חג הפסח הבעל"ט, כדי לעמוד בעומס ההזמנות הצפוי כמידי שנה. ברשת – הפרושה בסניפים מפוארים מירושלים ועד אזור המרכז, ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים – עושים הכול על מנת שלא יחסר לאף משפחה בשר טרי ואיכותי לחג הפסח ולשבתות שלפניו ואחריו. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג, זו "הזדמנות מצוינת לנצל את המגוון המשובח של מוצרי הבשר והמוצרים הנלווים, ליהנות ממחירים מפתיעים, ולהתענג בשמחת בשר ויין מהודרים, טעימים ועסיסיים".

כזכור, רשת קצביות וול-דאן רואה באחדות עם ישראל לחוגיו ועדותיו מטרה נעלה, ומשכך היא מתהדרת בהכשר המהודר של בד"ץ 'העדה החרדית' על שחיטה מקומית תוך הקפדה על חומרות הבית יוסף והוראות הרמ"א, כאשר זוכה הרשת לקבל את חותמתו של רבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים', ואשר נציג מטעמו מוודא את קיום הנחיותיו על מנת להנגיש בשר איכותי ומהודר לכל בית ישראל. "חשוב לנו להביא לוול-דאן רבנים  מכל שבטי ישראל ולאחד אותם תחת חותמת כשרות ואיכות אחת", צובע אסרף את היעד בצבעים של אהבה ואחווה, שלום ורעות.

לאחרונה, מתגבשת יוזמה של בני תורה ספרדים וישיבות רבות לקחת מהשחיטה המהודרת של 'העדה החרדית' בניהול וול-דאן. ביניהם; הגאון הרב אמיתי בן דוד שליט"א, ששמו הולך לפניו בחיבורו המופלא "שיחת חולין" הנאמן על גדולי רבני קהילות איגוד בני התורה, הגאון הרב שלמה זעפרני שליט"א, והגאון הרב דוד אהרן סופר, רב שכונת אגן האיילות בגבעת זאב, ורבים נוספים.

עם פתיחתו של הסניף הירושלמי החדש בשכונת הר-נוף, נהנות עוד ועוד משפחות מהמגוון והטעם של מוצרי הרשת. מלבד בשר איכותי, טרי ועסיסי, ניתן ליהנות גם ממוצרי וול-דאן נלווים. בין היתר, ניתן למצוא במדפי הרשת גם רטבים, תבלינים, חמוצים, מבחר עשיר של יינות משובחים, ומוצרי בשר ועוף נוספים כגון: סדרת נקניקיות משובחת ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל ארוחה, סעודות שבת וחג, וערבי על-האש.

אסרף מגלה, כי איכות הבשרים הידועה של וול-דאן נובעת כתוצאה משחיטת עגלים צעירים האוכלים במרעה חופשי. לדבריו, בשר עגלים אלו הוא מן המשובחים ביותר – "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר כבן חודש שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח". עוד הוא מוסיף, כי "באופן תמידי ממשיכה וול-דאן לשדרג את איכות בשר העגלים, ויעידו על כך אלפי לקוחותינו הנאמנים שיודעים איפה ניתן לקבל בשר באיכות ובטעם ללא פשרות". בוול-דאן יוצאים בקריאה לציבור הלקוחות להקדים את ההזמנות ולרכוש את מוצרי הבשר – ובמיוחד את הכבש – בהקדם, כדי להימנע ממחסור שעלול להיווצר או מעליית מחירים. "כבר חווינו בשנה האחרונה הפתעות כאלו ואחרות, ולמרות מאמצינו לספק את כל הסחורה לכל בית ישראל יש גורמים שלא תלויים בנו ולכן אני ממליץ ללקוחות לא לחכות לרגע האחרון", מבקש אסרף.

מלבד ההגעה לסניפים החדשים, המרווחים, והכשרים לפסח של רשת קצביות וול-דאן, נהנים הלקוחות משירות און-ליין באמצעות מגוון ערוצים, בהם הם מזמינים ומקבלים את המשלוח עד פתח הבית עוד באותו היום. אסרף מזכיר, כי "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין', תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים". בנוסף, מדגיש אסרף את ההקפדה הרבה בסניפי הרשת על הנחיות משרד הבריאות, והוא מודה ללקוחותיו "על האמון הרב לאורך השנים".

 

להזמנות מהיום להיום:

משלוחים חינם בהזמנה מעל 500 ₪!

 

ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

ירושלים: חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

אונליין:  weldone.co.il

וואטסאפ: ירושלים: 052-7117344  בני ברק: 054-9950979

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture