במעמד צנוע ומרשים: חברי הנהלה חדשים הצטרפו להנהלת ארגון זק"א תל אביב

חברי ההנהלה החדשים הרב משה גפני לשעבר רב מחוז ת"א במשטרה, והרב ישראל הלרפין חבר ח"ק דחסידי גור בבני ברק, הינם אישי ציבור חשובים הפועלים שנים רבות גם בתחום חסד של אמת לאחר המינוי קיבלו את ברכתו של רב הארגון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הגר"י רוז'ה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בישיבה שלא מן המניין של הנהלת ארגון זק"א תל אביב צורפו שני חברים חדשים להנהלת הארגון. חברי ההנהלה המצטרפים הינם בעלי ניסיון וותיקים בתחום חסד של אמת, שנקראו לדגל לאחר פטירתו בשעת עיסוק בטהרת המת של חבר ההנהלה הרה"ח חיים רכניצר ז"ל, זאת שלושה ימים לאחר שקרא בישיבת הנהלה בה השתתף כי כבר כלו כוחותיו ויש להכניס כוחות צעירים. ניבא ולא ידע מה ניבא.

בישיבה המיוחדת הועלו דברים לזכרו של ר' חיים ז"ל שהיה ממייסדי הארגון ופעיל בו במרץ נעורים עד יומו האחרון. לאחר מכן קידם בברכה את החברים החדשים והציגם חבר ההנהלה ר' חיים נוגלבלט, ראשון המצטרפים: הרב משה גפני, שהיה סגן הרב הראשי למשטרת ישראל ולפנים רב מחוז תל אביב, בכל שנותיו עמד לימין הארגון וליווה את פעולותיו הכבירות. זכור לטוב הרב גפני שהיה מגיע לזירות אסון לתת גיבוי וליווי למתנדבים הפועלים בשטח. הרב גפני היה מבאי ביתם של גדולי ישראל ופעל לאור הנחייתם. כעת עם פרישתו מהשירות נחלץ חושים להצטרף ללגיון מתנדבי זק"א תל אביב ולכהן כחבר בהנהלה.

חבר נוסף שהצטרף: הרב ישראל הלפרין, חבר בחברה קדישא של חסידי גור בבני ברק, פעיל כמתנדב בשורות זק"א תל אביב מס' שנים והוביל את פרויקט "מנוחה בכבוד" קבורת הרקמות מהמכון לרפואה משפטית במשך חמש שנים, בהם פתח מאות קברים ברחבי הארץ, ניהל את הטמנת החלקים וליווה את המשפחות בשעתן הקשה. הרב הלפרין מוכר כאיש חסד שידיו רב לו בתחומי צדקה וחסד נוספים.

לאחר השמעת דברי החברים החדשים נמסרה סקירה מתומצתת על פעילות הארגון על כל יחידותיו ממנכ"ל זק"א ר' צבי חסיד והקמב"צ יחיאל גולדמן. פירוט מיוחד נמסר על פעילות הארגון במגיפה הקורונה, בה נרתם להיות חלוץ בטיפול בנפטרי הקורונה ושינועם לטהרה וקבורה וכן בפרויקט איתור חולי קורונה בשבת לקטיעת שרשרת ההדבקה בשיתוף זק"א ישראל.

לאחר הישיבה הפורמלית של הנהלת הארגון, עלו החברים החדשים לקבלת פנים בבית רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ורבה של בת ים, שם התווה הרב את חזון הארגון ומטרותיו להיות אוזן קשבת לכל מקרה של חסד של אמת ולתת מענה לצרכים העולים על הפרק.

במפגש לובנו נושאים שונים שיקודמו בתקופה הקרובה ובסיומו בירך הרב רוז'ה את חברי ההנהלה בהצלחה והדגיש בפניהם את טוהר התנהלות הארגון שכולם אנשי גחש"א ללא תמורה העוסקים בצנעא בתחום הרגיש כיאה לו, למרות היקף הפעילות העצום, הרי שהכל נעשה לשם שמים ובמעט פרסום.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture